У нас представлені товари багатьох торгових марок.
Вся продукція сертифікована, на неї поширюється офіційна гарантія від виробника.
Будь-який мотор (і бензиновий, і дизельний) потребує мастильної рідини, яка уповільнює знос контактуючих деталей. Масла можуть бути різними за складом і характеристикам, тому так важливо підібрати мастило, яке підходить для конкретного типу транспортного засобу.
Більшість двигунів легкових автомобілів споживають близько 100-200 мл автомастила за кожні - 15-20 тис. км. При цьому, разова доза заливки в мотор об'ємом 1,8-2,5 л повинна становити близько 3,5 л. Це актуально для вітчизняних авто. У двигуни іномарок заливають більше мастила - близько 4,3 л.
Заміна масла повинна проводитися регулярно через рівні проміжки часу. Для зручності автовласників масла продаються в різних по ємності каністрах: від бутлів менше 1 л до цистерн на 200 л.
За стандартом API все автомастила розділені на три категорії:
- мастила для бензинових двигунів;
- рідини для моторів на дизелі;
- масла, що дозволяють економніше використовувати бензин.
Про приналежність мастила до тієї чи іншої категорії можна судити по маркуванню. Мастила першої групи позначені буквою S, другої - літерою С, третьої - буквами ЕС.
Крім того, на етикетках можуть бути приведені індекси, які мають вигляд SM, SH, SG. Це вказівка якості мастила - чим далі друга буква від початку алфавіту, тим більш високі експлуатаційні характеристики має масло.
Також існують універсальні мастила, які підходять для різних типів авто (на бензинових і дизельних моторах). Вони маркуються двома літерами S/С.
Щоб правильно підібрати мастильну рідину для конкретного типу транспорту, потрібно вміти читати маркування на упаковці масла.
Згідно зі специфікацією ACEA (європейський стандарт), всі мастила розділені на групи:
- Для легкових авто, мікроавтобусів, фургонів, невеликих вантажівок.
- Матеріали з каталізаторами (відновлюють відпрацьовані гази).
- Для моторів на дизелі, які інтенсивно використовуються.
Крім того, існує поділ на 3 класи. Масла першого класу маркують буквами А / В, другого - С, третього - Е. Ці мастила призначені для бензинових двигунів, високофорсованих моторів (бензинові та дизельні) і для дизельних двигунів відповідно.
Є три параметра густини: SAE, API, ACEA.
За SAE виділяють три види - зимові (мають маркування W на каністрі), літні і всесезонні. Зимові діляться на шість класів: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W, де цифра означає температуру, при якій потрібно використовувати масло. Літні масла мають 5 класів за температурним режимом - від 20 до 60. Всесезонні об`єднують характеристики зимових і літніх.
За API масла класифікуються за експлуатаційними властивостями двигуна: для бензинових, енергозберігаючих і дизельних.
За ACEA виділяють типи масел за видом транспортного засобу.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Масла виготовляють на синтетичный, напівсинтетичній і мінеральній основі.
Синтетичне - для всіх типів двигунів, відмінно працює в будь-яких температурних режимах, довго служить. Напівсинтетичне - для карбюраторних і інжекторних двигунів, підходить для холодів, не розшаровується. Мінеральне - для карбюраторних двигунів, використовується в поєднанні з присадками.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Виділяють моторні та трансмісійні масла.
Моторне використовується при змазуванні тертьових елементів і застосовується на передньопривідних і задньопривідних автомобілях, мостах, а так само для гідропідсилювача керма і в коробці передач.
Трансмісійне масло має підвищену в`язкість, використовується для коробок передач, роздавальних коробок, головних передач провідних мостів, зубчастих і ланцюгових передач всіх видів. Його не можна змішувати з моторним.
При виборі масла слід орієнтуватися на рекомендації автовиробника.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
За типом двигуна розрізняють масла по API для бензинових (маркування S), дизельних (маркування C) і універсальні. Так, масло з маркуванням API SN / CJ - універсальне для бензинових і дизельних двигунів.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Задайте цей параметр за допомогою двох «повзунків» і побачите варіанти які підходять.
Автомобільні моторні масла: види, призначення, рекомендації по вибору
Правильно підібране і якісне моторне масло має таке ж значення, як хороший бензин. Тому при проходженні техобслуговування ремонтники приділяють пильну увагу підбору і заміні масла. Фактично, саме автомасло для двигуна допомагає йому (двигуну) працювати краще і довше.
