Випробування шин середньої цінової категорії 2019 року

Фінський журнал Moottori нещодавно порівняв вісім моделей шин розміру 205/55 R16 у межах середньої цінової категорії.
Незважаючи на те, що шини середньої категорії дешевші, ніж їхні конкуренти преміум-класу, вони все ж не найдешевші з усіх представлених на ринку. Тому теоретично все ж повинні забезпечувати прийнятний рівень продуктивності хоча б тому, що передбачають більш високу вартість.
Повні дані випробувань наведено нижче. На жаль, Moottori не включив шини преміум-класу як еталон, щоб точно визначити, які характеристики змінюються у міру здешевлення.
Також варто відзначити, що Semperit належить Continental, Cleber - Michelin, а Goodyear - Debica.
Випробування на сухій дорозі
Під час випробувань на сухій дорозі Semperit SpeedLife 2 забезпечили найбільше зчеплення з дорогою в сухому гальмуванні, а Nokian і Cleber показали найкращий відгук на рульове керування. Дивно, що Moottori не враховував час простою при оцінюванні відгуку на дії керма в сухих умовах.
Тести на мокрій дорозі
Semperit демонстрував високі показники і на мокрій дорозі, пропонуючи найвищий рівень зчеплення при гальмуванні на мокрому асфальті і відмінний відгук. Ці якості не стали великим сюрпризом, враховуючи, що Semperit вважають одним із "королів" вологої погоди серед шин Continental. Як і в сухому тестуванні, Maxxis знову був надзвичайно близький до Semperit.
Детальні результати по кожній позиції у випробуванні викладені нижче:
1-е місце: Semperit SpeedLife 2
Гальмування на мокрій дорозі - 1-е (0 м). Гальмування на сухій дорозі - 1-е (0 м). Відгук на рульове керування на вологій дорозі - 1-е (0 с). Опір коченню - 3-тє (0,42 кг / т). Шум - 2-е (0,1 дБ). Повздовжнє аквапланування - 1-е (0 км / год). Відгук на сухій дорозі - 3-тє (0,2 бала). Відгук на мокрій дорозі - 3-тє місце (0,4 бала).
Плюси: висока стійкість до аквапланування, короткий гальмівний шлях на сухих і мокрих поверхнях.
Мінуси: тенденція до надмірної маневреності.
2-е місце: Maxxis Premitra HP5
Гальмування на мокрій дорозі - 2-е (0,1м). Гальмування на сухій дорозі - 2-е (0,01 м). Керування на вологій дорозі - 1-е (0 с). Опір коченню - 1-е (0 кг / т). Шум - 6-те (0,7 дБ). Повздовжнє аквапланування - 6-те (6,5 км/год.). Відгук на сухій дорозі - 4-те (0,6 бала). Відгук на мокрій дорозі - 3-тє місце (0,4 бала).
Плюси: хороший відгук на сухих поверхнях, короткий гальмівний шлях на сухих і мокрих поверхнях, низький опір коченню.
Мінуси: нестабільні при русі на високій швидкості, підвищений рівень шуму.
3-е місце: Nokian Nordman SX2
Гальмування на мокрій дорозі - 3-тє (1м). Гальмування на сухій дорозі - 5-те (0,52 м). Відгук на рульове керування на вологій дорозі - 3-тє (0,3 с). Опір коченню - 5-те (0,64 кг / т). Шум - 8-е (0,9 дБ). Повздовжнє аквапланування - 2-е (6 км / год.). Відгук на сухій дорозі - 1-е (0 балів). Відгук на мокрій дорозі - 3-тє місце (0,4 бала).
Плюси: висока стійкість до аквапланування, короткий гальмівний шлях на сухих і мокрих поверхнях.
Мінуси: тенденція до надмірної маневреності.
4-е місце: Debica Presto HP
Гальмування на мокрій дорозі - 5-те (1,9 м). Гальмування на сухій дорозі - 3-тє (0,12 м). Керування на вологій дорозі - 4-те (0,4 с). Опір коченню - 7-е (1,09 кг / т). Шум - 4-те (0,2 дБ). Повздовжнє аквапланування - 3-тє (6,3 км / год.). Відгук на сухій дорозі - 7-е (1). Відгук на мокрій дорозі - 1-е місце (0).
Плюси: хороший відгук на сухих і вологих поверхнях, короткий гальмівний шлях на сухій поверхні.
Мінуси: високий опір коченню, низька стійкість до аквапланування, великий гальмівний шлях на мокрій поверхні.
5-е місце: Kleber Dynaxer HP3
Гальмування на мокрій дорозі - 6-те (2,3 м). Гальмування на сухій дорозі - 4-те (0,41 м). Керування на вологій дорозі - 7-е (2,5 с). Опір коченню - 2-е (0,06 кг / т). Шум - 2-е (0,1 дБ). Повздовжнє аквапланування - 6-те (6,5 км / год.). Відгук на сухій дорозі - 1-е (0). Відгук на мокрій дорозі - 2-е місце (0,3).
Плюси: хороший відгук на сухій поверхні, низький опір коченню.
Мінуси: тривале гальмування на мокрій дорозі.
6-місце: Cooper Zeon CS8
Гальмування на мокрій дорозі - 4-те (1,8 м). Гальмування на сухій дорозі - 6-те (1,59 м). Відгук на керування на вологій дорозі - 5-те (0,7с). Опір коченню - на восьмому (0,49 кг / т.). Шум - 1-е (0 дБ). Повздовжнє аквапланування - на восьмому (7,3 км / год.). Відгук на сухій дорозі - на восьмому (2). Відгук на мокрій дорозі - 6-е місце (0,5).
Плюси: низький рівень шуму, зручні на сухій дорозі.
Мінуси: низьке зчеплення на мокрій дорозі, високий опір коченню.
7-е місце: Sumitomo BC100
Гальмування на мокрій дорозі - 6-те (2,3 м). Гальмування на сухій дорозі - 7-е (1,07 м). Відгук на кермо на вологому покритті - 6-те (2,2с). Опір коченню - 6-те (0,78 кг / т). Шум - 6-те (0,7 дБ). Повздовжнє аквапланування - 4-те (6,4 км / год.). Відгук на сухій дорозі - 5-те (0,8). Відгук на мокрій дорозі - 7-е місце (1).
Плюси: не згадуються.
Мінуси: тривале гальмування на сухій і мокрій дорозі, слабке зчеплення на мокрій дорозі, недостатній баланс надмірного обертання.
8-е місце: Dayton Touring 2
Гальмування на мокрій дорозі - на восьмому (2,9 м). Гальмування на сухій дорозі - на восьмому (1,07 м). Керування на вологій дорозі - 7-е (2,5с). Опір коченню - 4-те (0,53 кг / т). Шум - 5-е (0,5 дБ). Повздовжнє аквапланування - 4-те (6,4 км / год.). Відгук на сухій дорозі - 6-те (0,9). Відгук на мокрій дорозі - 7-е місце (1).
Плюси: прийнятний опір аквапланування.
Довгий гальмівний шлях, поганий відгук на дії керма у мокрих умовах.