infoshina.ua
Пошук

Нова технологія Yokohama для зимового водіння

28.09.2018
41024
4.7
433 оцінки
Нова технологія Yokohama для зимового водіння

Водіння в зимовий період передбачає особливий підхід до вибору автомобільної гуми. Ось чому виробники шин приділяють стільки уваги розробці саме такого типу комплектуючих. У цьому році японська компанія Yokohama представила свій погляд на технологію зчеплення на льоду.

Погляд зі сторони

Для протидії водяній плівці в нешипованих зимових шинах використовуються спеціальні гумові суміші з водовбирним наповнювачами і малюнками протектора з високими дренажними характеристиками. При цьому, спостереження за тестами шин не дозволяють інженерам з точністю визначити, де саме контактна пляма розрізає водяну плівку, а де контактує безпосередньо з дорогою. У зв'язку з цим, в спільному дослідницькому проекті з Лабораторією трибології Коледжу науки і техніки Університету Каназави фахівцям компанії Yokohama Rubber вдалося розробити технологію візуалізації фрикційного контакту шини з поверхнею при русі по льоду і успішно виокремити реальну зону контакту.

Детальніше про технологію

Створений в трибологічних лабораторіях Kanazawa University стенд для випробувань оснащений високошвидкісною камерою, що дозволяє візуалізувати контакт шини з поверхнею льоду на швидкості до 50 км / ч. У свою чергу, фахівці Yokohama Rubber розробили аналітичний метод оцифровки отриманих зображень, що дозволяє провести кількісну оцінку ступеня водопоглинання і дренажу конкретної покришки.

На представлених зображеннях контактної плями, зроблених камерою нового випробувального стенду, зони реального контакту виділені темним. При цьому інженерам вдалося розглянути, наскільки велику щільність контакту забезпечує гума з гідрофільним агентом в порівнянні з компаундом без такого включення. Ступінь затемнення на отриманих фото дозволяє оцінити силу тертя поверхонь в ході тестів.

Нова технологія дозволить японським інженерам знайти нові добавки для компаунда з високою гідрофільною здатністю, а також дасть можливість розробляти більш точні і оптимізовані малюнки протекторів зимових шин , щоб забезпечити більш високу ефективність дренажу.

У компанії Yokohama розраховують, що дана технологія в кінцевому підсумку призведе до розробки нового покоління зимової гуми, яка забезпечить найкращі характеристики зчеплення і гальмування на крижаній кірці. Крім того, згідно з прогнозами компанії, нова технологія допоможе Yokohama зайняти лідируючі позиції на ринку, розширити асортимент зимових і всесезонних шин, а також завоювати ще ширшу аудиторію покупців.