Фахівці Continental дають поради щодо підбору зимових покришок

Якою б довгою і сонячно-жовтою не була осінь, за нею, все ж, настає зима. Незважаючи на велику кількість порад і рекомендацій в мережі на тему правил вибору зимової гуми, один з найбільших шинних брендів, Континенталь, побажав поділитися з автомобілістами своєю інформацією та відомостями.
Коли міняти гуму?
Багато водіїв знають, що зимові шини можна встановлювати вже тоді, коли середня температура за добу встановлюється на позначці 7 градусів. Але з'являються резонні сумніви: що, якщо знову потеплішає? Як тоді вберегти покришки від передчасного зносу?
Відповідаючи на це, одне з найпоширеніших питань, які надходять від споживачів, експерти німецького бренду рекомендують не затягувати «перевзування» автомобіля. Вони стверджують, що сучасна гума - це високотехнологічна полімерна суміш з величезною кількістю інгредієнтів і широким спектром властивостей. Тому зимовим шинам не страшні короткочасні потепління і їзда по мокрому асфальту. Тим більше, що рано вранці, ввечері або вночі на дорогах нерідко з'являється лід.
Шип або «нешип»?
Наступним за популярністю стає питання про використання шипованих шин. Як відомо, вони відмінно служать на засніжених дорогах, але як вони поведуть себе на асфальті в місті?
Як відповідь експерти Continental звертають увагу автомобілістів на те, що багато сучасних зимових шин набувають універсальних властивостей і гарантують хороше зчеплення з будь-якою поверхнею. Наприклад, шипована модель Continental IceContact 2 в ході тестування відмінно показала себе як на засніженій і обледенілій дорозі, так і на мокрому асфальті.
Цікаво, що при розробці фрикційних моделей виробники частіше роблять їх схожими на шиповані. Наприклад, в кожному новому поколінні шини отримують все більше оптимізовані їздові характеристики на зимовій дорозі (особливо на льоду). Багато в чому, це заслуга вдосконалених формул полімерних сумішей, як у шини Continental VikingContact 7 з рапсовим маслом в складі. Також чималу роль відіграє складний протекторний малюнок з особливими по формі ламелями, гострими гранями блоків, дренажними канавками різної ширини і спрямованості, а також з потужними грунтозацепами на плечових зонах.
Згідно зі статистичними дослідженнями, проведеними фахівцями Континенталь, велика частина вітчизняних автолюбителів віддає перевагу шипованій гумі. Однак деякі, все-таки, купують фрикційні.
Кому ж підходять нешиповані покришки? В першу чергу тим, хто взимку переміщається по розчищених від снігу і льоду дорогам. Це актуально для міських жителів, а також для тих, хто живе в південних регіонах з відносно теплими зимами.
Також фрикційки підійдуть водіям, які часто їздять до Європи (там шипована гума під забороною), або для тих, хто воліє «перевзутися» раніше. Багато фрикційок відмінно служать з осені по весну, наприклад, Continental WinterContact TS 860.
Також Континенталь рекомендує шиповану модель Gislaved NordFrost 200 і фрикційну Gislaved SoftFrost 200 від дочірнього бренду компанії. Вони відмінно витримують інтенсивні щоденні навантаження.