AMS 2020: літній тест 18-дюймових шин

У тесті Auto Motor und Sport 2020 було випробувано одинадцять моделей нових і популярних літніх покришок з надвисокими характеристиками у розмірі 225/45 R18. Шини тестували на BMW 3-ї серії.
Загальні відомості про переможців тесту
Хоча всі літні шини , що входять до тест-групи, були досить близькі за своїми результатами, переможець Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 і Michelin Pilot Sport 4, що зайняли друге місце, загалом за якістю практично не відрізнялися. Але в загальному взяв перемогу Goodyear.
На третьому і четвертому місцях - Continental PremiumContact 6 і Pirelli P Zero PZ4. Вони також закінчили з майже однаковим загальним рахунком. Ця новина повинна стати обнадійливою для Pirelli, чиї P Zero PZ4 здавалися досить непослідовними з моменту запуску.
Ще один хороший результат - для Maxxis. Модель Victra Sport 5, представлена цим брендом, продемонструвала відмінні результати у багатоборстві. А Bridgestone Turanza T005 в цілому показали відмінний рівень, але трохи відстали на мокрій дорозі, а відтак дістали лише шосте місце.
Сьоме місце віддали Nokian PowerProof. Вони виявилися дуже хорошими у сухих умовах, але мали проблеми на мокрій дорозі. У той же час Falken FK 510 загалом показали гідний результат, але мали погане зчеплення на мокрій дорозі.
Останні три моделі в рейтингу представляли більш дешевий ринок. З них Nexen відзначився хорошими характеристиками на сухій дорозі і найнижчою ціною у тесті. У той же час шини Toyo і Giti мали труднощі на мокрій поверхні.
Сухі випробування
Як зазвичай, у Michelin була перевага у сухому гальмуванні. BMW 3-ї серії вони зупинили на 0,4 м швидше, ніж найближчий конкурент. Рейтинг за сухим гальмуванням:
1. Michelin Pilot Sport 4
2. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
3. Pirelli P Zero PZ4
4. Maxxis Victra Sport 5
5. Nexen N’Fera Sport SU2; Nokian PowerProof
6. Bridgestone Turanza T005
7. Continental PremiumContact 6
8. Falken Azenis FK 510
9. Toyo Proxes Sport; Giti Giti Sport S1.
Continental PremiumContact 6 часто визнають однією з найкращих шин за керованістю на сухій дорозі, багато в чому завдяки чудовим суб'єктивним відчуттям, які вони дають під час їзди. У тесті AMS ця модель виграла з управління у сухих умовах й суб'єктивно була названа однією з найкращих покришок серед всіх учасників.
За керованістю на сухій дорозі літні шини, що брали участь у випробуваннях, розмістилися таким чином:
1. Continental PremiumContact 6
2. Michelin Pilot Sport 4; Pirelli P Zero PZ4
3. Giti Giti Sport S1
4. Maxxis Victra Sport 5
5. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
6. Nokian PowerProof
7. Bridgestone Turanza T005
8. Nexen N’Fera Sport SU2
9. Falken Azenis FK 510
10. Toyo Proxes Sport.
Випробування на вологій дорозі
Переможець цього тесту з гальмування на мокрій поверхні Goodyear мав досить невелику перевагу перед Michelin, які посіли друге місце. Починаючи з третьої позиції рейтинг виглядає так:
3. Pirelli
4. Continental
5. Nokian
6. Maxxis
7. Falken
8. Nexen
9. Toyo
10. Bridgestone
11. Giti.
У рейтингу з управління на мокрій дорозі відбулися деякі зміни. За цим критерієм бренди - учасники розмістилися так:
1. Michelin
2. Goodyear; Maxxis
3. Continental
4. Pirelli
5. Bridgestone
6. Nokian
7. Falken
8. Toyo
9. Nexen
10. Giti.
Michelin вдалося зберегти свою першість і у випробуваннях з аквапланування. Друге і третє місця у цьому рейтингу посіли Goodyear і Toyo. Найменш стійкими до аквапланування були шини Nokian.
Інші критерії випробувань
Goodyear мають найкращий результат з суб'єктивної оцінки комфорту. Ця оцінка показує, наскільки комфортно відчувається шина і чи є шум у салоні. За суб'єктивним комфортом на першому місці - шини Goodyear і Nexen, на другому - Michelin і Pirelli, на третьому - Bridgestone, Maxxis і Giti. Найбільш слабкими за цим критерієм виявилися Nokian і Toyo.
Найтихішими у рейтингу виглядають Nexen, на другому і третьому місцях за акустичним комфортом - Goodyear і Giti. Найгучнішими експерти AMS назвали шини Bridgestone.
