infoshina.ua
Пошук

Чи можуть шини нашкодити автомобілю? Порівняння шин бюджетного і преміум-класу

14.06.2019
36766
4.2
393 оцінки
Чи можуть шини нашкодити автомобілю? Порівняння шин бюджетного і преміум-класу

У міру того як бюджетні шини за своїми технічними характеристиками постійно наближаються до преміум-категорії, британські експерти вирішили детально розібратися, як дешевий комплект може змінити баланс і поведінку потужного автомобіля, такого як Mercedes C63 AMG. У тесті взяли участь надзвичайно високо оцінені Continental Sport Contact 6 і "досить хороші для бюджету" Rotalla RU01 S-Pace.

Гальмування

Як і було обіцяно, Rotalla за своїми властивостями опинилася не дуже далеко від характеристик Continental під час випробувань з мокрого і сухого гальмування, у мокрих умовах відставши всього на 1 пункт. Навіть незважаючи на загальну невелику відмінність у гальмівному шляху, залишкова швидкість бюджетної літньої шини була все ж високою. У той час як преміальна безпечно зупинила б автомобіль, на бюджетній шині машина продовжує рухатися на швидкості 20 км / ч.

Таким чином, на мокрій дорозі зі швидкістю 80 км/год. показник шини преміум-класу - 26,5м, покришки бюджетного рівня - 27,6 м. На сухій дорозі Continental проїхала 33,7 м, Rotalla – 35,4 м.

Як бюджетна шина змогла наблизитися до преміуму? Хоча масштабні випробування на знос не були проведені, у Rotalla гума була м'якшою, ніж у Continental. Більш м'яка гума зазвичай означає найкраще зчеплення з дорогою, особливо на мокрій поверхні, але менш економічний знос. Ця теорія була майже напевно підтверджена в кінці тесту - бюджетні шини зношуються значно швидше, ніж преміум.

Керованість на мокрій дорозі

При тестуванні керованості на мокрій дорозі розрив між бюджетними і преміум-шинами склав близько 5%, що вражає. Ця різниця має чимале значення в управлінні машиною на високій швидкості. Там, де Continental був збалансованим, передбачуваним і легким в управлінні, бюджетна Rotalla часто вела себе несподівано, демонструючи недостатню маневреність, з меншим відгуком і точністю кермового колеса.

Керованість у сухих умовах

Як у більшості випробувань шин, під час тестування було виявлено, що розрив між ними в сухих умовах менший, ніж на мокрій дорозі. Тут контроль над бюджетною моделлю однозначно був.

Випробування на мокрій дорозі показало що Mercedes у преміальних шинах на мокрій дорозі більш керований і збалансований. Але розрив між учасниками випробування в цьому тесті скоротився. Тим не менше на другому колі бюджетна шина стала помітно повільнішою, а відгук і керованість знизилися.

Знос

На жаль, під час тестування не було можливості провести об'єктивні випробування на знос. Проте після проведених випробувань бюджетні шини візуально виглядали значно гірше.

Там, де Continental зношувалися рівномірно і плавно, на протекторі бюджетної шини бракувало окремих фрагментів гуми. Як відомо, ці покришки мають спеціальну обробку, що підкреслюють більш м'який характер дешевого варіанту.

Ціна

Конкуренції тут немає, оскільки комплект бюджетної моделі коштує майже вдвічі дешевше шин преміального сегменту. Експерти, які проводили тестування, зробили такий висновок: навіть незважаючи на очевидний недолік зносостійкості бюджетних шин, вони все ж коштують своїх грошей.

За результатом тестування на прикладі популярних шин брендів Continental і Rotalla експертам вдалося відповісти на питання, чи стали бюджетні шини кращими і чи можуть бути альтернативою дорогим преміальним продуктам.

Якщо звернути увагу на цифри, можна припустити, що гума, яка за сукупністю показників відстає на 5 відсотків від шини , що коштує на 40% дорожче, становить неабияку цінність. Але коли ви проводите порівняльне випробування, стає зрозуміло: виробник преміум-класу докладає більші зусилля при створенні свого продукту, що дає відповідний результат.

Шини на високопродуктивних автомобілях - це набагато більше, ніж цифри. Вони впливають на врівноваженість автомобіля, швидкість його реакції на повороти і задоволення, яке ви отримуєте від керування. На цьому прикладі шина преміум-класу опинилася попереду.

Слід пам'ятати ще одне: не всі бюджетні шини створені однаково. У цьому тесті - виняткова бюджетна гума, тому різницю між учасниками визначили у 5%. В інших випадках розрив у випробуваннях, в тому числі в гальмуванні на мокрій дорозі, становить 15% або більше.