Видання Auto Bild протестувало всесезонні шини в категорії SUV
Дивитися всі Статті

Видання Auto Bild протестувало всесезонні шини в категорії SUV

Відомий журнал Auto Bild провів випробування популярних у 2020 році всесезонних моделей шин SUV-категорії. Були протестовані шини у досить маленькому розмірі 215/60 R16 з використанням автомобіля VW T-Roc. У випробуванні взяли участь 11 різних моделей.

Параметри та умови випробувань

 

Експерти видання Auto Bild обрали 11 популярних всесезонних шин для позашляховиків: Hankook Kinergy 4S2, Bridgestone Weather Control A005 EVO, Vredestein Quatrac, Goodyear Vector 4Seasons Gen 3, Michelin CrossClimate +, Continental AllSeasonContact, Falken EUROALL SEASON AS210, Nokian SeasonProof, Toyo Celsius, Kumho Solus 4S HA31 SUV, Nankang Cross Seasons AW6.

Тест також включає в себе еталонні літні та зимові шини , тому можна побачити різницю в характеристиках між трьома типами шин. Усі п'ять найкращих шин від Hankook, Vredestein, Bridgestone, Goodyear і Michelin отримали спеціальну нагороду Auto Bild як зразкові. Щоб більше дізнатися про результати тестів і висновки експертів, варто ознайомитися з деталями.

Випробування на сухій дорозі

У тестах на гальмування на сухій дорозі літня шина мала явну перевагу, а оптимізована на сухій дорозі Michelin CrossClimate + стала лідером серед всесезонних моделей.

Рейтинг за сухим гальмуванням:

  1.  Літні шини.
  2.  Michelin CrossClimate+.
  3.  Vredestein Quatrac.
  4.  Bridgestone Weather Control A005 EVO.
  5.  Hankook Kinergy 4S2.
  6.  Goodyear Vector 4Seasons Gen 3.
  7.  Falken EUROALL SEASON AS210.
  8.  Kumho Solus 4S HA31 SUV.
  9.  Nokian SeasonProof.
  10.  Зимові шини.
  11.  Continental AllSeasonContact.
  12.  Nankang Cross Seasons AW6.
  13.  Toyo Celsius.

У керуванні на сухій дорозі лідером став новий Vredestein Quatrac, який показав більш швидкий час кола, ніж навіть літня шина. Підсумки цього тесту такі:

1. Vredestein.

2. Літні шини.

3. Goodyear.

4. Bridgestone.

5. Hankook, Michelin.

6. Falken.

7. Kumho.

8. Continental.

9. Зимові шини.

10. Toyo.

11. Nokian.

12. Nankang.

Тест на мокрій дорозі

Hankook лідирували в тестах на гальмування на мокрій дорозі: Kinergy 4S2 обійшли Bridgestone A005 EVO, який часто перемагає у випробуваннях:

1. Hankook.

2. Bridgestone.

3. Літні шини.

4. Michelin.

5. Goodyear.

 

6. Continental.

7. Falken.

8. Зимові шини.

9. Vredestein.

10. Kumho.

11. Toyo.

12. Nokian.

13. Nankang.

Hankook повторив відмінні характеристики під час кола з керованості на мокрій дорозі, першим фінішувавши паралельно з Vredestein.

1. Hankook, Vredestein.

2. Bridgestone.

3. Літні шини.

4. Goodyear.

5. Continental.

6. Falken.

7. Michelin.

8. Зимові шини.

9. Kumho.

10. Nankang.

11. Toyo.

12. Nokian.

Kumho не показали хороших результатів у тестах на звичайній мокрій дорозі, але у них була велика перевага під час тестів на пряме аквапланування. Загальний рейтинг за цим показником:

1.      Kumho.

2.      Falken.

3.      Goodyear.

4.      Літні шини.

5.      Hankook.

6.      Nokian.

7.      Зимові шини.

8.      Vredestein.

9.      Michelin.

10.  Bridgestone.

11.  Continental.

12.  Toyo.

13.  Nankang.

Випробування на снігу

1. Зимові шини.

2. Continental.

3. Nokian.

4. Toyo, Nankang, Hankook, Vredestein, Falken.

5. Goodyear.

6. Michelin.

7. Bridgestone.

8. Kumho.

9. Літні шини (з величезним відставанням).

Шість всесезонних шин показали більш високе тягове зусилля у тесті на зчеплення на снігу, опинившись в рейтингу навіть попереду референтної зимової моделі: Goodyear, Michelin, Continental, Nokian, Nankang, Hankook. З всесезонних незначне відставання по тязі на снігу продемонстрували Toyo, Bridgestone і Kumho.

