Куди виходить повітря з шин

Мабуть, кожен водій стикався з ситуацією, коли з незрозумілих причин повітря сам іде з покришок. Причин для цього може бути багато, і розбиратися з проблемою слід, виходячи з цього. Причому, вирішувати дане питання потрібно оперативно, адже неправильний тиск в шинах може призвести до безлічі негативних наслідків.
Внутрішні причини спуску шини
Розглянемо основні причини, через які повітря виходить з покришок. Одна з них - механічні пошкодження. Це можуть бути порізи і проколи гуми. По ходу руху шина може наїжджати на різні предмети - цвяхи, болти, скла, які ушкоджують гуму. Безкамерна шина володіє резервом для продовження руху і утримання повітря. Однак з часом доведеться поміняти покришки, підкачати пошкоджену гуму, або виконати інші ремонтні роботи.
Також в гумі можуть виникати мікротріщини. Побачити їх без спецобладнання неможливо. Неозброєним оком їх не видно. Тим більше, це може привести до спускання повітря. Накласти латки на такі пошкодження неможливо, тому виходів кілька. Можна просто замінити вантажну або легкову покришку . Можна щодня підкачувати спускатися шину, щоб перед виїздом на дорогу вона була в нормі. Слід пам'ятати, що безкамерні шини надійніші, вони повільніше випускають повітря, навіть якщо мають численні мікротріщини.
Зовнішні причини виходу повітря
Серед причин, що не залежать від стану гуми, основним фактором, що впливає на зниження тиску в шині, є несправний ніпель. Ця важлива деталь приходить в непридатність, якщо машина регулярно відчуває великі навантаження, а автолюбитель є шанувальником агресивного стилю водіння.
Негативному впливу навколишнього середовища ніпель особливо схильний до в літню пору, коли тиск в шинах може різко збільшуватися через високі температур.
Незадовільний стан дисків також може стати причиною виходу повітря шин. Після закінчення осені і зими диски обов'язково слід перевіряти на наявність іржі. Вона також часто стає причиною того, що повітря виходить з шин. Іржа на колісному диску не дозволяє щільно прилягати гумі, тому на уражених корозією ділянках колесо починає спускати.
Ще один фактор - тривалий простій автомобіля. Якщо авто довго не експлуатується, то її механізми, а також покришки швидко приходять в непридатність. Від простою гума грубіє, втрачає еластичність, як наслідок, з'являються мікротріщини, і в колесах повільно знижується тиск.
Щоб тримати даний показник під контролем, можна встановити датчики тиску в шинах. Це дозволить вам постійно відслідковувати стан покришок і вчасно звернутися в шиномонтаж, якщо виникне така необхідність.
<a href="https://infoshina.com.ua/shiny" title="Шины">шин</a>