infoshina.ua
Пошук

Випробування топових літніх UHP шин

11.07.2019
35848
4.5
395 оцінок
Випробування топових літніх UHP шин

Тест UHP-шин, проведений у 2019 році, включає перше випробування нових Goodyear Eagle F1 SuperSport у порівнянні з їхніми основними конкурентами Michelin Pilot Sport 4S і Continental SportContact 6, а також іншими п'ятьма моделями шин з максимальною продуктивністю.

Тест проводився на випробувальному стенді Continental в Ювальде, штат Техас. Для випробувань був обраний автомобіль BMW M2 з передніми 245/35 R19 та задніми 265/35 R19. Це повний тест, тому він включає порівняння керованості в сухих і мокрих умовах, сухого і мокрого гальмування, аквапланування, опору коченню, шуму та комфорту. Цей тест трохи відрізняється від інших подібних тим, що більше уваги приділено суб'єктивній оцінці керованості на сухий і мокрій дорозі. Організатори тесту пояснили це тим, що для такого автомобіля, як BMW M2, відчуття і збалансованість під час їзди так само важливі, як і економія декількох десятих секунд.

Тест на сухій поверхні

У сухому зчепленні найбільш близькі були три моделі - Continental, Michelin і Goodyear. Ці шини розділили всього 0,3 секунди. Суб'єктивно найкраще зчеплення відчувалося у Continental, її ж оцінили як модель з найшвидшим керуванням керма і найкращим відгуком через передню вісь. Goodyear і Michelin дають схожий баланс, але в них трохи більше недостатньої маневреності у порівнянні з Continental.

 

У середині рейтингу за цим показником - Vredestein, який за суб'єктивними відчуттями сприймався так само добре, як і Continental, але в середньому відставав на 0,6 секунди. Falken вдалося створити шину з хорошим зчепленням, але більший ухил робить її надто м'якою. Kumho був дуже швидким на першому колі, але через перегрів шини зчеплення впало. Те ж стосується і Toyo, але меншою мірою.

Керованість на сухій дорозі - об'єктивний тест:

1. Continental SportContact 6

2. Michelin Pilot Sport 4S

3. Goodyear Eagle F1 SuperSport

4. Vredestein Ultrac Vorti

5. Falken Azenis FK510

6. Kumho Ecsta PS91

 

7. Toyo Proxes Sport

8. Accelera PHI.

Суб'єктивна керованість на сухій дорозі

1. Continental SportContact 6

2. Vredestein Ultrac Vorti

3. Goodyear Eagle F1 SuperSport

4. Michelin Pilot Sport 4S

5. Toyo Proxes Sport

6. Kumho Ecsta PS91

7. Falken Azenis FK510

8. Accelera PHI.

У сухому гальмуванні домінують три виробники преміального класу - Michelin, Continental і Goodyear. На четвертому місці опинилися Falken, п'яте розділили Vredestein і Kumho. На двох останніх позиціях - Toyo і Accelera.

Тест на мокрій дорозі

Оцінювалася керованість на BMW M2 на задніх і передніх колесах. Тут найбільше досягли успіху нові Goodyear, пропонуючи дійсно нейтральний баланс між передньої і задньої частиною автомобіля, забезпечуючи виняткове зчеплення. У той же час Vredestein не витримував порівняння з лідером тесту, хороше заднє зчеплення дозволило йому фінішувати другим. Схожа історія була і з Toyo, якому присвоїли третє місце за цим критерієм. Continental і Michelin стали четвертими і п'ятими, хоча в обох моделей хороше зчеплення. Falken був ще на одну десяту секунди повільнішим, а завершують рейтинг по керованості на мокрій дорозі Kumho і бюджетна Accelera.

За суб'єктивною оцінкою керованості на мокрій дорозі учасники розподілилися так:

1. Goodyear

2. Vredestein

3. Falken і Toyo

4. Michelin

5. Continental і Kumho

6. Accelera.

За гальмуванням на мокрій дорозі літні шини у тесті розташовані в такому порядку:

7. Michelin

1. Continental

2. Falken

3. Goodyear

4. Toyo

5. Vredestein

6. Kumho

7. Accelera.

Під час тестування аквапланування Michelin показали найкращий баланс між результатами гальмування і аквапланування. У цілому ж за спротивом акваплануванню рейтинг наступний:

1. Toyo

2. Michelin

3. Falken

4. Continental

5. Goodyear

6. Vredestein

7. Kumho

8. Accelera.

Комфорт

Найнижчий спротив коченню показав Continental. За ним на другому місці - Accelera. На третьому - Michelin. Далі щодо зниження якостей розмістилися Toyo, Goodyear, Falken, Vredestein і Kumho.

