Японське відділення французького концерну Michelin поділилося інформацією про те, як інженери компанії працюють над підвищенням акустичного комфорту шин. Ці тести в дослідницькому центрі міста Ота проводяться з 1980-х років. Результатом цих експериментів стали безшумні і комфортні шини.
Для багатьох автолюбителів гучність покришок відіграє важливу роль. Цей показник ділять на два типи - внутрішній, в салоні автомобіля, і зовнішній шум. Зовні він виникає внаслідок коливань повітря, що проходить через елементи протектора, всередині - через взаємодію покришок з іншими деталями автомобіля.
Сьогодні творці покришок намагаються знизити опір коченню у своїй продукції. Це і екологічні, і економічні вимоги. Разом з тим, більш жорсткий компаунд підвищує гучність шини. До того ж сьогодні все більш популярними стають автомобілі з електричними і гібридними двигунами, які відрізняються тихою роботою. А значить, шум від покришок буде чутно ще сильніше, і з цією проблемою необхідно боротися. Складність полягає ще й в тому, що автомобілі подібних типів часто володіють кузовом з тонких панелей, через які погіршуються звукоізоляція і звукопоглинання.
Японські інженери ділять шум по частоті на два типи - тайко (великий барабан) і флейта. Перший тип шуму виникає від удару покришки про дорогу, другий створюється вібраціями резонуючого повітря. Саме ці фактори враховуються при розробці безшумних шин.
Першою покришкою з технологією Silent Rib стала Michelin Primacy LC. Її протектор був сконструйований таким чином, щоб ширина канавок і блоків в поперечному напрямку була постійною незалежно від положення шини. Таким чином, навантаження на шину при ударі об дорожню поверхню розподіляється рівномірно і без коливань. Елементи протектора розташовані змінно: змінюють одне одного секції різних розмірів розсіюють звуки різних частот. Шум, який виникає під час зіткнення з трасою окремих протекторних секцій, стає непомітним.
«Флейтовий» шум пов'язаний з резонансом повітряного потоку в окружних канавках протектора. Принцип звукоутворення тут такий же, як в духових музичних інструментах, звідси і назва шумів такого типу. Частота звуку змінюється в залежності від того, якої довжини бігова доріжка протектора. Якщо зовнішній діаметр легкової шини збільшений, шум стає більш низьким.
В процесі розробки «безшумних» технологій, інженери компанії застосовують безлунну камеру. Ці кімнати мають стіни зі звукопоглинального скловолокна. У центрі такого павільйону розташовані вимірювальне обладнання і випробувальний барабан, що обертається, на який встановлюється шина. Спеціальні мікрофони фіксують звук, який виникає в процесі обертання покришки. У таких випробуваннях імітується три види покриття - гладке, шорстке, асфальт. Температура в тестовій камері завжди знаходиться на рівні 25 °C. Тести проводяться при кількості обертань, яка відповідає швидкості 80 км/г. Крім цього, для подальших розробок також проводяться тести в діапазоні швидкостей від 30 до 160 км/г.