Видання ProMobil протестувало літні шини для фургонів і позашляховиків

Німецьке видання ProMobil протестувало вісім літніх шин у популярному розмірі 235/55 R17 на VW T 6.1 Camper. Цей тест більш актуальний, ніж звичайні випробування для автомобілів тієї ж категорії, оскільки журнал тестував «звичайні» шини розміром 235/55 R17 замість комерційних розмірів 215/65 R16 C. Цей розмір шин актуальний не тільки для автофургонів, але і для великих седанів і кросоверів середнього розміру, таких як BMW 7 серії, BMW X3, Audi Q3, Ford S-Max, Honda CRV, VW Tiguan, VW, California. , VW Caravelle і багато інших.
Як завжди, вісім комплектів літніх шин були піддані стандартному ряду тестів на сухій і мокрій дорозі, а також перевірені за опором коченню і шумом, щоб визначити, яка шина найкраща у кожній ключовій області. Брали участь у випробуваннях моделі Falken FK510 SUV, Michelin Primacy 4, Continental Premium Contact 6, Bridgestone Turanza T005, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, Nokian Wetproof SUV, Maxxis Premitra HP5 і Sava Intensa UHP 2.
Тести на сухій дорозі
Під час випробувань на гальмування на сухій дорозі Bridgestone Turanza T005 і Michelin Primacy 4 мали невелику перевагу перед іншими учасниками тесту. За сухим гальмуванням моделі розподілилися таким чином:
- Bridgestone Turanza T005.
- Michelin Primacy 4.
- Falken FK510 SUV.
- Maxxis Premitra HP5, Sava Intensa UHP 2.
- Continental Premium Contact 6.
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5.
- Nokian Wetproof SUV.
Це незвично, але Falken FK510 SUV виявилися найшвидшими на колі з керованості на сухій дорозі, а Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 посіли друге місце. На третьому місці - шини Continental. Далі за шкалою за зниженням швидкості - моделі Michelin, Bridgestone, Nokian, Sava та Maxxis.
Тестування на мокрій дорожній поверхні
Michelin і Continental PremiumContact 6 розділили перше місце у ключовому тесті на гальмування на мокрій дорозі. Рейтинг за керованістю:
1. Michelin Primacy 4, Continental Premium Contact 6.
2. Bridgestone Turanza T005.
3. Nokian Wetproof SUV.
4. Falken FK510 SUV.
5. Maxxis Premitra HP5.
6. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5.
7. Sava Intensa UHP 2.
Явною перевагою у тестах на керованість на мокрій дорозі мали покришки Falken. Шкала за цим критерієм виглядає так:
1. Falken FK510 SUV.
2. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5.
3. Continental Premium Contact 6.
4. Bridgestone Turanza T005.
5. Maxxis Premitra HP5.
6. Michelin Primacy 4, Nokian Wetproof SUV.
7. Sava Intensa UHP 2.
За прямим аквапланування шини розподілилися так:
1. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5.
2. Bridgestone Turanza T005, Sava Intensa UHP 2.
3. Falken FK510 SUV.
4. Nokian Wetproof SUV.
5. Maxxis Premitra HP5.
6. Continental Premium Contact 6.
7. Michelin Primacy 4.
За поперечним акваплануванням перші три позиції належать шинам Goodyear, Sava та Bridgestone. У найгіршому становищі - шини Michelin.
Інші критерії
Michelin була найтихішою шиною в тесті, після неї з невеликим відставанням - Continental Premium Contact 6, треті - Falken FK510 SUV. Bridgestone Turanza T005 – найбільш шумний учасник тестування.
Bridgestone та Michelin лідирують у випробуваннях з опору коченню, оскільки вони мають найнижчі витрати палива. На третьому місці - шини Sava. Найбільший опір коченню - у шин Goodyear. Розкид цін був досить великим: найдорожчі Michelin майже вдвічі дорожче найдешевших Maxxis.
Підсумкові результати
1. Michelin Primacy 4.
Плюси: дуже короткий гальмівний шлях на мокрій і сухій дорозі, дуже тихий шум і низький опір коченню, що дозволяє економити паливо.
Мінуси: низький опір акваплануванню.
Загалом: Michelin вражає своєю високою продуктивністю, але за це потрібно платити.
2. Continental Premium Contact 6.
Плюси: комфортна модель, завдяки вставці, що самоущільнюється, особливо тиха літня шина з дуже коротким гальмівним шляхом на мокрій дорозі.
Недоліки: присутнє незначне розгойдування після швидкої зміни смуги руху.
Загалом: дуже зручні літні шини преміум-класу з бонусом безпеки.
3. Falken FK510 SUV.
Плюси: дуже високий запас безпеки при проходженні поворотів на мокрій і сухій дорозі, тихий шум зовні і всередині.
Слабкі сторони: при швидкій зміні смуги руху мляві реакції на рульове керування.
Загалом: недорога новинка з відмінним зчепленням на мокрій дорозі.
4. Bridgestone Turanza T005.
Плюси: безпечне управління як на мокрій, так і на сухій дорозі, найкоротший гальмівний шлях на сухому асфальті, дуже низький опір коченню.
Недоліки: відчутний рівень шуму.
Загалом: найкраща модель, що має проблеми з шумом.
5. Nokian Wetproof SUV.
Плюси: хороше зчеплення на мокрій дорозі.
Мінуси: повільне рульове управління, середній опір акваплануванню по прямій.
6. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5.
Плюси: дуже висока стійкість до аквапланування, хороше зчеплення на сухій дорозі.
Недоліки: довгий гальмівний шлях на мокрій дорозі.
7. Maxxis Premitra HP5.
Плюси: середня збалансована продуктивність у всіх категоріях.
Мінуси: трохи повільна реакція на управління кермом і найповільніша керованість на сухій дорозі.
8. Sava Intensa UHP 2.
Плюси: хороший опір акваплануванню, низький опір коченню.
Мінуси: погане зчеплення на мокрій дорозі.