Auto Bild провів тест 19 дюймових шин класу UHP

Випробування шин надвисокої продуктивності завжди радують, і журнал Auto Bild - один з найкращих у цій справі. Протягом 2020 року експерти Auto Bild провели випробування 9 спортивних покришок (245/35 R19 і 265/35 R19 в шаховому порядку). Тестували шини на Mercedes Benz C63 AMG.
Етапи та критерії випробувань
Фахівці Auto Bild протестували 3 найкращі шини UHP на ринку: Continental SportContact 6, Goodyear Eagle F1 SuperSport і Michelin Pilot Sport 4, а також деякі інші відомі моделі UHP від Hankook, Vredestein, Falken й інших брендів.
Підсумкові результати виявилися дуже близькі. Але щоб отримати повну картину, необхідно вивчити усі основні дані тестів.
Одним з цікавих доповнень до звичних випробувань стало включення до тесту полуслікової шини Michelin Pilot Sport Cup 2. Не дивно, що ці покришки домінували у сухих випробуваннях, зі значною перевагою у порівнянні навіть з найкращими моделями UHP. При цьому Sport Cup 2 не могли зрівнятися з учасниками, які проявили себе кращими за інших на мокрій дорозі, особливо під час випробувань аквапланування. У цьому останньому тесті відсутність канавок протектора негативно вплинуло на продуктивність шин.
Випробування на сухій дорозі
Continental показали себе найкращими у сухих умовах, пропонуючи найкоротшу гальмівну дистанцію і найкоротший час кола. Michelin залишилися позаду. А Falken Azenis FK510, хоча і посіли третє місце у тестах на гальмування, мали труднощі при проходженні тесту на керованість.
Goodyear, Vredestein і Hankook були дуже близькі на сухій дорозі. Дивлячись на підсумки тестування, можна зробити висновок, що саме Goodyear мають найкраще почуття керма і зворотний зв'язок.
У тесті на сухе гальмування літні шини розподілили в такому порядку від найкращої до гіршої:
1. Michelin Pilot Sport Cup 2
2. Continental SportContact 6
3. Michelin Pilot Sport 4 S
4. Falken Azenis FK510
5. Vredestein Ultrac Vorti
6. Hankook Ventus S1 evo2; Goodyear Eagle F1 SuperSport
7. Yokohama Advan Sport V105
8. Toyo Proxes T1 Sport
9. Nankang Noble Sport NS20.
Рейтинг за керованістю на сухій дорозі:
1. Michelin Pilot Sport Cup 2
2. Continental SportContact 6
3. Michelin Pilot Sport 4 S
4. Goodyear Eagle F1 SuperSport
5. Yokohama Advan Sport V105
6. Vredestein Ultrac Vorti
7. Hankook Ventus S1 evo2
8. Falken Azenis FK510
9. Toyo Proxes T1 Sport
10. Nankang Noble Sport NS20.
Випробування у мокрих умовах
Як ми вже бачили, шини , які добре працюють при гальмуванні, не завжди так само ефективні в управлінні. У цьому тесті Michelin Pilot Sport 4 S показали найкраще гальмування на мокрій дорозі, але за керованістю стали тільки сьомими у рейтингу. У той самий час Goodyear був найшвидшим на мокрій дорозі, але щоб зупинити машину, йому знадобилося на 4,4 метра більше, ніж Michelin.
Єдиною шиною зі збалансованими характеристиками між гальмуванням і керованістю була Falken. Ця модель посіла друге місце в обох тестах, що дає можливість надати їй звання найкращої в цілому.
У рейтингу з мокрого гальмування бренди-учасники розподілили у такому порядку:
1. Michelin Pilot Sport 4 S
2. Falken
3. Hankook
4. Continental
5. Goodyear
6. Vredestein
7. Toyo
8. Yokohama
9. Michelin Pilot Sport Cup 2
10. Nankang.
Рейтинг з керованості на мокрій дорозі:
1. Goodyear
2. Falken
3. Vredestein
4. Yokohama
5. Continental
6. Hankook
7. Michelin Pilot Sport 4 S
8. Toyo
9. Michelin Pilot Sport Cup 2
10. Nankang.
Nankang мав перевагу під час випробувань на аквапланування. Однак це не компенсує тривале гальмування і погану керованість на мокрій дорозі в інших випробуваннях на вологому покритті. У першій трійці з аквапланування - також Hankook і Toyo. Найслабшими за цим показником визнали Michelin Pilot Sport Cup 2.
