infoshina.ua
Пошук

Шини Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV обганяють конкурентів

11.04.2018
44576
4.9
453 оцінки
Шини Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV обганяють конкурентів

Нещодавно відома німецька організація TÜV SÜD провела тестування шин Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV у порівнянні зі схожими моделями від конкурентів. Випробовування проводилися за 10 дисциплінами, у результаті новинка від Гудієр продемонструвала гідні експлуатаційні характеристики.

Детальніше про шини Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

Ця нова літня покришка розроблена для потужних кросоверів та підійде любителям швидкісної їзди. При її створенні були впроваджені найсучасніші технології, а саме, Active Braking Technology. Завдяки цій розробці під час гальмування збільшується пляма контакту з дорогою, що сприяє скороченню довжини гальмівної дистанції.

shiny

Конструкція медіальної зони дозволяє розганятися до високої швидкості, а спеціальні асиметричні насічки на ній турбуються про зчеплення. Розширені плечові ребра стабілізують траєкторію, а чотири канавки на протекторі відводять рідину.

У виробництві шин цієї моделі застосовується спеціальний іноваційний компаунд Grip Booster Technology, який має високі адгезивні властивості, тому також підсилює зчеплення й прискорює гальмування. Високі технології торкнулися також каркасу покришки, прошарки якого виготовлені з різних матеріалів. У верхньому шарі використовується корд оптимізованої жорсткості, який поліпшує керованість на великих швидкостях та під час проходження поворотів, а також робить шини витривалішими. Інший прошарок, UHP Cool Cushion Layer, відповідає за відведення тепла та стійкість до деформацій, знижуючи опір коченню. Завдяки цьому водій отримує змогу економити паливо.

Результати тестів

Під час випробовування конкурентами Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV стали Bridgestone, Pirelli та Michelin, а проводилися вони на полігонах Франції та Німеччини.

shiny

За результатами тестів, гума від Гудієр опинилася попереду у таких дисциплінах:

  • гальмування на мокрій поверхні з високим коефіцієнтом зчеплення;
  • гальмування на мокрій дорозі з низьким коефіцієнтом зчеплення;
  • керованість на вологому покритті;
  • гальмування на сухій поверхні;
  • акустичний комфорт.

Є показники, за якими Eagle F1 Asymmetric 3 SUV йде майже на одному рівні з конкурентами та навіть трошки поступається ім. Наприклад, у стійкості до поздовжнього та поперечного аквапланування ця модель займає друге місце, бо екземпляр від Michelin виявився на 1,4% та 1,9% краще. За керованістю на сухій дорогі Гудієр на 0,5% поступилися Bridgestone. Також є два показники, за якими новинка продемонструвала не дуже втішні результати – зчеплення на вологій поверхні та паливна економічність.

Загалом можна сказати, що Eagle F1 Asymmetric 3 SUVвпоралася з тестами досить добре та може бути рекомендована для швидкісних кросоверів. Її основними перевагами назвали оптимізовану керованість та ефективність гальмування на сухому й мокрому покритті. Новинка вийде у продаж у 28 типорозмірах від 235/60 R18 до 295/35 R22.