infoshina.ua
Пошук

17-дюймовий тест літніх шин: сезон-2020

06.07.2020
28552
4.7
344 оцінки
17-дюймовий тест літніх шин: сезон-2020

Тестування шин неймовірно складно провести. І одна з найбільш важких частин випробувань – досягти певної повторюваності. Наприклад, при дослідженні мокрого гальмування для отримання показників гальмівного шляху проводиться 6-8 повторень. У результаті враховуються всі спроби, а результат усереднюється. Оскільки існує багато факторів, навіть на найкращих автомобілях і дорогах рідко вдається отримати двічі один і той самий результат. З урахуванням цих особливостей фахівці італійського видання "Al volante" провели випробування 10 літніх моделей. літні шини розміром 17 дюймів були протестовані в обмеженому обсязі, що пов'язано з технічною неможливістю випробувати таку кількість учасників більш детально. Тому експерти рекомендують ознайомитися і з результатами інших аналогічних тестів.

Критерії та учасники тестування

Фахівці тематичного італійського видання "Al volante" протестували 10 моделей літніх шин у розмірі 17 дюймів. Серед них як новинки 2019-2020, так і популярні моделі з минулих сезонів. Усі 10 досліджених покришок: Continental Premium Contact 6, Bridgestone Turanza T005, Pirelli Cinturato P7 C2, Michelin Primacy 4, Hankook Ventus Prime 3 K125, Goodyear EfficientGrip Performance 2, Nokian WetProof, Vredestein Ultrac Satin, Falken ZIEX ZE310 EcoRun і Roadhog RGHP01.

 

Критерії оцінювання у тесті італійських експертів стандартні: гальмування на сухій і мокрій дорозі, управління в мокрих умовах, пряме аквапланування, шум і опір коченню. Хоча тестувальники не повідомили багатьох подробиць випробувань, тут особливо були цікаві результати нових моделей EfficientGrip Performance 2 і Cinturato P7 C2.

Деякі висновки виявилися несподіваними. Наприклад, відрив Continental Premium Contact 6 від інших учасників виявився занадто великим. Причину такої поведінки експерти не припустили. У той самий час Vredestein Ultrac Satin, не будучи ніколи найкращою шиною в умовах сухого гальмування, продемонструвала занадто слабкий результат у цій дисципліні. І ще одне: шини, які показали різницю у 25% у мокрому гальмуванні, у тесті на керованість на вологій дорозі виступили з розбігом всього в 2%, що також незвично. В іншому ж результати виявилися очікуваними і закономірними.

Тестування в сухих умовах

Тест передбачав тільки перевірку гальмування на сухій дорозі. За цим критерієм шкала учасників така:

  1.       Continental Premium Contact 6.
  2.       Pirelli Cinturato P7 C2.
  3.       Michelin Primacy 4, Nokian WetProof.
  4.       Hankook Ventus Prime 3 K125.
  5.       Bridgestone Turanza T005.
  6.       Goodyear EfficientGrip Performance 2.
  7.       Falken ZIEX ZE310 EcoRun.
  8.       Roadhog RGHP01.
  9.       Vredestein Ultrac Satin.

Випробування на вологій дорозі

За сухим гальмуванням моделі-учасниці розподілилися таким чином:

1.      Continental Premium Contact 6.

2.      Nokian WetProof.

3.      Pirelli Cinturato P7 C2.

4.      Michelin Primacy 4.

5.      Goodyear EfficientGrip Performance 2.

6.      Bridgestone Turanza T005.

7.      Falken ZIEX ZE310 EcoRun.

8.      Hankook Ventus Prime 3 K125.

 

9.      Roadhog RGHP01.

10.  Vredestein Ultrac Satin.

Рейтинг за проходженням кола на вологій дорозі:

1.      Hankook Ventus Prime 3 K125, Bridgestone Turanza T005.

2.      Goodyear EfficientGrip Performance 2.

3.      Michelin Primacy 4.

4.      Continental Premium Contact 6.

5.      Nokian WetProof, Pirelli Cinturato P7 C2.

6.      Falken ZIEX ZE310 EcoRun.

7.      Roadhog RGHP01.

8.      Vredestein Ultrac Satin.

У прямому акваплануванні помітну лідерську позицію зайняли Continental Premium Contact 6. На другому і третьому місці з великим відставанням - шини Falken і Bridgestone. Далі різниця між випробуваними моделями була незначною. Істотно відстали тільки шини бренду Roadhog, що посіли останнє місце.

Інші критерії оцінювання

За спротивом коченню і, відповідно, економією палива, до трійки лідерів увійшли шини Bridgestone, Michelin і Goodyear. Найменш економічними виявилися Vredestein, Nokian і Falken.

За шумністю протестовані Шини показали такі результати за шкалою від найтихіших до найбільш шумних:

1.      Falken, Nokian.

2.      Pirelli.

3.      Continental.

4.      Goodyear, Bridgestone.

5.      Hankook, Vredestein, Roadhog.

6.      Michelin.

Остання позиція виявилася несподіваною, проте згідно з замірами звуку під час руху шини французького виробника дійсно мають найнижчий акустичний комфорт.

Підсумкові результати

За підсумками всіх тестів експерти оцінили випробувані моделі за шкалою від найкращої до найгіршої:

1 місце – Continental Premium Contact 6.

Переваги: хороша реакція на сухій дорозі, мають короткий гальмівний шлях на мокрій поверхні. На мокрій дорозі машина легко керується.

Недоліки: невелика недостатня обертальність на мокрій дорозі.

2 місце – Pirelli Cinturato P7 C2.

Переваги: добре збалансовані, швидка реакція на кермо у сухих умовах. Відмінна стійкість до аквапланування, спортивна керованість на мокрій дорозі.

Недоліки: не згадуються.

3 місце – Bridgestone Turanza T005.

Переваги: хороше зчеплення на сухій і мокрій дорозі.

Недоліки: невеликий дисбаланс на сухій поверхні, за високої температури на вологій дорозі падає продуктивність.

4 місце – Michelin Primacy 4.

Переваги: хороше гальмування у сухому стані, безпечне сухе водіння.

Недоліки: високий рівень шуму.

5 місце – Nokian WetProof.

Переваги: хороше сухе гальмування, низький рівень шуму.

Недоліки: середня продуктивність передніх шин при перегріві.

6 місце - Goodyear EfficientGrip Performance 2.

Переваги: низький опір коченню, відмінні характеристики на мокрій дорозі.

Недоліки: середній шум, злегка повільне керування кермом у сухому стані.

7 місце - Hankook Ventus Prime 3 K125.

Переваги: хороший баланс в сухому і мокрому стані.

Недоліки: середнє гальмування.

8 місце – Falken ZIEX ZE310 EcoRun.

Переваги: низький рівень шуму і високий комфорт.

Недоліки: середнє зчеплення.

9 місце - Vredestein Ultrac Satin.

Переваги: хороша керованість на сухій дорозі.

Недоліки: дуже тривале гальмування у сухому і мокрому стані, середня мокра керованість.

10 місце - Roadhog RGHP01.

Переваги: не згадуються.

Недоліки: дуже низьке зчеплення на сухій і мокрій дорозі. Погана керованість не дає впевненості на мокрій поверхні.