Що означають кольорові мітки на шинах

Виробники шин розташовують на своїй продукції кольорові мітки. Всі ці точки, смуги, трикутники і штампи недовговічні і стираються в процеси експлуатації покришки. Виникає питання, навіщо вони взагалі потрібні. Виявляється, кожен маркер містить в собі певну закодовану інформацію, яку необхідно враховувати в процесі вибору автошини.
Які існують основні види кольорових маркерів
Сучасний автомобільний ринок вражає розмаїттям пропонованих шин. Провідні компанії регулярно поповнюють лінійки покришок, покращуючи їх характеристики. Розібратися в цій безлічі пропозицій досить складно. Кожен потенційний споживач зацікавлений в придбанні високоякісного продукту. При цьому, покупець прагне прагне досягти приємного поєднання не тільки якості, але і ціни. Саме кольорові маркери допоможуть з'ясувати характерні достоїнства будь-якої покришки. Розглянемо докладніше, які бувають позначки:
- точка або трикутник жовтого кольору;
- точка або трикутник червоного кольору;
- точка білого кольору;
- цифри в штампі на зовнішній поверхні;
- кольорові смужки на протекторі.
Маркери недовговічні і швидко стираються в процесі їзди. Не варто переживати з цього приводу. Даний факт пояснюється тим, що одні з них важливі тільки на стадії логістики та продажу. Інші необхідні для проведення першого монтажу резини .
Яку інформацію містять маркери
Кольорове маркування з'явилося порівняно недавно, всього кілька років тому. Наявність кольорових позначок на бічній поверхні автогуми важливі для фахівців шиномонтажних майстерень. Місце знаходження штампа жовтого кольору - це найбільш слабо захищена ділянка протектора. Він визначається виробником при первинному заводському балансуванню. В процесі установки шини на диск колеса, майстер повинен поєднати зазначене жовтої відміткою тонке місце з найважчою частиною обода. На диску є відповідна позначка у вигляді літери L. Як правило, вона знаходитися біля ніпеля. Таке поєднання гарантує високу врівноваженість колеса при балансуванні та запобігає його деформації, що викликається великими навантаженнями. Власнику машини бажано взяти під свій контроль процес монтажу шини.
Маркери червоного кольору зазвичай розташовуються на бічній частині протектора. Їх встановлюють при заводській комплектації автомобіля. Червоні позначки вказують на найбільш надійне і жорстке місце шини. Відповідно, його необхідно розташувати на протилежному боці від ніпеля. Заводська збірка гарантує ідеальний монтаж і балансування коліс. Тому власник може не загострювати увагу на червоних маркерах.
Відмітки білого кольору говорять про контрольну перевірку, котру вантажна або легкова автошина пройшла при сходженні з конвеєра. Білий маркер сигналізує про найбільш гнучку ділянку протектора. Ще це місце називають точкою мінімуму відхилення радіальної сили. Білий маркер повинен мати таке ж розташування при монтажі, як і жовта позначка.
Цифри і штампи на протекторі, позначають різні дані, що залишаються без змін. Вони містять інформацію про виробника, тип і розмір моделі, індекс температури і т.д. Це свого роду знак загальновизнаного стандарту якості на світовому ринку шин.
На гладкій поверхні протектора і в його канавках видно смужки різних кольорів. Вони наносяться не для краси, а для зручності. На складі покришки під час зберігання складаються в штабеля. Такий же метод застосовується і в магазинах. Потрібну модель легко відшукати саме завдяки кольоровим смужках. Товщина ліній і їх колір, підкажуть, коли шина була випущена, яким виробником, а також її специфікацію.
Можна зробити висновок, що всі кольорові позначки на протекторі - це свого роду путівники в світі шин. Вони допомагають зорієнтуватися в їх різноманітності і вибрати саме потрібну модель.