Kumho вдосконалила шиповані шини WinterCraft Ice Wi31
Дивитися всі Новини

Kumho вдосконалила шиповані шини WinterCraft Ice Wi31

У шинній компанії Kumho розповіли про зміни в конструкції зимових шипованих покришок WinterCraft Ice Wi31. Шини цієї моделі в окремих типорозмірах будуть оснащені великою кількістю шипів. Це дозволило домогтися поліпшення керованості і гальмування на слизькій дорозі.

Оновлення у зимових Kumho

У канадському представництві бренду Kumho повідомили про деякі зміни в конструкції моделі WinterCraft Ice Wi31. Раніше ці зимові шини оснащувалися 150 шипами. Тепер протектор шин двох найбільш ходових типорозмірів - 195/65 R15 і 205/55 R16, буде містити на 50 шипів більше.

Використання 200 шипів замість 150 підвищить ефективність гальмування на обледенілій дорозі. Це ж якість підвищить керованість на слизькій поверхні.

Виробник виділяє цю модель у лінійці зимової гуми. Представники бренда з Південної Кореї стверджують, що WinterCraft Ice Wi31 призначені для складних дорожніх та температурних умов взимку. У тому числі вони підвищують безпеку пересування по засніжених або мокрим дорогам.

Ця модель стала удосконаленим варіантом своєї попередниці I’Zen KW22, яку вона замінила на ринку Європи. За результатами проведених тестів, якість гальмування на снігу у порівнянні з попередньою версією стало вище на 10%. Поліпшено було також показник шумності. На сьогодні вона стала одним з зимових флагманів в асортименті бренду.

Технічні якості шипованих WinterCraft Ice Wi31

Унікальна ошиповка - головна перевага цієї моделі. Тут розробники застосували абсолютно новий метод розташування шипів. Традиційно шипи на поверхні протектора розміщуються не більш ніж у 14 рядів. Ця новинка містить у собі 20 рядів. У свою чергу в оновленій версії виробник пішов ще далі, збільшивши кількість шипів до 200. Ще одна інновація, властива цієї моделі - саме розміщення шипів. Замість того щоб використовувати стандартне розміщення по краях, тут їх встановлюють ближче до центральної частини протектора. Таке рішення пояснили тим, що подібна схема розташування шипів не тільки запобігає ковзанню, а й сприяє очищенню шини від снігу, льоду або бруду. Для Kumho традиційно використовуються шипи Scason Turbine фінського виробництва, що відрізняються унікальною конструкцією і надійним кріпленням. Ці шипи добре тримаються на поверхні протектора, практично не гублячись у процесі експлуатації.

В оновленій версії збережуться основні конструктивні особливості шин . В тому числі використовуються 3D ламелі, що покращують керованість і гальмування в будь-яких умовах. Для оптимізації руху і збереження балансу на мокрій і на засніженій дорозі був розроблений спеціальний дизайн бічних канавок протектора. Стійкості на снігу служать поперечні канавки. А тягові зусилля покращені завдяки спеціальному спрямованому малюнку протектора.

Традиційно тут використовується оптимізована гумова суміш, яка не замерзає навіть в екстремально низьких температурних умовах.

14 травня 2019 р.