У нас представлені товари багатьох торгових марок.
Вся продукція сертифікована, на неї поширюється офіційна гарантія від виробника.
Будь-який мотор (і бензиновий, і дизельний) потребує мастильної рідини, яка уповільнює знос контактуючих деталей. Масла можуть бути різними за складом і характеристикам, тому так важливо підібрати мастило, яке підходить для конкретного типу транспортного засобу.
Більшість двигунів легкових автомобілів споживають близько 100-200 мл автомастила за кожні - 15-20 тис. км. При цьому, разова доза заливки в мотор об'ємом 1,8-2,5 л повинна становити близько 3,5 л. Це актуально для вітчизняних авто. У двигуни іномарок заливають більше мастила - близько 4,3 л.
Заміна масла повинна проводитися регулярно через рівні проміжки часу. Для зручності автовласників масла продаються в різних по ємності каністрах: від бутлів менше 1 л до цистерн на 200 л.
Щоб правильно підібрати мастильну рідину для конкретного типу транспорту, потрібно вміти читати маркування на упаковці масла.
Згідно зі специфікацією ACEA (європейський стандарт), всі мастила розділені на групи:
- Для легкових авто, мікроавтобусів, фургонів, невеликих вантажівок.
- Матеріали з каталізаторами (відновлюють відпрацьовані гази).
- Для моторів на дизелі, які інтенсивно використовуються.
Крім того, існує поділ на 3 класи. Масла першого класу маркують буквами А / В, другого - С, третього - Е. Ці мастила призначені для бензинових двигунів, високофорсованих моторів (бензинові та дизельні) і для дизельних двигунів відповідно.
За стандартом API все автомастила розділені на три категорії:
- мастила для бензинових двигунів;
- рідини для моторів на дизелі;
- масла, що дозволяють економніше використовувати бензин.
Про приналежність мастила до тієї чи іншої категорії можна судити по маркуванню. Мастила першої групи позначені буквою S, другої - літерою С, третьої - буквами ЕС.
Крім того, на етикетках можуть бути приведені індекси, які мають вигляд SM, SH, SG. Це вказівка якості мастила - чим далі друга буква від початку алфавіту, тим більш високі експлуатаційні характеристики має масло.
Також існують універсальні мастила, які підходять для різних типів авто (на бензинових і дизельних моторах). Вони маркуються двома літерами S/С.
Є три параметра густини: SAE, API, ACEA.
За SAE виділяють три види - зимові (мають маркування W на каністрі), літні і всесезонні. Зимові діляться на шість класів: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W, де цифра означає температуру, при якій потрібно використовувати масло. Літні масла мають 5 класів за температурним режимом - від 20 до 60. Всесезонні об`єднують характеристики зимових і літніх.
За API масла класифікуються за експлуатаційними властивостями двигуна: для бензинових, енергозберігаючих і дизельних.
За ACEA виділяють типи масел за видом транспортного засобу.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Масла виготовляють на синтетичный, напівсинтетичній і мінеральній основі.
Синтетичне - для всіх типів двигунів, відмінно працює в будь-яких температурних режимах, довго служить. Напівсинтетичне - для карбюраторних і інжекторних двигунів, підходить для холодів, не розшаровується. Мінеральне - для карбюраторних двигунів, використовується в поєднанні з присадками.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Виділяють моторні та трансмісійні масла.
Моторне використовується при змазуванні тертьових елементів і застосовується на передньопривідних і задньопривідних автомобілях, мостах, а так само для гідропідсилювача керма і в коробці передач.
Трансмісійне масло має підвищену в`язкість, використовується для коробок передач, роздавальних коробок, головних передач провідних мостів, зубчастих і ланцюгових передач всіх видів. Його не можна змішувати з моторним.
При виборі масла слід орієнтуватися на рекомендації автовиробника.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
За типом двигуна розрізняють масла по API для бензинових (маркування S), дизельних (маркування C) і універсальні. Так, масло з маркуванням API SN / CJ - універсальне для бензинових і дизельних двигунів.
Скористайтеся системою фільтрів. В такому випадку тип масла буде визначено автоматично.
Задайте цей параметр за допомогою двох «повзунків» і побачите варіанти які підходять.
Масло 10w 30
Масло 10w 30 є універсальним напівсинтетичним мастильним матеріалом. Воно підходить для сучасних багатоклапанних бензинових і дизельних двигунів з гідрокомпенсаторами легкових автомобілів, мікроавтобусів, позашляховиків і легких вантажівок. Дане мастило підходить для застосування навіть в найбільш морозні дні зими, а також показує відмінні результати в умовах важкої експлуатації.
Особливості масла 10w 30
Даний мастильний матеріал може використовуватися на дизельних автомобільних двигунах, які були випущені після 1994 року, і експлуатувалися на дизельних паливах з вмістом сірки до 0,5%.
Дане моторне масло 10w30 є напівсинтетичним, тобто, у SAE 10w30 мінеральна основа, в яку додаються присадочні елементи.
Всі моторні масла класифікуються за сферою використання, тобто, по типу мотора, і по в'язкості. Стандарти, за якими виконується класифікація мастил, вважаються однаковими для всіх масел. Найбільш поширені класифікації SAE і API.
Маркування по SAE показує, наскільки та чи інша мастило в'язка і густа. Велика частина масел вважається універсальними. Це означає, що їх можна використовувати протягом усього року, вони показують високі характеристики як в зимовий, так і в літній сезон. Масла маркуються двома числами, буквою і дефісом. Буква свідчить про те, що мастило можливо заливати навіть при мінусовій температурі.
Області застосування даного моторного масла
Маркування 10w30 означає, що даний мастильний матеріал - всесезонний. Перша цифра вказує на низькотемпературну в'язкість. Чим вона менша, тим більше рідкої є мастило. 10w - означає, що мастило можна заливати при температурі вище, ніж мінус двадцять градусів. Друге число показує високотемпературну в'язкість.
Використовувати масло 10w 30 можна в тих випадках, коли температура менше плюс двадцяти п'яти градусів. Воно підходить для використання практично в будь-яких кліматичних умовах. Якщо автомобіль експлуатується при температурі менше мінус сорока градусів, потрібно заливати мастила, у яких перше число - 0. Чим більше рідким є мастило, тим краще вона підходить для холодних умов. Вона дає можливість зберігати елементи мотора від тертя і перегріву, а також допомагає в значній мірі скоротити витрату пального.
У маркуванні масел слід звертати увагу на літери латинського алфавіту - чим далі буква йде за алфавітом, тим краще якість мастила. Так, 10w30 API SJ може використовуватися в більш жорстких умовах, ніж SAE 10W30 API SF. Разом з тим, обидва типи даного масла призначені для двигунів на бензині. А ось CF 10w30 не підійде для бензинового силового агрегату, його використовують в моторах на дизелі.