Yokohama Rubber візьме участь в Токійському автосалоні

Японський виробник покришок Yokohama Rubber заявив про те, що візьме участь в Токійському автосалоні 2019 року. Заходи пройдуть у столиці Країни Вранішнього Сонця з 11 по 13 січня в приміщенні експоцентру Tokyo Makuhari Messe.
Незвичайні шини від Йокогама
Стенд компанії представить відвідувачам автосалону свої легкові шини та диски. Причому особливу увагу, за словами представників Yokohama, буде приділено покришок, які відносять до сегменту «для хобі». Мова йде про моделі, що представляють особливі спеціалізовані сегменти ринку - тюнінг, вантажні авто, позашляховики тощо.
Крім того, на стенді можна буде побачити гоночну шину SF19, яка в 2019 року стане однією з основних представниць лінійки Japanese Super Formula Championship. Також в рамках автосалону Yokohama презентує нові шини класу гранд-турінг BluEarth-GT AE51, яка з'явиться на ринку Японії в лютому 2019 року.
Представники компанії також відзначили, що на стенді бренду відвідувачі зможуть побачити серію нових продуктів, які вперше будуть показані в Японії. Мова, зокрема, йде про представлених на SEMA Show в США восени цього року дисках Advan Racing R6 і нової флагманської моделі Advan Racing RSIII.
Детальніше про виставку
Токійський автосалон - це одна з найбільших міжнародних виставок автомобілів, мотоциклів і комерційного транспортна. Проходить вона в столиці Японії раз на два роки. Перший автосалон відбувся в 1954 році, і на даний момент він є одним з учасників так званої «великої п'ятірки», разом з з Детройтським, Женевським, Франкфуртским і Паризьким автосалонами.
Організовує шоу Токійська асоціація салону автомобілів. Цього року Токійський автосалон пройде вже в 37 раз. В рамках заходів виставки будуть представлені нові моделі шин, концепт-кари і конвеєри провідних японських автовиробників і гоночних команд. Візьмуть участь в салоні і зарубіжні виробники.
На стендах різних компаній будуть представлені не тільки автомобільні покришки , а й моделі авто різних класів - від інноваційних машин майбутнього до класики і ретро-мобілів. В цілому асортимент продукції, яку презентуватимуть учасники виставки, включає в себе колісні диски, шини, чохли для сидінь, іграшки для приладової панелі, фари, бампери, спойлери тощо.
Відомо, що виставку відвідають близько 300 тисяч чоловік, в якості учасників заявлено понад 400 компаній.