Інші випробування
У Hankook був найнижчий опір коченню у тесті, при цьому найвищі витрати палива - у Yokohama. Рівень шуму значно вищий, ніж у інших, лише у Goodyear і Yokohama. Найтихіші - Hankook і Continental.
Як зазвичай, Michelin Pilot Sport 4 S були найдорожчими у тесті. На жаль, тести на знос не проводилися. Однак у попередніх випробуваннях Michelin, Goodyear і Continental, схоже, мали однаковий, найкращий у своєму класі термін служби протектора.
Підсумкові результати
1 місце: Continental SportContact 6
Позитивні властивості: спортивні шини високого класу, з точним керуванням кермом, спортивною керованістю і короткою гальмівною дистанцією на сухій поверхні. Стабільні повороти на мокрій дорозі з хорошою стійкістю до аквапланування.
Негативні властивості: середній комфорт, висока ціна.
В цілому: настійно рекомендується.
1 місце: Michelin Pilot Sport 4 S
Позитивні властивості: всебічні здібності за кращими характеристиками водіння на мокрій и сухій дорозі. Найкоротший гальмівний шлях, точне рульове управління з відмінним зворотним зв'язком, хороші характеристики аквапланування, низький рівень шуму.
Негативні властивості: найдорожчі шини у тесті.
В цілому: настійно рекомендується.
2 місце: Michelin Pilot Sport Cup 2
Позитивні властивості: фахівець у сухих умовах, точне управління кермом, зразковий зворотний зв'язок, відмінне зчеплення з дорогою.
Негативні властивості: середня вологість, низькі запаси аквапланування.
В цілому: рекомендується.
3 місце: Goodyear Eagle F1 SuperSport
Позитивні властивості: спортивна літня шина з найкращим проходженням автомобілів поворотів і керованістю на мокрій дорозі, хороша точність рульового управління, короткий гальмівний шлях у мокрих і сухих умовах, збалансований комфорт.
Негативні властивості: шум, підвищений опір коченню.
В цілому: рекомендується.
4 місце: Hankook Ventus S1 evo2
Позитивні властивості: відмінні шини зі збалансованими характеристиками у всіх тестах, стабільні на сухій і мокрій дорозі, низький рівень шуму, низькі витрати палива, гарне співвідношення ціни і якості.
Негативні властивості: злегка повільний відгук на керування кермом.
В цілому: рекомендується.
5 місце: Vredestein Ultrac Vorti
Позитивні властивості: динамічна керованість на мокрій дорозі зі стабільним поворотом і точним керуванням, збалансоване і безпечне сухе управління, короткий гальмівний шлях у сухому стані, хороші характеристики аквапланування, хороше співвідношення ціни і якості.
Негативні властивості: високий опір коченню.
В цілому: добре.
6 місце: Falken Azenis FK510
Позитивні властивості: фахівець на вологій дорозі зі спортивною керованістю і точною поведінкою при управлінні кермом; короткий сухий та мокрий гальмівний шлях, хороший комфорт, низька ціна.
Негативні властивості: знижена обертальність у сухих умовах, повільний відгук на кермо, високий опір коченню.
В цілому: добре.
7 місце: Yokohama Advan Sport V105
Позитивні властивості: спортивна керованість і збалансована поведінка у сухих умовах, безпечні в мокрому режимі, коротке сухе гальмування.
Негативні властивості: тривале гальмування на мокрій дорозі, високий опір коченню, середній комфорт водіння, висока ціна.
В цілому: добре.
8 місце: Toyo Proxes T1 Sport
Позитивні властивості: висока стійкість до аквапланування, коротке сухе гальмування, гарна ціна.
Негативні властивості: середнє зчеплення на сухій і мокрій дорозі, повільне управління кермом, середній комфорт.
В цілому: добре.
9 місце: Nankang Noble Sport NS20.
Позитивні властивості: висока стійкість до аквапланування, низька ціна.
Негативні властивості: небезпечно тривале вологе и сухе гальмування, погана керованість, губчасте відчуття керма як на сухій, так і на мокрій поверхні, високий опір коченню.
В цілому: не рекомендується.