Пусто
У Sumitomo створили нові шини для мінівенів
Дивитися всі Новини

У Sumitomo створили нові шини для мінівенів

Тривалий попит на мінівени стимулював японську компанію Sumitomo до створення нових вдосконалених шин для цього типу автомобілів. Модель дістала назву Dunlop Enasave RV505. Нові шини для літнього використання відповідають потребам мінівенів в підвищенні рівня безпеки і комфорту.

Dunlop Enasave RV505 - новинка для сучасних мінівенів

У шинній компанії Sumitomo офіційно презентували свою нову розробку, яка розширить лінійку покришок для мінівенів. У квітні 2019 року вийшла модель Dunlop Enasave RV505. При її розробці були враховані технічні і конструктивні особливості автомобілів цього типу. Як відомо, потужні і важкі мінівени досить високі, що у поєднанні з іншими властивостями заважає їм проходити повороти, особливо при сильних поривах бічного вітру. Щоб машина в таких умовах не кренилася убік, потрібні якісні покришки спеціальної конструкції. Саме рішення цих проблем і створення широкофункціональної шини для мінівенів і лягло в основу розробок інженерів японської компанії.

Після проведеного тест-драйву японський експерт поділився позитивними враженнями: новий продукт Sumitomo за усіма основними показниками перевершив усі аналоги і попередників. Посилилася жорсткість, бічна і курсова стійкість, покращали показники шуму і ряд інших важливих деталей.

Властивості і переваги Dunlop Enasave RV505

У своїй основі нова модель зберегла багато рис своєї попередниці Dunlop Enasave RV504.

Згідно з характеристикою самого виробника і результатами перших тестів, нові літні шини Sumitomo мають такі властивості:

  • Посилена зовнішня плечова зона. Ця деталь дозволила підвищити креностійкість, що особливо актуально для мінівенів. Цій  же якості послужив новий дизайн, що передбачає збільшення ширини ребер з одночасним зменшенням їх кількості. Тут всього три-чотири ребра залежно від ширини протектора. Проте конструкція покришки стала при цьому більше функціональній завдяки збільшенню площі плями контакту. Менша кількість ребер протектора одночасно зі збільшенням його жорсткості дозволила добитися високого рівня стійкості;
  • Збільшення жорсткості бічних стінок. Цей захід дає підвищену стійкість при збереженні плавності руху. Тестування показало, що при високому навантаженні бічна стійкість покращала на 19% порівняно з попередніми поколіннями;
  • Підвищення стійкості до нерівномірного зносу. Ця риса особливо важлива для мінівенів. Нерівномірний знос - одно з поширених зауважень до машин цього типу. В результаті нова шина обіцяє служити значно довше порівняно зі своїми аналогами;
  • Закруглена пляма контакту - така форма дозволяє ефективніше поглинати і пом'якшувати удари і знижувати силу вібрації;
  • Зниженню шуму сприяє спеціально розроблений малюнок протектора : по попередніх тестах, акустичний комфорт приблизно на 30 % підвищився порівняно з попередницею Dunlop Enasave RV504.

З додаткових, але важливих якостей новинки - кращий відгук на кермо, курсова стійкість, у тому числі на високій швидкості, і відсутність сильного крену на поворотах. В першу чергу Dunlop Enasave RV505 буде представлена на японському ринку. У червні вона з'явиться у продажу в 48 типорозмірах. Посадковий діаметр - 13 - 20 дюймів.

19 квітня 2019 р.