Результати літніх тестів від Sport Auto
Дивитися всі Новини

Результати літніх тестів від Sport Auto

Власники спорткарів з нетерпінням чекали, коли вже прийде тепло, щоб насолодитися швидкістю. Але для тих, хто планує міняти комплект літньої автогуми, актуальним питанням є вибір відповідної моделі. Саме для цього німецьке видання Sport Auto провело тест широких низько профільних шин, які користаються популярністю серед любителів швидкісної їзди. Комісію цікавили не тільки динамічні характеристики, але й поведінка на мокрій дорозі. Адже для покришок цього типу це одне зі слабких місць.

Як проводилися випробування?

Для тестів відібрали досить небагато моделей від найвідоміших виробників, усього їх було шість. У якості зразка автомобілю виступав BMW M2,  на який встановили шин типорозмірів 245/35 R19 спереду та 265/35 R19 ззаду. Випробовування проводилися на сухій та вологій поверхні. У першому випадку заміряли гальмівні характеристики, керованість, акустичний комфорт та економічність. На мокрій дорозі критеріїв було більше:

  • гальмівний шлях;
  • бокова стійкість;
  • легкість керування;
  • аквапланування – повздовжнє та поперечне.

За результатами тестів були підсумовані бали, та складено рейтинг шин.

Результати випробовування

Перше місце отримали літні покришки Michelin Pilot Sport 4 S, які продемонстрували швидкий відгук на команди керма, вражаючу курсову стійкість, бездоганні гальмівні характеристики та передбачувану поведінку на мокрій дорозі. Також вони виявилися кращими за паливною економічністю. Шина отримала відзнаку «дуже рекомендовано».

На другому місці опинилася модель від Continental – SportContact 6. Вони також продемонстрували короткий гальмівний шлях на сухому та вологому покритті, а ще відзначилися гарною керованістю, акустичним комфортом та стійкістю до аквапланування. Єдине, у чому ця модель поступилася переможниці – плавність руху й, як наслідок, економічність.

У середині рейтингу розташувалися шини Hankook Ventus S1 evo2 K117, зайнявши третє місце. Вони швидко відгукуються на команди керма на сухому покритті, безшумні та мають низький опір коченню. На мокрій поверхні ця модель веде себе досить передбачувано, швидко гальмує. Схожі результати в Falken Azenis FK510. За гальмуванням на вологому покритті ця модель взагалі виявилася найкращою, крім того у дощову погоду вона демонструє гарну керованість та бокову стійкість. А ось на сухому покритті характеристики дещо гірше, але теж у рамках позначки «рекомендовано».

Шини Toyo Proxes Sport також отримали оцінку статус рекомендованих, оскільки володіють досить збалансованими характеристиками. Вони впевнено почуваються на сухому та вологому асфальті та економно витрачають паливо. На останньому місці опинилася модель від Nankang. Незважаючи на те, що вона показала гарну керованість на мокрій трасі та високу стійкість до аквапланування, в неї довгий гальмівний шлях на вологому покритті, а на сухому треку вони реагують на дії водія дуже мляво й невпевнено. З цієї причини Nankang стали умовно рекомендованими.

05 квітня 2018 р.