Auto Bild провів літній тест All Road SUV-2021

У тесті Auto Bild All Road SUV 2021 року були протестовані шини десяти різних моделей для позашляховиків у популярному розмірі 215/60 R17. Німецьке видання використовувало Jeep Renegade для тестування. Цей розмір також встановлюється на такі автомобілі, як Nissan Qashqai, VW Transporter, Renault Kadjar, Toyota C HR і багато інших популярних кросоверів-позашляховиків.
Умови та учасники випробувань
Німецьке профільне видання Auto Bild опублікувало дані останнього тесту шин для позашляховиків популярних моделей і розмірів. Як завжди, фахівці журналу виконали відмінну роботу з тестування, оскільки вони не тільки випробували покришки на сухій і вологій дорозі, але і провели п'ять тестів на бездоріжжі. Це, безумовно, відмінні дані, якщо ви коли-небудь плануєте їздити на кросовері по траві, гравію, піску або бруду. Як зазвичай буває у таких складних тестах, цього разу також не було жодної моделі, яка б усе робила добре, проте у трьох кращих шин в цілому було найменше слабких місць.
Переможець тесту Goodyear EfficientGrip 2 SUV не був найкращим на сухій або вологій дорозі, але він був найкращим практично в кожному тесті, при цьому Auto Bild відзначав тільки один серйозний недолік - його вартість. Michelin Primacy 4 також дуже сильний і посів друге місце рейтингу. Хоча модель не виграла жодного тесту, її єдиним слабким місцем було зчеплення на піску (і знову ж ціна). Тому Michelin Primacy 4 також дуже рекомендували. Bridgestone Turanza T005, які посіли третє місце, мали труднощі на траві, а не на піску, але були досить хороші за іншими критеріями, які автори також "настійно рекомендували".
Інші учасники випробувань: Continental Premium Contact 6, Falken ZIEX ZE310 EcoRun, Nokian Wetproof SUV, Maxxis Premitra HP5, Toyo Proxes Comfort, BFGoodrich Advantage SUV, Imperial EcoSport SUV.
Результати на сухій дорозі
Рейтинг з гальмування на сухій дорозі такий:
1. Bridgestone Turanza T005.
2. Michelin Primacy 4.
3. Continental Premium Contact 6.
4. Falken ZIEX ZE310 EcoRun, Maxxis Premitra HP5.
5. Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
6. Toyo Proxes Comfort.
7. BFGoodrich Advantage SUV.
8. Nokian Wetproof SUV.
9. Imperial EcoSport SUV.
Незважаючи на те, що Goodyear значно відстала від інших лідерів під час сухого гальмування, вона поліпшила свої характеристики гальмування на сухій дорозі. Це означало, що чотири найшвидші шини на колі з керованістю на сухій дорозі були чотирма найкращими шинами загалом.
За швидкістю проходження кола у сухих умовах результати наступні:
1. Bridgestone Turanza T005.
2. Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
3. Continental Premium Contact 6.
4. Michelin Primacy 4.
5. Nokian Wetproof SUV, Toyo Proxes Comfort.
6. Maxxis Premitra HP5.
7. Falken ZIEX ZE310 EcoRun.
8. Imperial EcoSport SUV.
9. BFGoodrich Advantage SUV.
Тести на мокрій дорозі
Continental PremiumContact 6 мала значну перевагу при гальмуванні на мокрій дорозі, зупиняючи Jeep на метр раніше, ніж наступна найкраща шина. Нова Toyo Proxes Comfort і зазвичай вражаюча Maxxis Premitra HP5 не могли випередити бюджетну шину Imperial, всі вони погано справлялися з гальмуванням на мокрій дорозі. Підсумок такий:
1. Continental Premium Contact 6.
2. Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
3. BFGoodrich Advantage SUV.
4. Michelin Primacy 4.
5. Nokian Wetproof SUV.
6. Bridgestone Turanza T005.
7. Falken ZIEX ZE310 EcoRun.
8. Toyo Proxes Comfort.
9. Imperial EcoSport SUV.
10. Maxxis Premitra HP5.
За керованістю на мокрій дорозі найкращою моделлю стала Continental PremiumContact 6. На другій і третій позиціях - Bridgestone і Michelin. Найгірше впоралися шини Toyo, Maxxis і Imperial.
Maxxis і бюджетна модель Imperial Time показали найкращі результати на більш глибокій воді, вигравши тест на пряме аквапланування. На третьому місці Falken. Аутсайдерами в цьому тесті виявилися шини BFGoodrich, Continental і Bridgestone.
Позашляхові показники
Auto Bild перевіряв керованість шин тільки на гравії, вибираючи об'єктивні тести на зчеплення з іншими покриттями. Модель Goodyear була найшвидшою на колі з гравійним покриттям, до неї відносно близькі були шини Continental і Maxxis (2 місце), потім Bridgestone і Nokian. Найгірше на гравії впоралися бюджетні Imperial EcoSport SUV.
Компанія Nokian здобула першу перемогу в тестуванні під час випробувань на зчеплення з гравієм. За цим показником рейтинг шин наступний:
1. Nokian Wetproof SUV.
2. Michelin Primacy 4.
3. Maxxis Premitra HP5.
4. Bridgestone Turanza T005.
5. BFGoodrich Advantage SUV.
6. Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
7. Toyo Proxes Comfort.
8. Imperial EcoSport SUV.
9. Continental Premium Contact 6.
10. Falken ZIEX ZE310 EcoRun.
Рейтинг зі зчеплення на траві:
- Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
- Nokian Wetproof SUV.
