Michelin представили нові покришки для електричних автобусів

В ході проведення міжнародної виставки Busworld Europe 2019 (Брюссель) шинники з французької компанії Michelin презентували свою нову розробку - модель X-Incity Energy Z.
Як повідомляється, покришка була спеціально створена для установки на колеса міських електробусів. Новинка отримала високу міцність і відрізняється збільшеним індексом вантажопідйомності.
Специфіка електричного транспорту
Працюючи над новою моделлю, майстри Мішлен змушені були враховувати складнощі, пов'язані з впровадженням електричного транспорту. Згідно з прогнозами, протягом наступних десяти років частка електробусів на дорогах усього світу збільшиться до 50%. Однак такі автомобілі мають набагато більшу вагу, ніж звичайні автобуси, адже їх конструкція включає ще й акумулятор.
Щоб не чинити надмірне навантаження на колеса електробусів, водії повинні брати меншу кількість пасажирів або ж використовувати більш міцні шини. Ще одним виходом може стати оснащення транспорту більш легкими батареями або збільшення діаметра гуми для автобусів .
Основні характеристики і особливості шин
Стандартна вантажопідйомність покришок для автобусів становить близько 7,5 тонн. Однак нові TBR-шини від Michelin здатні витримувати до 8 тонн при тому, що їх типорозмір залишився досить стандартним (275 / 70R22,5).
Виробник зміг досягти подібного результату завдяки таким прийомам:
- посилення каркаса;
- оптимізація конструкції боковин;
- міцний компаунд;
- продуманий до дрібниць протекторний малюнок.
Важливою перевагою Michelin X-Incity Energy Z можна назвати можливість її відновлення. За умови, що каркас залишиться неушкодженим (не буде деформацій) покришка може отримати новий протектор при значному зносі старого. Це дозволить скоротити витрати власників автопарків на обслуговування транспортних засобів.
Шина відповідає всім необхідним вимогам, нормам і стандартам, які пред'являються до гуми для міських автобусів. Модель може похвалитися високою зносостійкістю і прекрасними тягово-зчіпними характеристиками з будь-яким дорожнім полотном. Для протистояння акваплануванню покришка отримала кілька глибоких дренажних канавок, а завдяки спеціальному складу компаунда вона прекрасно витримує негативні температури.
На боковині моделі можна побачити маркування M + S і 3PMSF, що підтверджує стійкість полімеру до перепадів температур і холоду, а також високу прохідність по пухкому снігу і бруду.
Окремо варто згадати про таку важливу функцію як самовідновлення протектора Regenion. За рахунок застосування фірмової технології Мішлен протектор залишається високоефективним протягом усього терміну експлуатації. Деякі його канавки і жолобки стираються і стають дрібніше, однак відкриваються інші і шина зберігає високу якість зчеплення зі слизькою або мокрою трасою.