Apollo Tyres розробляє всесезонні шини
Дивитися всі Новини

Apollo Tyres розробляє всесезонні шини

Шинна компанія Apollo Tyres анонсувала швидку появу нових всесезонних покришок. У кінці березня планується прем'єра гуми, що дістала назву Vredestein Quatrac Pro. Ці шини призначені для потужних автомобілів, у тому числі міського типу.

Прем'єра Vredestein Quatrac Pro

Під час Женевського автосалону фахівці компанії Apollo Tyres повідомили про швидкий вихід на ринок шин всесезонного призначення. Модель Vredestein Quatrac Pro створена спеціально для потужних автомобілів, у тому числі міських позашляховиків.

Інженери Apollo в співпраці з фахівцями Italdesign Giugiaro розробили специфічний дизайн протектора. Він, зберігши значимі властивості свого попередника Vredestein Quatrac 5, отримав абсолютно нові, вдосконалені характеристики. В результаті, як показують проведені тести, зчеплення в умовах мокрої дороги стало краще на 10 відсотків, а керованість на сніговій поверхні покращала на 5 %.

Vredestein Quatrac Pro заявлені як покришки в широкому розмірному асортименті. За офіційною інформацією, вони будуть випущені в 50 типорозмірах починаючи від 215/65 R17, максимальний на даний момент показник - 245/35 R21. Нові шини характеризуються індексами швидкості H, Y, V і W. Модель володіє також підвищену здатність навантаження.

Характеристики і властивості шин

Симетричні всесезонні шини розроблені для міських позашляховиків. Тому показники зчеплення і керованості на будь-якій поверхні стали ключовими при створенні цієї моделі. У центральній зоні покришки тут ширші канавки для виведення води. Ширше порівняно з попередньою версією Vredestein також ребра центральної секції шини. Ці особливості дозволяють автомобілю упевненіше поводитися на мокрому асфальті і засніженій дорозі.

Головна особливість дизайну покришки, що дозволяє експлуатувати шини впродовж цілого року, - інноваційний дизайн малюнка. Він розділений на 2 частини, кожна з яких призначена для певних погодних умов. Так, "літня" частина покращує зчеплення і керованість на сухій дорозі і після дощу, тоді як "зимова" сторона забезпечує безпеку в холодну пору року.

Окрема увага при створенні шин приділена протидії акваплануванню. Для ефективнішого відведення води дренажні канали поєднуються із спеціальними канавками, розташованими в плечовій зоні.

Мультисезонне використання покришок досягається і завдяки спеціальній гумовій суміші. Додаткове збагачення її силікою, оліями і смолами дозволяє автомобілю упевнено поводитися на сухій, мокрій або засніженій дорозі.

Незважаючи на значні поліпшення ключових експлуатаційних показників, полисезонність нових Vredestein все ж відносна. Заявлені для цілорічного використання, в першу чергу вони розраховані на м'яку і малосніжну європейську зиму. На думку деяких експертів, на льоду вона швидше за все не буде така надійна, як класичні зимові покришки. Згідно з європейським маркуванням, нова версія Vredestein належить до класу "С" по паливній економічності і до "В" по рівню зчеплення з мокрою поверхнею.

13 березня 2019 р.