Висновки за суб'єктивним комфортом виявилися близькими, але дещо відрізняються. Лідирують Falken, Michelin і Continental. Решту позицій в рейтингу за спаданням зайняли Toyo, Accelera, Goodyear, Kumho, Vredestein.

Найтихішим визнали Continental. У першій трійці за акустичним комфортом - також Accelera і Michelin. Найбільш шумні - Goodyear Eagle F1 SuperSport.

Цікава кореляція між вагою шин і загальними результатами. У порядку зростання ваги всі продукти-учасники розподілилися так:

1. Goodyear

2. Continental

3. Michelin

4. Toyo

5. Falken

6. Accelera

7. Kumho

8. Vredestein.

Підсумки тесту

Загальні результати і підсумкові оцінки базувалися на таких критеріях: рух на сухій поверхні - 55%, на вологій - 40%, комфорт і екологічність - 5%.

1-е місце - Goodyear Eagle F1 SuperSport.

Плюси: відмінно пройшли випробування в сухому і мокрому стані, чудово відчувають кермо, баланс у будь-яких умовах. Відсутність втрати часу при проходженні кола на сухій дорозі.

Мінуси: злегка слабке гальмування на мокрій дорозі, рівень комфорту і шуму нижчий за середній.

Підсумок: серйозний конкурент Michelin, що перевершує їх у вологому управлінні. Настійно рекомендується.

2-е місце - Michelin Pilot Sport 4S.

Плюси: найкоротший гальмівний шлях у будь-яких умовах, відмінна суха керованість, хороший рівень комфорту.

Мінус: баланс надмірної обертальності при мокрому управлінні.

Підсумок: неперевершене поєднання продуктивності, комфорту і низького опору коченню. Настійно рекомендується.

3-е - Continental SportContact 6.

Плюси: відмінне гальмування на мокрій і сухій дорозі, найшвидша шина на холостому ходу з кращою швидкістю рульового управління і балансом. Високий рівень комфорту і низький опір коченню. Немає втрат часу на колі.

Мінуси: надлишкова обертальність на мокрій дорозі призводить до втрати часу.

Підсумок: відмінна шина, відчуває кермо, хороше сухе зчеплення. Найбільш спортивна шина у тесті. Настійно рекомендується.

4-те - Falken Azenis FK510.

Плюси: хороше гальмування на мокрій дорозі, високий рівень комфорту.

Мінуси: слабке суб'єктивне відчуття керма через велику кількість бічних кренів.

Підсумок: відмінна шина за комбінуванням водій / автомобіль. Для тих, хто цінує комфорт, а не відчуття керма. Рекомендується.

5-е - Vredestein Ultrac Vorti.

Плюси: відмінне зчеплення та керованість на сухій дорозі, одне з кращих відчуттів при кермовому управлінні. Баланс на мокрій дорозі.

Мінуси: слабке мокре гальмування, високий опір коченню, низький рівень комфорту. Найважча шина в тесті.

Підсумок: відмінно керована шина, відмінне почуття керма і баланс в будь-яких умовах. Рекомендується.

6-те. Toyo Proxes Sport

Плюси: хороше вологе зчеплення, найвищий опір акваплануванню. Хороший рівень комфорту і приємне відчуття керма.

Мінуси: середнє гальмування на мокрій дорозі, погане сухе гальмування.

Підсумок: гарне почуття керма і баланс, але рівень зчеплення нижчий, ніж в інших учасників тесту. Умовно рекомендується.

7-е - Kumho Ecsta PS91

Плюси: дуже швидкі на першому колі з сухим зчепленням, хороше відчуття управління керма і баланс.

Мінуси: швидко перегріваються у сухих і мокрих умовах. Дуже погане мокре гальмування. Середній рівень комфорту.

Підсумок: Спочатку відчуваються як міцні шини з хорошим керуванням і балансом, але при нагріванні втрачається стабільність і знижується зчеплення. Умовно рекомендується.

8-е - Accelera PHI.

Плюси: низький опір коченню. Немає шуму.

Мінуси: дуже погане зчеплення з мокрою дорогою, дуже велика гальмівна дистанція в мокрих умовах. Погане сухе зчеплення.

Підсумок: через погане зчеплення у будь-яких умовах ця шина не рекомендується.