Зимова шина повернула собі перше місце в тестах на керованість на снігу, в той час як Continental мали явну перевагу в зчепленні з іншими всесезонними шинами. Швидкість проходження кола на снігу була оцінена за такою шкалою:

1. Зимові шини.

2. Continental.

3. Goodyear.

4. Nokian.

5. Nankang, Hankook, Vredestein.

6. Falken, Michelin.

7. Toyo.

8. Bridgestone.

9. Kumho.

10. Літні шини.

Інші параметри тестування

Як зазвичай у тестах, Bridgestone продемонстрували найнижчий опір коченню, при цьому літня шина показала несподівано низькі результати. Другу і третю позицію щодо економічності показали моделі Vredestein і Continental. Найвищий опір коченню - у Kumho, Falken і Toyo.

Наступний параметр - зовнішній шум. Nankang була єдиною всесезонною шиною, у якої цей показник в дБ нижче, ніж у літньої шини. Саме ці покришки, а також Nokian SeasonProof, були визнані найбільш тихими. Найвищий рівень шуму - у шин Falken.

Останній важливий критерій оцінки - вартість моделей і її співвідношення з якістю. У той час як Nankang була найдешевшою шиною в тестах, Hankook пропонувала відмінне поєднання ціни і якості.

Підсумкові результати

1 місце - Hankook Kinergy 4S2.

Позитивні якості: універсальні шини, відмінні ходові якості у різноманітну зимову погоду, динамічна керованість, хороше управління, короткий гальмівний шлях на снігу і мокрій дорозі, низька ціна.

1 місце - Vredestein Quatrac.

Позитивні якості: зразкові всесезонні шини з вражаючими характеристиками на снігу і льоду, високим опором до аквапланування, точним керуванням на мокрій і сухій дорозі, коротким гальмуванням на сухій дорозі, низьким опором коченню.

3 місце - Bridgestone Weather Control A005 EVO.

Позитивні властивості: універсальна гума з найкращими ходовими якостями на сухій і мокрій дорозі, хорошими зимовими параметрами, динамічною керованістю на мокрій і сухій дорозі, коротким гальмуванням на мокрій дорозі, низьким опором коченню.

3 місце - Goodyear Vector 4Seasons Gen 3.

Позитивні властивості: найкращі характеристики на снігу, висока стійкість до аквапланування, стабільна керованість на мокрій і сухій дорозі з хорошим відчуттям управління кермом.

Недолік - завищена ціна.

5 місце - Michelin CrossClimate +.

Позитивні властивості: збалансовані високі характеристики, хороше зчеплення на снігу, стабільна керованість з хорошою точністю рульового управління, коротким гальмуванням на мокрій дорозі.

Недоліки: незначна слабкість в акваплануванні.

6 місце - Falken EUROALL SEASON AS210.

Плюси: модель широкого профілю з хорошими ходовими якостями у будь-яких погодних умовах, злагодженим управлінням, коротким гальмівним шляхом на снігу, невисокою ціною.

Недоліки: середній комфорт, підвищений опір коченню.

7 місце - Continental AllSeasonContact.

Позитивні якості: зимовий "експерт" з динамічним і спортивним управлінням на снігу і на мокрій дорозі, з низьким опором гойданню.

Мінуси: великий гальмівний шлях на сухій дорозі, висока ціна.

8 місце - Nokian SeasonProof.

Позитивні якості: найкращі показники на снігу, хороші характеристики аквапланування, низький опір гойданню, хороший рівень комфорту.

Мінуси: довгий гальмівний шлях на сухій і мокрій дорозі, недостатня обертальність.

9 місце - Kumho Solus 4S HA31 SUV.

Позитивні якості: хороша стійкість до аквапланування, стабільна керованість на сухій дорозі.

Недоліки: середні показники на снігу, недостатня обертальність. на мокрій дорозі, високий опір коченню.

10 місце - Toyo Celsius.

Позитивні якості: короткий гальмівний шлях на снігу, стабільна керованість на сухій дорозі, невисока ціна.

Недоліки: середній опір акваплануванню, тривале гальмування на мокрій і сухій дорозі, недостатня повертальність на мокрій дорозі.

11 місце - Nankang Cross Seasons AW6.

Позитивні властивості: дуже хороша зимова шина за хорошою ціною.

Недоліки: обмежене зчеплення на мокрій дорозі, повільне управління кермом, недостатня обертальність на мокрій і сухій дорозі, небезпечно довгий гальмівний шлях на мокрій дорозі.

 

19 листопада 2020 р.