Чому варто відмовитися від шипів?

Сучасні виробники зимових покришок все частіше відмовляються від шипів. Вони пошкоджують дорожнє покриття, тому в багатьох європейських країнах навіть заборонені законодавчо. Вітчизняні автолюбителі, що зіштовхуються зі складними зимовими умовами, можуть не погодитися з такою тенденцією. Але цю проблему бренди вирішують по-своєму - щоб забезпечити максимальний комфорт управління навіть на екстремальних ділянках траси, фрикційна гума вдосконалюється, ринок пропонує «липучки» високої прохідності.
У чому переваги нешипованних шин
В першу чергу слід відзначити, що фрикціонки відрізняються низьким рівнем шуму. Якщо вам потрібно відправитися взимку в далеку подорож, ця особливість стане незаперечним плюсом. Крім того, такий тип зимової гуми виробляється з більш м'якого і еластичного компаунда. Завдяки цьому шини зберігають свої ключові властивості навіть при найнижчих температурах.
Будова протектора фрикційної гуми дозволяє шині легко долати ділянки пухкого снігу. Пляма контакту швидко очищається від включень, так що покришка менш схильна до пробуксовки. На крижаному накаті такі моделі також показують високий результат. Вони буквально вгризаються в крижану кірку, забезпечуючи відмінне зчеплення.
На мокрому і сухому асфальті фрикційні покришки показують стабільну поведінку, зберігають курсову стійкість, швидко гальмують і розганяють. Нарешті, такі шини швидко адаптуються до погодних умов, так що їх можна встановити на початку осені, якщо того вимагають погодні умови.
Як підбирати фрикційні шини
Існує два типи «липучок» - з європейським і скандинавським типом протектора. Для регіонів з м'яким кліматом, де сніг змішаний із брудом, краще підбирати перший тип. Ці шини забезпечують впевнене управління на мокрому і сухому покритті, оснащені розгалуженою системою дренажних каналів. Ламельна сітка таких покришок забезпечує надійне зчеплення, охоплюючи нерівності асфальту. Такий тип шин підійде для експлуатації на міських дорогах.
Для більш суворих кліматичних випробувань слід підібрати покришки зі скандинавським типом протекторного малюнка. Вони мають більш м'який і еластичний склад компаунда. Глибина такого протектора - близько 10 мм. Відмінною рисою такого малюнка є збільшене число грунтозацепів. Ламельна сітка більш густа, що забезпечує кращу прохідність в глибокому снігу і на товстій крижаній кірці. Боковини таких шин мають майже прямокутну форму, на відміну від європейських.
Скандинавські фрикційні шини стануть оптимальним варіантом при використанні на льоду і снігу. Але на асфальті можуть шуміти, а протектор, виготовлений з більш м'якого компаунда, швидше зношується.
Підбираючи фрикційну гуму, виходьте з того, в яких умовах ви частіше будете їздити, які кліматичні умови в вашому регіоні. Також зверніть увагу на бренд-виробник.