Визнання заслуг: Apollo, Cooper і Michelin отримують нагороди

У шинному бізнесі діє жорстка конкуренція, тому визнання і успіх отримують ті виробники, які змогли створити унікальну, затребувану і найбільш цікаву для споживача продукцію.
Найвидатніші винаходи та технології шинних компаній удостоюються престижних нагород. Щорічно по всьому світу проходять різні конкурси, статистичні дослідження і опитування. Їх результати істотно впливають на подальшу долю брендів-учасників. Переможці отримують широку популярність, а, отже, додаткові переваги в маркетингових війнах.
Шини APOLLO TYRES для компактних авто стали кращими за версією JD POWER
Цього року експерти, що проводили дослідження JD Power, з'ясовували, чи задоволені індійські автомобілісти покришками первинної комплектації.
В ході опитувань було встановлено, що компанія APOLLO TYRES поставляє найбільш функціональні і практичні легкові шини . У цій категорії бренд заробив найвищий бал. Крім того, гідну оцінку отримали вироби компанії компанії для седанів (друге місце).
Висновки були зроблені після опитування 3620 автомобілістів, які купили транспорт з травня 2015 року по серпень 2016 року Багато автовиробників в Індії вважають за краще шини Аполо для первинного оснащення різних марок автомобілів. Близько 80% нових авто отримують гуму саме цього бренду.
Cooper отримує нагороду за найкращий сайт
В ході міжнародного конкурсу Internet Advertising Competition (IAC), який проводила асоціація інтернет-маркетингу, шинники з компанії Купер стали володарями престижної нагороди за зручний і функціональний сайт.
При оцінці конкурсантів судді брали до уваги:
- креативність;
- технічну реалізацію і досконалість;
- популярність;
- оформлення та дизайнерські рішення;
- зміст контенту і його запам'ятовуваність.
Сайт бренду Cooper був запущений в 2017 році, він надає користувачеві інтерактивного помічника по вибору покришок. На цьому ресурсі можна легко впорядкувати товари за обраними критеріями, отримати онлайн-консультацію або скористатися даними з обширного інформаційного блоку.
Відзначено заслуги фахівців компанії Michelin
Після того, як в 2013 році співробітники шинного бренду Мішлен винайшли кардинально новий тип протектора, ця технологія постійно вдосконалювалася і допрацьовувалася. Сьогодні про шини французької компанії, що самовідновлюються, відомо всьому світу. Нова технологія дозволила продовжити термін експлуатації покришок на 20%, а також істотно підвищити рівень безпеки на дорогах.
Проект отримав назву Regenion і тепер технологія широко застосовується при виготовленні вантажних і легкових шин. Важливою перевагою даної методики стає скорочення опору коченню шин, це знижує викиди в атмосферу і дозволяє автомобілістам економніше витрачати паливо.
Творцями інновації стали Аньєс Пульбо і Жак Барро, їх заслуги були відзначені в ході проведення конкурсу European Inventor Award 2018.