infoshina.ua
Пошук

Найкращі вседорожні шини 2025 року

10.02.2025
45
Найкращі вседорожні шини 2025 року

Інтернет-видання Tyre Reviews протестувало 5 всесезонних шин категорій All Terrain та Off Road All Season, щоб з'ясувати, які моделі покажуть себе краще на бездоріжжі, сухій, мокрій та засніженій дорозі. Випробування пройшли п'ять найпопулярніших агресивних вседорожніх шин для позашляховиків та вантажівок у розмірі 35x12.5R17. Тестова група включала BFGoodrich All Terrain KO2, новинку Falken Wildpeak AT4W, Kumho Roadventure AT52, Nitto Recon Grappler AT та Toyo Open Country AT. Також фахівці оцінили рівень шуму та комфорту.

Моделі оцінювалися за такими якостями:

Їзда на бездоріжжі

Тестування проводилося на трасі ралі-кросу з забрудненим брудом і калюжами, в основному на 3-й передачі і в режимі RWD. Тут Τoyo і Nitto показали схожі результати - у Nitto було трохи більше зчеплення передньої частини, хоча це могло бути пов'язане зі станом поверхні, тому вони набрали однакову кількість очок. Kumho фінішував всього на секунду попереду, з гарним переднім зчепленням, але з меншою стійкістю та впевненістю у розгоні. Kumho також зазнавали більше труднощів на грязьових ділянках. Falken і BFG були найшвидшими на ґрунтовці. BFG показали найшвидший час із надійним зчепленням, особливо під час розгону та гальмування, але посилений каркас ускладнив роботу на нерівностях. Falken були найкерованішими з усієї протестованої групи. Вони давали найбільшу впевненість при розгоні та відчуття стабільності, незважаючи на те, що вони були трохи повільнішими.

Суха дорога

При оцінці експерти зосередилися на передбачуваності кермового управління, стійкості, шумі та комфорті. Toyo і Nitto знову виявилися близькими за чуйністю керування та комфорту, обидва були хороші в управлінні. Toyo набагато тихіше - Nitto роблять помітний шум на більшості швидкостей як по прямій, так і на поворотах. Kumho відчувається як спортивна шина з точним кермовим керуванням, що, можливо, недоречно на шині для вантажівки. Переваги Kumho – тихий хід та хороший рівень комфорту.

BFGoodrich демонструють найм’якіше керування і залишаються тихими до більш високих швидкостей. Комфорт загалом хороший загалом, з невеликою жорсткістю на серйозних нерівностях. Falken – загалом добре. Рівень шуму мінімальний, добрий комфорт.

У гальмуванні на сухій дорозі лідирували Falken, за ними йдуть Kumho. Toyo і Nitto показали подібний час, а найдовший гальмівний шлях був у BFGoodrich.

Мокра дорога

Шини розділилися на дві групи у тісті на мокрій дорозі. Nitto, Toyo і BFGoodrich показали подібний час, усі мали велику недостатню обертальність зі зниженим зчепленням на виході з повороту.

Falken та Kumho сформували другу групу. У Kumho було найкраще пряме зчеплення на мокрій дорозі, але, як і на ґрунтовій, не було ідеального балансу кермового керування. Falken трохи повільніші, але з кращим загальним балансом з хорошим зворотнім зв'язком та впевненістю.

У гальмуванні на мокрій дорозі лідирують Kumho, BF Goodrich трохи відстають, потім слідує Falken, Nitto і Toyo. Nitto здобули перемогу в тесті на аквапланування, також BFGoodrich і Falken продемонстрували відмінні результати.

Сніг

Випробування на снігу виявилися складними. Шини Nitto не були включені до них, оскільки вони не призначені для сильного снігу.

BFGoodrich лідирували у гальмуванні на снігу, Toyo були трохи позаду, а Kumho та Falken ще трохи відставали. За керуванням Toyo обігнали BFGoodrich, тоді як Kumho і Falken показали схожі результати.

Загальний рейтинг

Відповідно до основних параметрів тестування експерти розподілили учасників випробувань у такому порядку від кращого до гіршого:

Falken Wildpeak AT4W. Плюси: чудовий комфорт з мінімальним шумом та передбачуваним керуванням, найкоротший гальмівний шлях на сухій дорозі та точне керування як на бездоріжжі, так і в мокрих умовах. Слабке місце – робота на снігу. Незважаючи на хороше зчеплення на бездоріжжі, ця шина не могла зрівнятися з рівнем зчеплення BFGoodrich.

BFGoodrich All Terrain TA KO2: чудове зчеплення на бездоріжжі. Шина показала себе особливо добре на засніженій дорозі, очоливши тест на гальмування на снігу та посівши друге місце з управління на снігу. Гарний рівень шуму до більш високих швидкостей, сильний опір акваплануванню. Жорсткий каркас ускладнює керування на нерівностях як на бездоріжжі, так і на асфальтованому шляху. Найдовший гальмівний шлях на сухій дорозі, а також недостатня обертальність під час керування на мокрій дорозі. Покришки перевершують інші в бездоріжжі та на снігу.

Kumho Road Venture AT52. Шина досягла успіху на мокрій дорозі, досягнувши найкращого часу гальмування та управління на мокрій дорозі. Вона продемонструвала гостру реакцію кермового управління та зберегла невисокий рівень шуму. Надійне зчеплення у більшості умов. Жорсткий каркас зробив їзду менш податливою на нерівностях і знизив стійкість при виході зі ковзання. Найнижчий опір акваплануванню та найнижчі бали за комфорт.

Toyo Open Country AT III. Відмінні результати на снігу, модель очолила рейтинг з керованості на снігу та посіла друге місце у тесті на гальмування на снігу. Відсутність шуму на помірних швидкостях та хороший загальний рівень комфорту. Мінус - найдовший гальмівний шлях та недостатня обертальність на мокрій дорозі.

Nitto Recon Grappler AT. Шини продемонстрували найкращу стійкість до аквапланування та хороше зчеплення на бездоріжжі. Гідний рівень комфорту та збалансовані характеристики керованості в більшості умов. Шум – головна проблема на більшості швидкостей. Recon Grappler – здатна всюдихідна шина з деякими сильними експлуатаційними характеристиками, особливо в евакуації води.