Michelin знову перемагає: чотири нагороди в рейтингу споживчої задоволеності J.D. Power
Щорічно фахівці маркетингового агентства J.D. Power and Associates проводять опитування американських автомобілістів, щоб виявити їх переваги, зафіксувати зауваження і отримати максимум іншої інформації з перших рук. В цьому році за підсумками статистичних досліджень, кращим виробником покришок була визнана французька шинна компанія Michelin, вона зайняла лідерські позиції в рейтингу J.D. Power. Цей список відображає ступінь задоволеності споживачів шинами, що входять в заводську комплектацію автомобілів.
Критерії оцінки і система балів
Рейтинг складається з чотирьох сегментів, кожен з яких оцінюється окремо:
- преміальні автомобілі;
- легкові транспортні засоби;
- високошвидкісні спортивні авто;
- пікапи і позашляховики.
Варто відзначити, що Мішлен вже багато разів обирали найкращим брендом у кожній номінації, але вже другий рік поспіль компанія виступає лідером у всіх сегментах рейтингу. Цей факт свідчить не тільки про стабільно високу якість продукції бренду, але і про лояльність автолюбителів.
Учасники опитування оцінювали оригінальну гуму на своїх автомобілях (випущених за останні 2 роки) за цілою низкою критеріїв:
- стійкість до зношування;
- рівень комфорту;
- дизайн і зовнішній вигляд;
- тягово-зчіпні характеристики і керованість.
Фахівці агентства проаналізували дані, надані більш ніж 30 тисячами американців. Оцінка проводилася по 1000-бальною системою. У сегменті шин для преміальних авто Мішлен заробили 765 балів, у сфері легковий гуми - 753 бали, спортивні покришки були оцінені в 774 бали, а шини в категорії Truck / Utility отримали 731 бал.
Суперниками компанії стали такі великі виробники як Pirelli, Goodyear, Bridgestone, Dunlop, Continental, Firestone, Toyo, Yokogama, Kumho, Nexen і Hankook. Багато з них відстали від лідера рейтингу всього на кілька десятків балів.
Трохи історії
Michelin займає перші позиції рейтингу з 1989 року. З тих пір виробник регулярно поповнює свою колекцію нагород J. D. Power. За 29 років бренд перемагав 88 разів. Нікому з інших виробників не вдалося досягти подібних результатів.
Цікаво те, що в першій номінації компанія стає лідером вже 15-й раз поспіль, в другій (покришки для легкових авто ) є призером 10-й раз поспіль, і тричі отримує престижну нагороду за кращі покришки для пікапів і позашляховиків.
У своєму інтерв'ю президент американського відділення Мішлен, Скотт Кларк відзначив, що головною метою компанії завжди був фокус на задоволеність всіх клієнтів: від виробників авто і дилерів, що закуповують шини для перепродажу, до кінцевих споживачів, які безпосередньо використовують покришки на своїх транспортних засобах.
Г-н Кларк відзначив, що отримання престижних премій є підтвердженням правильно обраної стратегії бренду. Крім того, нагороди доводять високу якість продукції Мішлен, яка не просто залишається на стабільному рівні, а й демонструє регулярне зростання.