Комплексне випробування нових і зношених шин. Висновки Auto Navigator

Угорське видання Auto Navigator протестувало чотирнадцять літніх шин розміром 205/55 R16. Особливість дослідження полягала в тому, що у цьому ж тесті взяли участь також всесезонна модель Michelin CrossClimate, зимові шини, а також зношені літні та зимові шини. Варто зазначити, що використовувані зимові шини брали участь у минулорічних випробуваннях. У свою чергу зношена літня шина експлуатувалася 7 років, протягом яких зберігалася в неоптимальних умовах, що ставило її в невигідне становище. Хоча глибина протектора кожної зі зношених шин журналом не називається, є вказівка, що шини все ще мають хорошу глибину протектора (більше ніж допустимий рівень у 1,6 мм).
Усі випробування проводилися при температурі повітря 15 градусів. На жаль, стійкість до аквапланування не була перевірена журналом.
Випробування у сухих умовах
Під час випробувань на сухе гальмування Bridgestone Turanza T005 ледь не обійшов пару моделей Michelin Primacy 4 і CrossClimate.
Розрив між нової зимовою та зношеною шиною був величезним. Тест виявився досить складним для оцінки, оскільки зимові шини у зношеному стані часто краще поводять себе на сухій дорозі, що пояснюється меншою рухливістю блоків. Зношена літня шина виявляла явні ознаки затвердіння гуми і змогла перемогти тільки одну бюджетну шину.
За сухим гальмуванням шини-учасниці розподілилися так:
1. Bridgestone Turanza T005;
2. Michelin Primacy 4;
3. Michelin CrossClimate;
4. Goodyear EfficientGrip Performance;
5. Pirelli Cinturato P7 Blue;
6. еталонні зимові шини;
7. Taurus 401 HighPerformance;
8. Infinity Ecosis;
9. BF Goodrich gGrip;
10. Continental PremiumContact 5;
11. Firestone RoadHawk;
12. Hankook Kinergy Eco 2;
13. Semperit SpeedLife 2;
14. Laufenn S fit EQ;
15. еталонні зношені літні шини;
16. Dayton Touring 2;
17. еталонні зношені зимові шини.
Управління у сухих умовах показало аналогічні результати. Але з першої трійки випали Michelin CrossClimate. За цим показником вони перемістилися на восьму позицію.
Результати на мокрій дорозі
Під час тесту на мокре гальмування Michelin Primacy 4 виявилися найкращими, зупинивши автомобіль на 0,6 м раніше, ніж Hankook Kinergy Eco 2, що опинився на другому місці. Наступні позиції в рейтингу по мокрому гальмуванню виглядають так:
3. BF Goodrich;
4. Infinity;
5. Goodyear;
6. Pirelli;
7. Bridgestone;
8. Continental;
9. еталонні зимові шини;
10. Michelin CrossClimate;
11. Taurus;
12. Firestone;
13. еталонні зношені зимові шини;
14. Semperit;
15. Laufenn S fit EQ;
16. еталонні зношені літні шини;
17. Dayton.
В управлінні на мокрій дорозі Michelin Primacy 4 знову показали найкращі результати. На другому місці - Bridgestone.
Загальні результати тесту
Всесезонні і зимові шини Michelin виявилися найтихішими у випробуваннях, а Primacy 4 знову назвали найкращою з усіх літніх шин у тесті. До трійки найбільш тихих покришок, крім обох представників французької компанії, увійшла неназвана експертами видання еталонна зимова шина. Найгірше за рівнем шуму проявила себе шина Laufenn.
Підсумувавши оцінки за всіма критеріями випробувань, у Auto Navigator прийшли до таких результатів:
1-е місце - Michelin Primacy 4.
2-е - Bridgestone Turanza T005.
3-е - Goodyear EfficientGrip Performance.
4-те - Pirelli Cinturato P7 Blue.
5-е - Hankook Kinergy Eco 2.
6-е - BF Goodrich gGrip.
7-е - Continental PremiumContact 5.
8-е - Firestone RoadHawk.
9-е - Michelin CrossClimate.
10-е - Infinity Ecosis.
11-те - Taurus 401 HighPerformance.
12-е - Semperit SpeedLife 2.
13-те - еталонна зимова шина.
14-е - Laufenn S fit EQ.
15-те - еталонна зношена літня шина.
16-те - Dayton Touring 2.
17-е - еталонна зношена зимова шина.


