Пусто
Правила обкатки шин
Дивитися всі Поради

Правила обкатки шин

Щойно придбані покришки зазвичай бувають не занадто комфортними і спочатку за відчуттями значно програють звичним. Це явище цілком зрозуміле - нові шини вимагають обкатки. Щоб цей процес пройшов вдало, необхідно дотримуватися стандартних правил обкатки.

Що таке обкатка шин?

Перші дні використання нової автомобільної гуми зазвичай виявляються непростими для водія: після старих і обкатаних покришок нові часто здаються слизькими, недостатньо маневреними, погано гальмують. Це стосується навіть шин останніх моделей і виробів флагманів світового шинного ринку. Будь-які, у тому числі інноваційні шини спочатку мають гладку структуру і зберігають залишки заводського мастила, яке надає певну ковзкість. Щоб вони придбали необхідну шорсткість, їх належить обкатати, тобто проїхати від 200 до 500 км. Тільки після цього шина зможе проявити свої позитивні якості.

Обкатка - процес, що вимагає виконання певних правил. Найголовніше з них - щадний режим використання гуми в цей період. Експерти називають декілька важливих правил, яких важливо дотримуватися водієві в період обкатки.

Правила обкатки нових шин

Виробники покришок дають раді з обкатки цих виробів. Передусім робота автомобільної гуми спочатку має бути максимально щадною. Виділяють декілька основних правил:

  • Не допускати руху на дуже високій швидкості: рекомендоване обмеження в період обкатки - 80 - 90 км/год;
  • Уникати швидкої їзди на мокрій дорозі;
  • Обкатуючи зимові шини , уважно відноситися до руху по дорозі, що обледеніла. Швидкість на слизькій дорозі має бути мінімальною;
  • Різко заходити в поворот;
  • Заборонено різко гальмувати.

Будь-яка з перерахованих дій може прискорити руйнування нового ската і скоротити термін його служби.

Особливо важливе виконання вимог виробників для шипованной гуми, призначеної для зимового використання. Є вимога, згідно з якою шпильки повинні встати на місце, перш ніж їх використовуватимуть в повну потужність. Якщо нехтувати цим правилом, ризик передчасної втрати шпильок підвищується в рази, оскільки унаслідок підвищеної ковзкості гуми усе основне навантаження під час руху лягає саме на ці деталі. Крім того, саме в процесі руху шпильки остаточно стають на місце і лише потім починають належним чином виконувати своє призначення.

Взуваючи автомобіль перед зимовим сезоном в зимові шиповані шини, слід зайнятися цим якомога раніше, хоч би за пару тижнів до початку перших ожоледиц і снігопадів. Автомобілістам, що обкатують зимову гуму, фахівці рекомендують наїздити до 700 км перш ніж використати новий виріб в повну силу.

Така увага до покришок зимового типу пояснюється їх складнішою структурою і необхідністю адаптації покриття протектора до дорожніх умов. За твердженням експертів, грамотна обкатка нових шин - необхідний захід. Вона дозволяє не лише продовжити термін служби гуми, але і убезпечити транспортний засіб і водія від виникнення непередбачених ситуацій.

06 лютого 2019 р.