Тим не менш Bridgestone Turanza T005 мали значну перевагу у спротиві коченню. Це означає, що вони використовують найменшу кількість палива. Всі інші учасники випробувань значно відстають від лідера. На другій і третій позиціях за спротивом коченню - Nokian PowerProof і Continental PremiumContact 6. Найслабші за цим критерієм Toyo Proxes Sport.
Як завжди, Michelin були найдорожчими шинами в тесті. Але за підсумками випробувань найкраще співвідношення ціна / якість пропонує Goodyear.
Загальні результати тестування
1 місце: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Плюси: хороший баланс і простота керування з високим рівнем зчеплення на мокрій дорозі. Хороша стійкість до аквапланування, короткий гальмівний шлях на сухій дорозі, низький рівень шуму, хороший комфорт.
Мінуси: трохи знижене сухе зчеплення, знижена суха керованість.
Загалом: дуже добре - найкращі характеристики на всіх поверхнях.
2 місце: Michelin Pilot Sport 4
Плюси: дуже високий рівень зчеплення і хороша керованість на мокрій дорозі. Хороша стійкість до аквапланування, впевнена керованість на сухій поверхні, тихі.
Мінуси: дещо підвищений опір коченню.
В цілому: дуже добре - сильне гальмування на сухій і мокрій дорозі.
3 місце: Continental PremiumContact 6
Плюси: дуже збалансована літня шина без суттєвих недоліків у динаміці або безпеці. Хороша керованість, добре підходять для BMW.
Мінуси: трохи слабкий опір акваплануванню, дещо збільшений опір коченню, зовнішній шум.
В цілому: дуже добре - універсальні літні шини, спортивного класу.
4 місце: Pirelli P Zero PZ4
Плюси: хороше зчеплення на мокрій дорозі на низькій швидкості, дуже нейтральний баланс з відмінними поворотами, хороше зчеплення на сухій дорозі. Комфортні та тихі.
Мінуси: середній опір акваплануванню, пряме управління кермом може призвести до надмірної обертальності, високого опору коченню.
Загалом: дуже добре - впевнена літня шина, сильна на сухій дорозі.
5 місце: Maxxis Victra Sport 5
Плюси: добре збалансовані у сухому і мокрому стані. Гарна ціна.
Мінуси: порівняно з кращими шинами у тесті трохи слабкі у мокрому гальмуванні, більш високий опір коченню.
Загалом: добре - відмінна шина з високим рівнем продуктивності.
6 місце: Bridgestone Turanza T005
Плюси: впевнена керованість на мокрій дорозі, безпека, легко контрольована динаміка у сухому стані. Найвищий потенціал економії палива, тихі, дещо комфортні.
Мінуси: середнє гальмування на мокрій дорозі, високий рівень зовнішнього шуму.
Загалом: добре - комфортний універсал з дуже низьким опором коченню.
7 місце: Nokian PowerProof
Плюси: хороша керованість у сухому стані, коротке сухе гальмування, низький опір коченню.
Мінуси: не дуже точне керування на мокрій дорозі, середнє гальмування на мокрій дорозі, слабка стійкість до аквапланування, високий рівень шуму.
Загалом: добре - літня шина середнього класу з невеликими вадами.
8 місце: Falken Azenis FK 510
Плюси: пристойне управління на сухій дорозі, збалансоване управління.
Мінуси: слабкі повороти і зчеплення на мокрій дорозі, середній опір акваплануванню, слабке зчеплення, погана стійкість на швидких поворотах, трохи шумно.
Загалом: добре - доступний продукт зі зниженим рівнем продуктивності, але без серйозних дефектів.
9 місце: Nexen N’Fera Sport SU2
Плюси: хороше гальмування у сухих умовах, комфортні, низький рівень шуму.
Мінуси: погана керованість при недостатній або надмірній обертальності, великий гальмівний шлях на мокрій дорозі, повільне управління кермом на швидких поворотах, високий опір коченню.
Загалом: добре - дуже тихо і комфортно з деякими слабкими місцями на мокрій дорозі.
10 місце: Toyo Proxes Sport
Плюси: збалансованість на мокрій дорозі, хороше відчуття керма у сухому стані.
Мінуси: Знижене зчеплення на мокрій дорозі, високий рівень шуму, високий опір коченню.
Загалом: добре - незважаючи на спортивний вигляд, не вистачає продуктивності.
11 місце: Giti Giti Sport S1
Плюси: спортивні шини, хороші в сухому стані, відмінне почуття керма.
Мінуси: тривалий гальмівний шлях на мокрій дорозі, недостатня обертальність в мокрих умовах.
Загалом: задовільно - сильні на сухій дорозі, але слабкі характеристики в мокрих умовах.