infoshina.ua
Пошук

Готуймося до наступної зими вже зараз – презентація нових шипів від Continental

23.02.2018
45541
4.4
468 оцінок
Готуймося до наступної зими вже зараз – презентація нових шипів від Continental

Що може бути краще для снігу та ожеледиці, ніж автогума з шипами? Тільки автогума з «розумними» шипами! Саме таку концепцію створили розробники компанії Continental, вирішивши «вдягнути» їх у резинову оболонку. Це дозволило вирішити багато проблем, з якими стикаються користувачі шипованих покришок, зокрема, псування асфальту та недостатня легкість пересування. Без сумнівів, ця інновація здатна зробити революцію у світі зимової автогуми!

Детальніше про розробку

Нова концепція шипів Continental Rubber Spike створена для шин наступних поколінь. Тобто, зимові покришки з ними будуть вироблятися ближче до нового зимового сезону 2018-2019. Але тестування та презентація гуми, шипованої за допомогою цієї технології, вже відбулася. Випробовування проводилися на тестовому полігоні Continental у містечку Арвідсьяур недалеко від Полярного кола.

shiny

Аби краще зрозуміти, як це працює, варто розгледіти еволюцію шинних шипів з моменту їх створення. Спочатку вони були суцільнометалевими, але згодом стали складатися з двох елементів – сталевого сердечника та алюмінієвої оболонки. Окрім того мінялися конструкції та розміри. Сердечник модернізували для того, щоб він міг краще чіплятися за льодяну корку. Оболонку з алюмінію теж багато разів змінювали через досить типову проблему – випадіння під впливом навантажень.

Ще одна проблема, яку визиває користування шипованою автогумою – вона псує асфальт. Зимова погода буває мінлива, але ж водій не може «перевзувати» авто залежно від її змін. З цієї причини користування шинами з шипами взагалі не рекомендовано, за виключенням регіонів зі складними кліматичними умовами. І третій мінус металевих шипів – низький акустичний комфорт, бо через взаємодію зі снігом та льодом вони вдають шум.

shiny

Технологія Continental Rubber Spike успішно вирішую усі ці проблеми! Гумова оболонка сталевого сердечника за рахуної своєї еластичності дає шипу можливість зайняти становище, найбільш ефективне для гальмування. Шип на 5% глибше проникає в лід, завдяки чому прискорюється гальмування. Також тестування довели, що шип у гумовій капсулі тримається в шині на 300% міцніше. Це дозволяє вирішити проблему випадіння та збільшити термін служби шипів. До того ж гумова оболонка не шумить та покращує аеродинаміку.

Переконливі цифри

Під час випробовувань було доведено, що на звичайних шипованих шинах розгін на льоді та снігу до 25 км/ч становить 18,6 м, а гальмівний шлях з цієї швидкістю – 9,4 м. На шинах з шипами у гумовій «одежі» розгін зайняв усього 12,8 м, а гальмівний шлях скоротився до 8,0 м. Загалом вони перевершують металеві шипи на дорозі на 20% по розгону та гальмуванню, а на льоді – на 7%.

Відтепер шипові зимові шини Кнтиненталь будуть «вдягнені» у гумову оболонку, що дозволить знизити ризик псування покриття, підвищити безпеку та зробити їзду більш комфортною. Слідкуйте за новинками на сайті Інфошини!