Нова екошина від Omni United

В асортименті сінгапурської шинної компанії Radar Tires (входить до складу Omni United) з'явилася нова високопродуктивна паливозберігаюча покришка Radar Dimax Eco. Модель призначена для установки на колеса потужних сучасних транспортних засобів легкового класу і SUV (позашляховики і кросовери).
Виробник ретельно пропрацював все основні характеристики новинки, тому покришка відрізняється не тільки високою паливною економічністю, але і відмінними гальмівними властивостями на мокрій трасі, і низьким рівнем шуму.
Ключові параметри моделі
Згідно з інформацією, наданою виробником, новинка Radar Dimax Eco виготовлена з унікального за складом компаунда. Полімерна суміш, створена хіміками сінгапурського бренду, володіє низьким гістерезисом, вона прекрасно регулює температуру і швидко справляється з перегрівом. Таким чином, легкова шина не втрачає енергію, може похвалитися досить низьким опором коченню і допомагає автомобілісту більш економно використовувати паливо. За рахунок того, що в процесі їзди спалюється менше палива, в атмосферу потрапляє і менше продуктів згоряння. Саме тому виробник назвав покришку екологічною.
Модель відноситься до категорії спортивно-турінгових шин, вона отримала маркування M + S (бруд і сніг), що вказує на її стійкість і керованість практично на будь-якій дорозі. Звичайно, ця модель не призначена для їзди по снігу, але вона здатна утримати авто від занесення, пробуксовки і ковзання на слизькій мокрій трасі.
Особливості конструкції покришки
Важливою перевагою Radar Dimax Eco стає технологія Run Flat: система посилення боковин, які можуть прийняти на себе повну масу транспортного засобу, а також його пасажирів і вантажу в разі втрати тиску в шині. Такі моделі називають безпрокольними, так як вони залишаються на ходу в разі серйозного пошкодження. Правда, існують обмеження, на пробитій шині можна проїхати до 80 км, обмежуючись швидкістю 80 км / год. Як показує практика, цього зазвичай буває достатньо, щоб доїхати до будинку або до сервісного центру.
Міцна конструкція шини поєднується з полегшеним каркасом, який знижує вагу виробу і знижує його показник опору коченню.
Протектор покришки має дизайн дорожнього типу і включає наступні елементи:
- два широких поздовжніх ребра, які забезпечують автомобілю чудове зчеплення з рівною дорожньою поверхнею і підвищують курсову стійкість на прямолінійних ділянках траси;
- три широких водоевакуаційних канали, що розташовані між ребрами і виводять надлишкову вологу з контактної плями;
- округлені боковини, що підвищують керованість і маневреність транспортного засобу.
Крім великих поздовжніх жолобків модель отримала безліч дрібних поперечних каналів, вони також беруть участь в осушенні робочої області. Жолобки в плечових зонах сприяють більш точному входженню в повороти на високій швидкості.