Низькопрофільні покришки не приносять користі! Так стверджують експерти видання «За кермом»
Дивитися всі Новини

Низькопрофільні покришки не приносять користі! Так стверджують експерти видання «За кермом»

Улюблений багатьма автомобілістами журнал «За кермом», який існує вже більше 80-ти років, регулярно публікує на своїх сторінках і на сайті різні статті, рейтинги та огляди. У числі недавніх публікацій виявилася стаття з переліком найбільш непотрібних функцій і опцій сучасних автомобілів.

«Плюшки» або надмірності?

Місця в рейтингу найбільш непотрібних елементів автомобіля отримали наступні опції:

  •  функція «старт / стоп». Як повідомили експерти, використання кнопки для активації авто може погіршити динаміку транспортного засобу і навіть привести до несправності стартера;
  •  можливість відкриття дверей без ключа. Аргументом проти такої системи став той факт, що викрадачі з ретрансляторами легко пристосувалися перехоплювати контроль над дверима;
  •  панорамний дах зі скла (він занадто нагрівається влітку і призводить до охолодження салону взимку);
  •  світлодіодні лампи в фарах;
  •  низькопрофільні покришки.

На останньому пункті варто зупинитися більш детально і з'ясувати, чому ж експерти розкритикували таку розрекламовану багатьма виробниками деталь.

Переваги та недоліки низькопрофільних шин

Шинні компанії позиціонують літні покришки з низьким профілем як спортивну, динамічну гуму з високою керованістю і точним входженням в повороти.

Гранично допустима швидкість на таких моделях зазвичай становить близько 210 км / год, в той час, як звичайні вироби здатні розвивати не вище 190 км / год.

Про висоту профілю можна судити з маркування, нанесеного на боковину кожного виробу. Цей параметр позначається у відсотках і позначає відношення висоти покришки до її ширини. Наприклад, в типорозмірі 225/40 R18 на висоту профілю вказує друга цифра (40). Фактично, це дуже низький профіль, адже він складає всього 40% від ширини протектора (на відміну від звичайних 65-70%).

Специфікою низкопрофильной гуми виступає додаткове ребро жорсткості, що захищає покришку від пошкоджень. В цілому, така гума дозволяє водієві швидко набрати швидкість з місця легко маневрувати, виконувати обгони і лавірувати, різко гальмувати. Також багато хто вважає низький профіль стильним і визнають низький профіль відмінною прикрасою авто.

Експерти визнали подібні шини марними, так як всі перераховані переваги актуальні тільки при їзді по рівній асфальтованій поверхні без дефектів і вад. На бездоріжжя на цих шинах краще не виїжджати.

Також недоліком є ​​короткий експлуатаційний термін низькопрофільних шин. Вони схильні до швидкого зносу, частих проколів і порізів. Крім зіпсованої шини механічні пошкодження також загрожують цілісності диска, адже прошарок повітря між дорогою і диском невеликий.

І наостанок варто відзначити низький рівень комфорту такої гуми. Незважаючи на те, що контактна пляма у них досить широка, мала кількість повітря в покришці призводить до того, що кожен камінчик і горбок на дорозі виразно відчуваються водієм і пасажирами. До цього варто додати високу гучність шин і підвищене навантаження на деталі підвіски.

13 серпня 2018 р.