Pirelli доповнив внедорожну лінійку Scorpion

Асортимент шин Pirelli Scorpion у великій мірі створюється для позашляховиків. А оскільки цей ринок зростає швидше, ніж будь-який інший сегмент автомобілів, то новина, що Pirelli щойно випустила три нові продукти для цього сегмента, стала дуже важливою.
Позашляхова лінійка Pirelli на всі сезони
Pirelli – провідний бренд із погляду омологації позашляховиків. На шинах Pirelli із заводу сходить на 40% більше позашляховиків, ніж із покришками будь-якої іншої марки. Це означає, що відправна точка для нової лінійки шин Scorpion і раніше була на високому рівні, але Pirelli вдалося покращити характеристики цих шин у всіх ключових областях, не жертвуючи жодним аспектом. Для цього виробник слідував тому, що вони називають принципом проектування «Еко-безпека», де «Еко» охоплює аспекти конструкції шин, пов'язані з опором коченню, шумом та пробігом, а «Безпека» охоплює зчеплення та гальмування, стійкість автомобіля та захист від аквапланування. .
Поліпшення продуктивності в одному аспекті не відбивається на інші властивості покришок. Цього року італійський бренд виводить на ринок такі моделі:
- Pirelli Scorpion – літні шини для позашляховиків з покращеним опором коченню, більш короткими характеристиками гальмування на сухій та мокрій дорозі та меншим рівнем шуму, ніж її попередниця;
- Pirelli Scorpion All Season SF2 – всесезонна шина для позашляховиків з покращеними характеристиками за всіма критеріями, але особливо великий стрибок у зчепленні з мокрою дорогою;
- Pirelli Scorpion Winter 2 – зимова модель з покращеним зчепленням на сухій, мокрій дорозі, снігу, зниженим шумом та опором коченню.
По суті всі ці моделі є покращеними версіями вже існуючих моделей відповідних лінійок бренду. Заявлені виробником властивості були підтверджені основними європейськими рейтингами: за результатами тестів усі типорозміри тепер потрапляють до класів A або B за гальмуванням на мокрій дорозі. З них понад 80% – у класі A.
Всі три шини також пропонуються у версіях Seal Inside та Run Flat для підвищеної мобільності та безпеки, PNCS для нижчого рівня шуму в салоні та Elect – маркування Pirelli для електромобілів (EV).
Результати тестування новинок Pirelli
Щоб наголосити на ефективності нової лінійки шин Scorpion, виробник запросив експертів британського видання Tire Reviews на арктичний випробувальний полігон Pirelli Sottozero в Північній Швеції для комплексних випробувань усіх трьох моделей.
Незважаючи на те, що кількість тестів була обмежена, а шин конкурентів для тестування не було, кожна шина чудово показала себе на ряді звичайних позашляховиків та електромобілів під час випробувань на сухій та мокрій дорозі. Також відзначили низький рівень зношування після багатьох кіл на сухій дорозі. Тестери випробували і Pirelli Scorpion Winter 2 у критому сніговому комплексі. В результаті тесту виявили, що зчеплення та чуйність при їзді на позашляховиках на дуже високому рівні.
Компанія Pirelli впевнена, що їхня нова лінійка літніх, всесезонних та зимових шин для позашляховиків стане лідером у своєму сегменті.