Соціальна кампанія від Hankook отримала престижну нагороду

Нещодавно відомий світовий бренд Hankook провів успішну кампанію, присвячену пропаганді безпечного водіння. Вона пройшла під доволі провокативним лозунгом #drivelikeawoman, завдяки якому акція отримала додатковий підтекст. Окрім того, щоб спонукати водіїв до більш акуратної їзди, вона бореться з проявами сексизму на дорозі.
Так склалося, що жінка за кермом довгий час була об'єктом насмішок та досить образливих висовувань з боку чоловіків-водіїв. Але останні досліджування доказують, що водії жіночої статі не тільки нічим не гірше справляються з керуванням авто, але й роблять це більш акуратно.
Детальніше про кампанію
Перш ніж запускати кампанію, Hankook сумісно з організацією NTF провели дослідницьку роботу. Вони перевірили статистичні дані по Швеції та виявили, що найчастіше винуватцями дорожньо-транспортних пригод на дорогах стають чоловіки, зокрема молоді люди у віці від 18 до 25 років. Шах і мат, любителі жартувати про «мавпу з гранатою»!
Згідно з дослідженнями, чоловіки більш схильні до ризику та недотримання безпечної дистанції, тому вони набагато сильніше наражають на небезпеку себе та інших учасників руху, ніж жінки. Статистика говорить сама за себе: чоловіки-водії менш дисципліновані на дорозі. У порівнянні з ними жінки відповідальне відносяться до правил руху, рідше підвищують швидкість та вчасно змінюють літні покришки на зимові й навпаки.
Кампанія Drive Like a Woman успішно руйнує стереотипи про те, що жінки нібито нездатні вправно керувати транспортними засобами. У її рамках був випущений відеоролик, у якому спочатку приводяться усі міфи, пов'язані з цим ствердженням, а потім приводиться реальна картина, яка повністю їх спростовую. Відеоролик отримав широку популярність навіть без використання платних каналів просування. Hankook та NTF звернулися до скандинавських ЗМІ й розповсюдили своє послання через прес-релізи, в інтернеті та пости в соціальних мережах.
Ролик побачило близько восьми мільйонів людей. Таким чином, була зроблена велика робота, що дозволила охопити широку аудиторію. Вона зробила вклад у підвищення безпеки дорожнього руху та боротьбу з забобонами. А також вплинула на популярність бренду на європейському ринку.
Детальніше про нагороду
Кампанія Drive Like a Woman отримала премію міжнародного конкурсу Epica Awards, що є одним з найпопулярніших у рекламній індустрії. До складу журі входять журналісти, які представляють провідні світові видання у сфері маркетингу й комунікації. Це дуже престижна нагорода, що відкриває для бренду Hankook неабиякі перспективи. Тому у майбутньому компанія планує продовжити роботу у сфері маркетингових комунікацій, спрямовану на підвищення безпеки дорожнього руху.
Також виробник активно працює над вдосконаленням своїх продуктів. Впроваджуються нові технології, розробляються максимально функціональні дизайни та витривалі гумові суміші. Мета Ханкук – дати споживачам максимально надійні легкові шини, а також покришки для інших видів транспорту.