Toyo доповнює лінійку Proxes новою всесезонною моделлю

Бренд Toyo представив нові всесезонні шини Proxes Sport A/S. Ця спортивна модель покликана замінити в асортименті компанії відразу три версії минулих років, представляючи собою універсальну шину з удосконаленими характеристиками для експлуатації протягом усього року.
Випуск нової моделі Toyo
Компанія Toyo анонсувала вихід на широкий ринок нових покришок, які базуються на вже існуючих технічних перевагах бренду, а також доповнені новими вдосконаленими характеристиками. Всесезонні шини Proxes Sport A/S замінять у відповідній лінійці відразу три моделі - Proxes 4, Proxes 4 Plus, Proxes T1R.
Як заявили представники Toyo, Proxes Sport A/S розроблялися переважно для автомобілів типу Audi A5, BMW 3, 4 і 5 серій, Ford Mustang GT і подібних. Здебільшого шини цієї моделі буде виробляти завод Toyo на території США. Спочатку модель буде випускатися у 89 розмірах, з діаметром у діапазоні 16 - 22 дюйми і з індексами швидкості V, W та Y.
Технічні властивості нових всесезонних Toyo
Замінюючи одночасно три моделі з лінійки Proxes, новинка тим самим компенсує переваги всіх трьох покришок. Крім того, Proxes Sport A/S були доопрацьовані так, що тепер вони представляють собою одну з найдосконаліших шин бренду. Основні поліпшення, за інформацією Toyo, полягають у скороченні гальмівного шляху на сухій і мокрій поверхні, підвищеній стійкості на поворотах, їздовому і акустичному комфорті.
Основні технічні та експлуатаційні інновації нової моделі:
- Підвищений вміст силіки у гумовій суміші з використанням спеціальної технології Nano Balance, що дає покращене, більш щільне зчеплення на мокрій поверхні.
- Канавки протектора зі скошеними стінками дозволять поліпшити тягове зусилля і підвищити керованість. Прорізи у центральній секції протектора у формі конусу сприяють збереженню зчеплення у складних умовах і поліпшенню реакції на кермо.
- Оновлений дизайн ребер протектора (поверхня протектора з п'ятьма ребрами) дозволяє більш рівномірно розподіляти тиск при контакті з поверхнею дороги і поліпшити зчеплення.
- Оновлена форма ламелей. Їх оптимізація дозволила знизити можливість нерівномірного зносу і зменшити рівень шуму.
Полегшує експлуатацію шин наявність індикаторів зносу. Обід забезпечений додатковим захистом, що дозволяє подовжити термін служби покришок. Згідно з анонсом, який дає виробник, гарантійний пробіг всесезонної новинки буде становити 80000 км, що значно більше, ніж у її попередників. Як стверджують перші огляди моделі, найкраще покришка позиціонує себе саме з точки зору покращеної керованості у мокрих і сухих умовах.
При цьому ті ж характеристики і показники економії палива у зимових умовах, судячи з результатів тестів, у порівнянні з попередниками поліпшені не були.