infoshina.ua
Пошук

Соціальна кампанія від Hankook отримала престижну нагороду

26.12.2017
47319
4.6
472 оцінки
Соціальна кампанія від Hankook отримала престижну нагороду

Нещодавно відомий світовий бренд Hankook провів успішну кампанію, присвячену пропаганді безпечного водіння. Вона пройшла під доволі провокативним лозунгом #drivelikeawoman, завдяки якому акція отримала додатковий підтекст. Окрім того, щоб спонукати водіїв до більш акуратної їзди, вона бореться з проявами сексизму на дорозі.

shinyТак склалося, що жінка за кермом довгий час була об'єктом насмішок та досить образливих висовувань з боку чоловіків-водіїв. Але останні досліджування доказують, що водії жіночої статі не тільки нічим не гірше справляються з керуванням авто, але й роблять це більш акуратно.

Детальніше про кампанію

Перш ніж запускати кампанію, Hankook сумісно з організацією NTF провели дослідницьку роботу. Вони перевірили статистичні дані по Швеції та виявили, що найчастіше винуватцями дорожньо-транспортних пригод на дорогах стають чоловіки, зокрема молоді люди у віці від 18 до 25 років. Шах і мат, любителі жартувати про «мавпу з гранатою»!

Згідно з дослідженнями, чоловіки більш схильні до ризику та недотримання безпечної дистанції, тому вони набагато сильніше наражають на небезпеку себе та інших учасників руху, ніж жінки. Статистика говорить сама за себе: чоловіки-водії менш дисципліновані на дорозі. У порівнянні з ними жінки відповідальне відносяться до правил руху, рідше підвищують швидкість та вчасно змінюють літні покришки на зимові й навпаки.

Кампанія Drive Like a Woman успішно руйнує стереотипи про те, що жінки нібито нездатні вправно керувати транспортними засобами. У її рамках був випущений відеоролик, у якому спочатку приводяться усі міфи, пов'язані з цим ствердженням, а потім приводиться реальна картина, яка повністю їх спростовую. Відеоролик отримав широку популярність навіть без використання платних каналів просування. Hankook та NTF звернулися до скандинавських ЗМІ й розповсюдили своє послання через прес-релізи, в інтернеті та пости в соціальних мережах.

shinyРолик побачило близько восьми мільйонів людей. Таким чином, була зроблена велика робота, що дозволила охопити широку аудиторію. Вона зробила вклад у підвищення безпеки дорожнього руху та боротьбу з забобонами. А також вплинула на популярність бренду на європейському ринку.

Детальніше про нагороду

Кампанія Drive Like a Woman отримала премію міжнародного конкурсу Epica Awards, що є одним з найпопулярніших у рекламній індустрії. До складу журі входять журналісти, які представляють провідні світові видання у сфері маркетингу й комунікації. Це дуже престижна нагорода, що відкриває для бренду Hankook неабиякі перспективи. Тому у майбутньому компанія планує продовжити роботу у сфері маркетингових комунікацій, спрямовану на підвищення безпеки дорожнього руху.

Також виробник активно працює над вдосконаленням своїх продуктів. Впроваджуються нові технології, розробляються максимально функціональні дизайни та витривалі гумові суміші. Мета Ханкук – дати споживачам максимально надійні легкові шини, а також покришки для інших видів транспорту.