Toyo розширює зимову лінійку Observe GSi6

Шинний бренд Toyo повідомив про розширення своєї зимової лінійки Observe GSi6. Найближчим часом, крім торішньої легкової версії, в асортименті з'являться дві оновлені та поліпшені варіації вже наявних шин - для позашляховиків, кросоверів і легких вантажівок. Багато в чому нові шини продовжують традиції версії GSi6, але відрізняються характером протектора і новими технічними особливостями.
Розширення лінійки Observe GSi6
У канадському відділенні шинного бренду Toyo повідомили про розширення та удосконалення зимової лінійки нешипованих покришок Observe GSi6. Протягом року спочатку на ринку Канади, потім у Європі та інших країнах вийдуть дві нові версії вже відомої лінійки, які доповнять зимовий асортимент. Перша модель - Toyo Observe GSi6 LS, розрахована на експлуатацію на позашляховиках і кросоверах. За офіційною інформацією, їх швидкісний ліміт - до 240 км/год. Вони будуть представлені у продажу в 66 розмірах в діаметрі від 15 - 22 дюймів.
Другий різновид - Observe GSi6 HP, що з'явився дещо раніше, призначений для легковантажного транспорту та експлуатації на швидкості до 210 км/год. У продажу ця модель буде в 22 розмірах (R14 - R16).
Технічні властивості та інновації Observe GSi-6 HP і Observe GSi6 LS
Хоча ці дві зимові шини входять до вже існуючого сімейства покришок, вони мають кілька власних особливостей і відрізняються технічними характеристиками. Так, одна з властивостей цих моделей - використання нової технології, відмінної від Observe GSi6. Вона має назву Microbit і полягає у використанні компаунду зі збільшеним складом силіки, додаванням шкаралупи волоського горіха і бамбукової золи. Такий інноваційний склад був розроблений з метою підвищення зчеплення на снігу, поліпшення керованості та удосконалення зчіпних властивостей на мокрій дорозі.
Решта характеристик нових версій практично повністю продовжують традиції Observe GSi6, властиві всій лінійці:
- протектор має направлений малюнок. Його канавки конусовидної форми ефективно видаляють воду і сльоту з плями контакту. Тим самим знижується ймовірність аквапланування;
- блоки протектора розташовані у шаховому порядку. Ця властивість служить для підвищення зчеплення у будь-яких умовах. Подібна будова зменшує шумність шин;
- 3D-ламелі, що мають хвилеподібну будову, підвищують зчіпні властивості на льоду, одночасно зберігаючи достатній рівень жорсткості блоків під час прискорення і гальмування. Ламелі такої форми підтримують стабільність і продуктивність у поворотах, продовжують термін експлуатації, сприяють більш рівномірному зношуванню;
Для підвищення зчіпних властивостей на глибокому снігу і сльоті канавки протектора містить спеціальні зубчики.
Оскільки крім японського ринку, в першу чергу оновлені версії з'являться у Канаді, за своїми технічними якостями вони розраховані на холодні і сніжні зими.