- Michelin Primacy 4.
- Falken ZIEX ZE310 EcoRun.
- Maxxis Premitra HP5, BFGoodrich Advantage SUV.
- Imperial EcoSport SUV.
- Continental Premium Contact 6, Toyo Proxes Comfort.
- Bridgestone Turanza T005.
BFGoodrich здобула свою першу перемогу під час випробувань на зчеплення з брудом. На другому і третьому місці - шини Bridgestone і Maxxis. Останні три позиції зі зчеплення на бруді - у Nokian, Toyo і Falken.
Найдешевша шина показала хороші результати на піску, випередивши Goodyear EfficientGrip 2 SUV і опинившись на першому місці. Слідом за ними на третьому місці - шини Toyo. Гірше за всіх у піску опинилися Michelin Primacy 4.
Інші тести
Goodyear повторили свої вражаючі результати, показавши найнижчий зовнішній шум під час випробувань на двох різних швидкостях (50 км/год. і 80 км/год.). Наступні за ними за рівнем шуму - Michelin і Nokian. Найгучнішими в рейтингу виявилися BFGoodrich Advantage SUV і Imperial EcoSport SUV.
Як зазвичай, у Bridgestone Turanza T005 найнижчий опір коченню, на другому місці - Michelin Primacy 4. Найдешевша шина в тесті дає помилкову економію, оскільки у неї була найвища витрата палива в групі. Рейтинг за рівнем опору коченню наступний:
1. Bridgestone Turanza T005.
2. Michelin Primacy 4.
3. Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
4. BFGoodrich Advantage SUV.
5. Continental Premium Contact 6.
6. Maxxis Premitra HP5.
7. Toyo Proxes Comfort.
8. Nokian Wetproof SUV.
9. Falken ZIEX ZE310 EcoRun.
10. Imperial EcoSport SUV.
Підсумкові результати
1 місце - Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
Позитивні сторони: переможець тесту, зі зразковою їздою на всіх покриттях, спортивним управлінням на сухій дорозі, точним управлінням, коротким гальмуванням на мокрій і сухій дорозі та низьким опором качанню.
Недоліки: висока ціна.
Підсумок: рекомендується.
2 місце - Michelin Primacy 4.
Позитивні сторони: кращі характеристики на мокрій і сухій дорозі з точним керуванням, коротким гальмівним шляхом на сухій дорозі, хорошою стійкістю до аквапланування.
Недоліки: середня тяга на піску, висока ціна.
Рекомендовано.
3 місце - Bridgestone Turanza T005.
Позитивні якості: динамічна керованість з високою точністю рульового управління на мокрій і сухій дорозі, хороша поведінка на бездоріжжі, короткий гальмівний шлях на сухій дорозі, дуже низький опір гойданню.
Недоліки: середня тяга на траві, висока ціна.
Рекомендовано.
4 місце - Continental Premium Contact 6.
Позитивні якості: збалансована літня шина з відмінною керованістю на всіх покриттях, точним рульовим управлінням, коротким гальмівним шляхом на мокрій і сухій дорозі.
Недоліки: середня тяга на траві і гравії.
Підсумок: рекомендується.
5 місце - Nokian Wetproof SUV.
Позитивні якості: гарний опір акваплануванню, хороше зчеплення з травою і гравієм, короткий гальмівний шлях на мокрій і сухій дорозі.
Недоліки: високий опір коченню, повільне рульове управління.
Підсумок: рекомендується.
6 місце - Falken ZIEX ZE310 EcoRun.
Позитивні якості: хороша стійкість до аквапланування, стабільне безпечне проходження поворотів на мокрій дорозі, короткий гальмівний шлях на сухій дорозі.
Недоліки: середнє зчеплення з гравієм і брудом, високий опір коченню.
Рекомендується.
7 місце - Maxxis Premitra HP5.
Позитивні якості: кращий опір акваплануванню, короткий гальмівний шлях на сухій дорозі, хороший комфорт, низька ціна.
Недоліки: повільне рульове управління та недостатня повертальність на сухій і мокрій дорозі, тривале гальмування на мокрій дорозі.
Задовільно.
8 місце - BFGoodrich Advantage SUV.
Позитивні якості: гарне зчеплення з гравієм і брудом, низький опір коченню, хороший комфорт.
Недоліки: низька тяга на піску, недостатня обертальність на мокрій і сухій дорозі, обмежений зворотний зв'язок і точність рульового управління.
Задовільно.
9 місце - Toyo Proxes Comfort.
Позитивні якості: гарне зчеплення з гравієм і піском, безпечний опір акваплануванню, хороший комфорт.
Недоліки: слабка прохідність по бездоріжжю, повільна реакція на рульове управління і недостатня повертальність на мокрій дорозі, тривале гальмування на мокрій дорозі.
Задовільно.
10 місце - Imperial EcoSport SUV.
Позитивні якості: надійний опір акваплануванню, невисока ціна.
Недоліки: дуже слабкі на мокрій дорозі з дисбалансом, надлишковою обертальністю і низьким зчепленням, тривале гальмування на мокрій і сухій дорозі.
Не рекомендується.