Пусто
Nokian випускає вантажні шини у нових розмірах
Дивитися всі Новини

Nokian випускає вантажні шини у нових розмірах

Шинний бренд Nokian збільшує розмірну різноманітність гуми вантажного призначення. Найближчим часом будуть розширені відразу дві лінійки - R-Truck  Trailer і E-Truck  Trailer. Шини цих моделей призначені для причіпної осі і відрізняються високим рівнем затребуваності в своїй категорії.

Розширення розмірного асортименту для вантажних шин: вибір Nokian

Фінський шинний бренд Nokian поступово збільшує різноманітність розмірів в найбільш затребуваних лінійках. В поточному році, за результатами досліджень, актуально створення додаткових розмірів для вантажних шин причіпної осі. Удосконалення торкнулося в першу чергу двох моделей - R-Truck  Trailer і E-Truck  Trailer.

Перша з двох варіацій отримає два нових розміру – 265/70 R19,5 і 275/70 R22.5. E-Truck  Trailer в поточному році вийде у розмірах 265/70 R19,5 і 285/55R22.5. Восени ця ж версія буде ще більш розширена - у продаж надійдуть E-Truck  235/75 R17,5 і 245/70 R17.5.

Обидві моделі - всесезонні шини , які однаково ефективно і безпечно працюють як у снігову або дощову погоду, так і влітку в умовах розпеченого асфальту. Тому відразу ж після появи на ринку ця гума знайшла свою нішу і зайняла лідируючу позицію. Дві моделі для причіпної осі входять в одну лінійку з іншими шинами вантажного призначення - Nokian E-Truck  Steer і E-Truck  Drive.

Властивості причіпних шин

З'явившись на ринку, причіпні шини обох варіацій стали дуже затребуваними у своїй категорії. Серед всесезонних вантажних покришок вони унікальні завдяки своїй універсальності і продуктивності в будь-яких погодних і дорожніх умовах.

R-Truck  Trailer розроблені спеціально для пересування по складному грунту - кам'янистим грунтам, гірським і лісовим вапняків. Модель заявлена як універсальний продукт для змішаних умов. Тому вона також ефективна і зручна на магістралях. Особливість протектора шини - у відкритому дизайні плечових частин та наявності широких канавок, які призначені для самоочищення. Ці ж особливості дизайну забезпечують ідеальне зчеплення на будь-якому ґрунті протягом усього року. Канавки протектора містять у собі спеціальні виштовхувачі каміння, які допомагають пересуватися у гірських районах і знижують ризик пошкодження гуми.

Головне призначення E-Truck  Trailer - магістральні та регіональні перевезення. Основний акцент при їх створенні був зроблений на комфортному Русі в будь-яких дорожніх умовах. У Нокіан заявляють, що саме E-Truck  Trailer стали результатом пошуку ідеального поєднання характеристик, необхідних для причіпних шин . Конструкція протектора передбачає можливість механічних ушкоджень при роботі на складному грунті. Тому E-Truck  Trailer були оснащені посиленими бічними поверхнями і, згідно з офіційними даними, мають високу стійкістю до нерівномірного зношення. У свою чергу канавки зиґзаґоподібної форми збільшують стійкість автомобіля. Технічні характеристики шин були розроблені відповідно до потреб країн Північної і Центральної Європи, тож вони можуть широко застосовуватися у своїй категорії.

03 травня 2019 р.