infoshina.ua
Пошук

Правила виживання: що робити, якщо в дорозі спустило колесо

19.02.2019
38875
3.9
431 оцінка
Правила виживання: що робити, якщо в дорозі спустило колесо

Мабуть, кожен досвідчений водій стикався з ситуацією, коли в дорозі спускає колесо. Причини можуть бути різними - від зниження тиску до порушення цілісності покришки. Але найнеприємніше - це прокол, що виникає в результаті наїзду на яку-небудь перешкоду. Є авторезина, яка може навіть з проколом проїхати деяку відстань на невеликій швидкості. Завдяки таким шинам можна дотягнути до найближчого шиномонтажу. Зовсім інакше йдуть справи з далекими поїздками, коли водій може виявитися далеко від цивілізації, на порожній трасі з пробитим колесом.

У таких випадках на допомогу приходить запаска. Але буває і так, що її немає в наявності на даний момент, або постраждало відразу кілька колес, а запасна лише зимова або літня шина . У такій ситуації слід подбати про те, щоб самостійно відновити гуму. Це допоможе вам доїхати до найближчої майстерні, не пошкодивши колісні диски і сам автомобіль. Правда, для цього вам знадобляться деякі матеріали. Ось чому досвідчені водії возять із собою, крім запаски, додатковий арсенал приладів і аксесуарів, які допоможуть усунути пробоїну і доїхати до пункту призначення.

Як діяти, якщо спустило колесо

Для початку необхідно з'ясувати причину. Необхідно додати тиск в шині за допомогою насоса і візуально визначити, звідки виходить повітря. Коли ви зрозуміли, де саме стався прокол, його необхідно ізолювати, щоб доїхати до шиномонтажу.

Сьогодні у продажу можна знайти спеціальні набори, які використовують для самостійного ремонту шин в екстремальних умовах. Туди входять спеціальна голка, спіральне шило, просочені джгути і тюбик клею. Визначивши місце проколу, шило необхідно ввести в утворену дірку. Якщо в місці пошкодження стирчать сталеві нитки, від них необхідно позбутися.

Далі необхідно змастити клеєм ремонтний джгут і ввести його в місце проколу за допомогою голки з набору. Ручка голки повинна впертися в протектор. Для зручності колесо краще попередньо підкачати до 0,2-0,3 атмосфер. Далі голку необхідно провернути, і різко витягнути, а кінці джгута, які залишилися на поверхні, обрізати, залишивши 2-3 мм для усадки.

Варто врахувати, що даний вид ремонту призначений тільки для контактної з дорогою частини шини - тобто, з боку протектора. Бічні порізи і проколи повинен ремонтувати фахівець, визначивши складність, а інколи і можливість або неможливість ремонту. Крім того, самостійний ремонт протектора є лише тимчасовим заходом, щоб дістатися до майстерні. Їздити постійно на такий покришці можна.

Сьогодні у продажу є також і спеціалізовані спреї, які з балончика нагнітають в покришку спеціальний склад. Під впливом внутрішнього тиску повітря рідина рівномірно розподіляється по внутрішній поверхні і герметизує прокол. На такій шині також не можна їздити весь час, слід терміново звертатися в шиномонтаж.