Що робити при зниженні керованості?
Дивитися всі Статті

Що робити при зниженні керованості?

Випадки, коли автомобіль несподівано втратив колишні показники керованості, зустрічаються досить часто. Поширеною причиною цього явища стає погіршення стану або ушкодження покришок. Тому якщо машина стала гірше реагувати на кермо, в першу чергу треба збернути увагу на симптоми і перевірити шини.

Симптоми і причини проблем з управлінням

Одна з частих проблем - вібрація коліс або їх кутове коливання. Цей ефект не просто створює акустичний дискомфорт і стомлює водія, але і призводить до надмірного вантаження підвіски і занадто швидкого зносу покришок . Щоб визначити причину цього явища і усунути його, треба звернутися до фахівців. Іноді проблема криється в несправності рульового механізму і підвіски. Але часто такі симптоми свідчать про необхідність балансування покришок.

Якщо спостерігається слабка реакція коліс на рухи рульового колеса або машину відводить убік, головною вірогідною причиною вважається неправильні кути установки коліс. Про це ж свідчить і нерівномірність зносу шин на передніх і задніх колесах. Щоб підтвердити або виключити цю вірогідність, треба звернутися в шинний центр.

Про що ще може свідчити погана керованість?

Як стверджують експерти і виробники шин, найчастіше керованість різко знижується за наявності ушкодження покришки. У цьому вирішити випадку проблему без купівлі нової гуми можна, але тільки за умови не занадто істотних ушкоджень і при зверненні до професіоналів. Довіряти ремонт шини можна тільки представникам спеціалізованих шинних центрів, які дають гарантію якісної роботи.

При діагностуванні проколу або порізу треба визначити його міру і складність. Зазвичай якщо розмір ушкодження складає в діаметрі менше 6 мм і знаходиться в зоні бігової доріжки, ремонт можливий. При проведенні ремонту покришки з використанням технологій, схвалених і рекомендованих виробниками, виріб служитиме достатньо довго. При цьому пошкоджену шину необхідно заздалегідь оглянути зсередини. Так що самостійне заклеювання за допомогою джгута, яке практикується серед автовласників, неефективно і небезпечно. Якщо в результаті проколу радіальна шина вимагає ремонту, фахівці запропонують установку латки з шару гуми на внутрішній шар покришки. Отвір у виробі при цьому заповнюють гумою за спеціальною технологією. Якщо прокол стався на бічній поверхні або розмір ушкодження більше 6 мм, ремонт шини не проводиться, оскільки він буде неефективний. Не підлягає відновленню проколена поверхня і в тих випадках, коли глибина протектора меньш ніж 1,6 мм.

Якщо водій не може визначити самостійно, чи підлягає конкретний випадок ремонту, він може замінити пошкоджену шину запасною і звернутися в перевірений сервісний центр. За відсутності запаски варто викликати евакуатор, не ризикуючи їхати до місця призначення на спущеній шині.

Важливо пам'ятати, що проблеми з керованістю виникають при використанні гуми не по сезону. Тому зимові шини треба міняти на літні з настанням стійкої весняної погоди.

19 лютого 2019 р.