Головним завданням моторних масел стає формування масляної плівки на поверхні деталей, що труться. Таким чином, зводиться до мінімуму стирання і деформація цих елементів двигуна, а значить, деталі відмінно функціонують протягом тривалого часу. Однак відповідальність за вибір і своєчасну заміну масла лежить, все ж, на автовласнику. Тому йому необхідно розбиратися в видах і способах застосування мастильних сумішей. Сьогодні купити моторне масло в Україні можна як в звичайних магазинах, так і на інтернет-порталах з доставкою.
Яким буває моторне масло
За типом основи масла можуть бути:
- синтетичними;
- полусинтетичними;
- мінеральними.
Перший вид (синтетичне автомасло для двигуна) багато експертів називають найкращим вибором для будь-якого автомобіля. У порівнянні з іншими типами масел, синтетичні можуть працювати при дуже низьких температурах і не так гостро реагують на спеку (не чутливі до перегріву). Також вони мають більш тривалий термін експлуатації і меншу в'язкість.
Головним же недоліком стає вартість: купити масло для двигуна на синтетичній основі може далеко не кожен водій.
Напівсинтетичні масла - це мінеральне масло, насичене різними присадками синтетичного походження. Така суміш істотно дешевше чистої синтетики, але і за властивостями поступається їй. Однак є золотою серединою з гідними характеристиками і прийнятною вартістю. Купити моторне масло такого типу обирає більшість автомобілістів.
Самим недорогим з усіх стає мінеральне масло. Його виробляють з речовин, які утворюються при обробці нафти. Це тягуче масло, яке найкраще підходить транспортним засобам, які пройшли більше 150 тис. км.
До недоліків мінеральних масел варто віднести їх недовговічність: експерти рекомендують міняти таке мастило при проходженні кожних 9-10 тис. км. Ще одним мінусом виступає низька опірність перегріву.
Існує ще один тип масляних сумішей: промивні масла. Вони збагачені різними промивальним присадками і застосовуються тоді, коли потрібно не просто замінити основне масло, але також змінити його тип. Промивні масла заливають всього один раз, а потім утилізують.
Дизельне і бензинове моторне масло
Залежно від того, для яких моторів призначене масло, воно може бути дизельним або бензиновим.
У згоді з американським інститутом нафти «API», вони маркуються таким чином:
- дизельне отримує індекс з буквою «С»;
- на етикетці бензинового фігурує буква «S»;
- після цих букв (основних) в маркуванні присутній ще один символ, який вказує на рік випуску двигуна.
В європейських країнах поширена інша система маркування: «ACEA», введена асоціацією європейських виробників. Вона також передбачає наявність основної літери (A, B, E) і цифр (1, 2, 3, 4,5). Тут буквами позначений тип мотора, а цифрами - якість масла. Чим вище цифра, тим більше повні експлуатаційні характеристики отримує масло.
В'язкість масел
Незважаючи на те, що зазначена вище інформація дуже важлива, тільки на її підставі не вийде вибрати і купити масло для двигуна моторне. Необхідно ще врахувати ступінь густоти суміші або її в'язкість.
Для літнього періоду фахівці рекомендують застосовувати більш густі масла, які здатні зберегти свої властивості в спеку. Але при їзді в холодну пору року такі суміші швидко густішають, тому потрібні інші, зимові.
Сезонність легко встановити за інформацією на етикетці: напис SAE (30, 40 або 50) говорить про те, що цю суміш можна використовувати при температурі від 0 до +30, +45 або +50 відповідно.
У той же час, на каністрах з менш густим, не в'язким маслом можна побачити напис SAE (0, 5, 10, 15 або 20) W. Це означає, що такі масла підходять для зимової погоди з температурою повітря 10-40, 10- 35, 5-25, 0-20 нижче нуля або від +15 до -15 відповідно.
Для любителів універсальних рішень існують всесезонні масла з помірною густотою. Вони маркуються символами SAE 5W-40, 5W-30, 10W-30, 10W-40,15W-40 або 20W-50. Це означає, що такі суміші залишаються працездатними в діапазонах температур від +35 до -30, від +30 до -35, від +30 до -30, від +35 до -30, від +40 до -20 або від +45 до -15 відповідно.