Continental представила революційну технологію шипа

Інноваційна технологія шипування ContiFlexStud дозволила компанії Continental істотно поліпшити показники безпеки і експлуатаційних характеристик шипованих зимових шин. Зокрема, вдалося вирішити питання втрати шипа в ході використання шини.
Особливості технології ContiFlexStud
Протягом всього терміну служби шини дана революційна технологія установки шипів в зимову автогуму гарантує підвищений комфорт, а також істотно знижує ризик пошкодження дорожнього полотна.
Як відзначають творці технології, звичайні шипи не здатні повністю пробити крижану кірку на дорозі, так як їм заважає жорсткий алюмінієвий корпус. Завдяки технології ContiFlexStuds шипи отримали нову усічену форму, що дозволяє твердосплавним наконечником глибше вгризатися в лід. В результаті кожен шип здатен забезпечити на 7% більше зчеплення з крижаною кіркою, що означає дійсно революційний прорив у сфері активної безпеки на зимовій трасі.
Інженери німецького шинного концерну також відзначають, що шипи вулканізуються в шину на стадії виробництва. Завдяки цьому вдається звести до мінімуму їх втрату в процесі експлуатації шини. Зимові покришки з подібним шипуванням забезпечують більшу безпеку, ніж інші моделі. Також даний тип автогуми є більш гнучким, а шипи - більш еластичними, що дозволяє створити набагато більш комфортний рівень шуму, ніж традиційні алюмінієві шипи.
З турботою про дорожнє полотно
У багатьох країнах Європи, як відомо, заборонені шиповані шини , оскільки вони завдають значної шкоди асфальтовому покриттю. Разом з тим, умови зими в деяких регіонах континенту вимагають забезпечення максимальної безпеки на дорогах. Ось чому багато виробників шин намагаються знайти компроміс в даному питанні.
Як заявили в Continental, використання технології ContiFlexStud ніяк не відіб'ється на стані дорожнього покриття. Справа в тому, що нові шипи здатні адаптуватися до нерівностей траси, що призводить до зниження пошкодження дороги на 20% в порівнянні зі звичайними шипами. Технологія від німецьких інженерів позитивно позначається і на якості поїздки. Обрезинені шипи не входять до контакт з дорожнім покриттям, тому рівень шуму набагато нижче і є більш прийнятним для тих, хто знаходиться в салоні авто. Компанія Continental вже випустила одну розмірність зимовій шиповану шини IceContact2 з новою революційною технологією шипування.
На даний момент лінійка представлена обмеженим числом моделей. У лімітованому виході представлений тільки один типорозмір - 235/45 R18, який підходить для високотехнологічних легкових автомобілів типу Сitroen DS4/5, Ford Mondeo, Kia Optima, Opel Insignia, Skoda Superb, Tesla Model 3, Toyota Camry і інших. Купити шину можна тільки у офіційних дилерів Continental.