infoshina.ua
Пошук

Комплексне випробування нових і зношених шин. Висновки Auto Navigator

22.07.2019
35965
3.9
423 оцінки
Комплексне випробування нових і зношених шин. Висновки Auto Navigator

Угорське видання Auto Navigator протестувало чотирнадцять літніх шин розміром 205/55 R16. Особливість дослідження полягала в тому, що у цьому ж тесті взяли участь також всесезонна модель Michelin CrossClimate, зимові шини, а також зношені літні та зимові шини. Варто зазначити, що використовувані зимові шини брали участь у минулорічних випробуваннях. У свою чергу зношена літня шина експлуатувалася 7 років, протягом яких зберігалася в неоптимальних умовах, що ставило її в невигідне становище. Хоча глибина протектора кожної зі зношених шин журналом не називається, є вказівка, що шини все ще мають хорошу глибину протектора (більше ніж допустимий рівень у 1,6 мм).

Усі випробування проводилися при температурі повітря 15 градусів. На жаль, стійкість до аквапланування не була перевірена журналом.

Випробування у сухих умовах

 

Під час випробувань на сухе гальмування Bridgestone Turanza T005 ледь не обійшов пару моделей Michelin Primacy 4 і CrossClimate.

Розрив між нової зимовою та зношеною шиною був величезним. Тест виявився досить складним для оцінки, оскільки зимові шини у зношеному стані часто краще поводять себе на сухій дорозі, що пояснюється меншою рухливістю блоків. Зношена літня шина виявляла явні ознаки затвердіння гуми і змогла перемогти тільки одну бюджетну шину.

За сухим гальмуванням шини-учасниці розподілилися так:

1. Bridgestone Turanza T005;

2. Michelin Primacy 4;

3. Michelin CrossClimate;

4. Goodyear EfficientGrip Performance;

5. Pirelli Cinturato P7 Blue;

6. еталонні зимові шини;

7. Taurus 401 HighPerformance;

8. Infinity Ecosis;

9. BF Goodrich gGrip;

10. Continental PremiumContact 5;

11. Firestone RoadHawk;

12. Hankook Kinergy Eco 2;

13. Semperit SpeedLife 2;

14. Laufenn S fit EQ;

15. еталонні зношені літні шини;

16. Dayton Touring 2;

17. еталонні зношені зимові шини.

Управління у сухих умовах показало аналогічні результати. Але з першої трійки випали Michelin CrossClimate. За цим показником вони перемістилися на восьму позицію.

 

Результати на мокрій дорозі

Під час тесту на мокре гальмування Michelin Primacy 4 виявилися найкращими, зупинивши автомобіль на 0,6 м раніше, ніж Hankook Kinergy Eco 2, що опинився на другому місці. Наступні позиції в рейтингу по мокрому гальмуванню виглядають так:

3. BF Goodrich;

4. Infinity;

5. Goodyear;

6. Pirelli;

7. Bridgestone;

8. Continental;

9. еталонні зимові шини;

10. Michelin CrossClimate;

11. Taurus;

12. Firestone;

13. еталонні зношені зимові шини;

14. Semperit;

15. Laufenn S fit EQ;

16. еталонні зношені літні шини;

17. Dayton.

В управлінні на мокрій дорозі Michelin Primacy 4 знову показали найкращі результати. На другому місці - Bridgestone.

Загальні результати тесту

Всесезонні і зимові шини Michelin виявилися найтихішими у випробуваннях, а Primacy 4 знову назвали найкращою з усіх літніх шин у тесті. До трійки найбільш тихих покришок, крім обох представників французької компанії, увійшла неназвана експертами видання еталонна зимова шина. Найгірше за рівнем шуму проявила себе шина Laufenn.

Підсумувавши оцінки за всіма критеріями випробувань, у Auto Navigator прийшли до таких результатів:

1-е місце - Michelin Primacy 4.

2-е - Bridgestone Turanza T005.

3-е - Goodyear EfficientGrip Performance.

4-те - Pirelli Cinturato P7 Blue.

5-е - Hankook Kinergy Eco 2.

6-е - BF Goodrich gGrip.

7-е - Continental PremiumContact 5.

8-е - Firestone RoadHawk.

9-е - Michelin CrossClimate.

10-е - Infinity Ecosis.

11-те - Taurus 401 HighPerformance.

12-е - Semperit SpeedLife 2.

13-те - еталонна зимова шина.

14-е - Laufenn S fit EQ.

15-те - еталонна зношена літня шина.

16-те - Dayton Touring 2.

17-е - еталонна зношена зимова шина.