infoshina.ua
Пошук

Легковантажна покришка від «Белшини» показала відмінні результати під час тесту

06.11.2018
40479
4.1
455 оцінок
Легковантажна покришка від «Белшини» показала відмінні результати під час тесту

Нова модель легковантажних шин Belshina AstartA SUV BEL-411 показала чудові результати в порівняльних тестах шин в типорозмірі 225/65 R17. Випробування проводилися експертами інтернет-порталу ABW.BY на полігоні в Фінляндії.

Випереджаючи лідерів

Новинка від білоруської компанії обійшла в показниках гальмування на мокрому асфальті легковантажні шини від таких великих гравців ринку, як Michelin, Goodyear, Pirelli, Dunlop і Toyo. Єдина шина, якій поступилася Belshina AstartA SUV BEL-411, стала модель від Nokian Tyres.

Над шиною працювали фахівці ВАТ «Белшина», перед якими було поставлено завдання створити надійні і високопродуктивні покришки для комплектації збираються в Білорусі кросоверів Geely Atlas і Geely Emgrand X7. Зокрема, була опрацьована формула гумової суміші, яка за своїми характеристиками відповідає компаунду покришок преміум класу від кращих світових виробників.

В основу формули лягла силіка високої концентрації. Також компаунд містить багато кремнезему, що дає хороші зчіпні характеристики і опір коченню. Комбінація каучуку відмінно взаємодіє з силікою і дає також зниження опору коченню і хороше зчеплення. Саме така гумова суміш надалі буде використовуватися для створення шин на кросовери.

​Співробітники компанії «Белшина» назвали свою нову легковантажних покришку AstartA SUV BEL-411 «Політ метелика». Таке поетичну назву було отримано завдяки характерному малюнку протектора.

Особливості протекторного малюнка

Відзначається, що AstartA SUV BEL-411 отримала більш грубий малюнок протектора в порівнянні з літніми моделями шин. Такий дизайн був обраний тому, що шина була зроблена з розрахунком на кросовер, з підвищеними вимогами до прохідності в різних умовах. Особливістю протектора стало те, що прорізи в плечових зонах не виведені на зовнішню сторону, завдяки чому вдалося домогтися підвищеної жорсткості плеча.

Коса лінія в медіальній зоні протекторного малюнка стабілізує аквапланування автомобіля. При розробці унікального дизайну протектора були враховані всі особливості експлуатації, що дозволило домогтися найкращих експлуатаційних характеристик.

Як заявили в компанії «Белшина», досягти високих результатів вдалося завдяки комплексній роботі. Щоб створювати хороший продукт, всі технологічні процеси дотримуються на вищому рівні. Підтвердженням цьому є результати, які продукція компанії показує в процесі випробувань і реальної експлуатації. Зокрема, AstartA SUV, які показали відмінну продуктивність в різних умовах і не поступаються кращим світовим аналогам.