Тест-драйв зимових шин від Vi Bilägare
Шведське видання Vi Bilägare провело випробування фрикційних зимових покришок від провідних виробників - Bridgestone, Continental, Goodyear, Hankook, Michelin, Nokian, Pirelli. У тестах взяли участь сім моделей шин зі скандинавським типом протектора.
Учасники випробувань
У минулому році журнал Vi Bilagare вже відчував зимові шини з фрикційним протектором від зазначених брендів. Тоді перше місце отримали Continental і Nokian. Цього року обидва виробника були представлені вже новими моделями автогуми. На додаток до цього в боротьбу за першість вступив італійський шинний бренд Pirelli, який за минулий час встиг модернізувати свої зимові шини.
Експерти відзначають, що протекторний малюнок оновлених італійських шин залишився колишнім. Разом з тим, компанія використовувала новий, більш м'який компаунд, а також модифіковану конструкцію шини, то дозволило збільшити площу плями контакту.
Що ж стосується покришок від Continental, компанія представила абсолютно новий виріб. Нові Continental VikingContact 7 стали симетричними, а в центральній секції протектора з'явилися не традиційні діагональні канавки, а блоки у вигляді ромбів.
Nokian в цьому році представила свою революційну новинку Hakkapeliitta R3, яка має виражену центральну ребро, що покращує стійкість на асфальті. Ще одна особливість цих шин - мікрокристали в гумової суміші, які виконують роль вбудованих шипів і збільшують зчеплення, навіть коли протектор починає зношуватися.
Всі шини, які взяли участь в тесті, призначені для північної зими. В якості контрольного порівняння взяли також і одні шини європейського типу, розроблені в першу чергу для оптимального зчеплення на мокрому асфальті при температурі вище нуля. Таким чином, зчеплення на льоду для їх розробників не було пріоритетним параметром.
Результати тест-драйву
Як полігон був обраний «Білий пекло» в фінському Ивало. Випробування проводилися при температурі від -1 до -8 ° C з відносною низькою вологістю. Тестовим автомобілем став Volvo V40.
Кращими в розгоні на льоду стали покришки від Nokian і Goodyear. А ось гальмівні якості в тих же умовах виявилися на висоті у Continental. Що стосується курсової стійкості і керованості на слизькій поверхні, тут першість взяла шина від Michelin, хоча експерти відзначили її нестабільна поведінка на великій швидкості.
На снігу найкраще розгін бере модель від Goodyear, яка впевнено обійшла в цьому показнику європейців Nokian і Continental. Вона ж показала відмінні зчіпні якості на мокрому асфальті. Гальмівні властивості на снігу були хорошими у всіх покришок, які брали участь в тесті. Лише з невеликим відривом вперед вирвалися Michelin і Continental.