Нові НВГШ виробництва «Белшина» відправляться на тестування в Бразилію

Фахівці білоруської шинної компанії «Белшина» займаються розробкою нової моделі надвеликогабаритних покришок. Уже готовий прототип і скоро буде здійснено випуск першої дослідної партії. Зовсім скоро цільнометалокордна шина Bel-232 з посадковим діаметром R57 буде випробувана в кар'єрах Бразилії.
Поряд з покришками для великогабаритної техніки білоруський виробник випускає велику кількість легкових, вантажних, легковантажних і позашляхових шин . Українські автовласники високо цінують міцність і надійність гуми Белшина, а також поважають компанію за демократичність в ціновій політиці.
Специфіка великогабаритних шин
Покришки в розмірі 46 / 90R57 необхідні для підготовки до роботи кар'єрних самоскидів з дуже високою вантажопідйомністю (від 220 до 240 тонн). Колеса, для яких була спроектована модель BEL-232, можуть витримувати до 63000 кг і розвивати швидкість до 50 км / год. Зазвичай транспорт з таким колесами застосовується в гірничо-рудній промисловості для виведення видобутої руди та інших корисних копалин.
Модель BEL-232 отримала надзвичайно міцний каркас з металокордом, крім того, метал присутній і в брекері. Протекторний малюнок шини відноситься до дизайну кар'єрного типу Е-4, він відмінно підходить для їзди по нерівній дорозі. Особливість протектора в тому, що він забезпечує дійсно щільне зчеплення з дорожнім покриттям, а також гарантує рівномірний розподіл тиску на всі елементи в зоні контакту. В результаті, шина служить більш ефективно і довго.
Як і всі сучасні покришки для самоскидів, модель володіє відмінною терморегуляциєю (не перегрівається), стійкістю до зносу і механічних пошкоджень. Шина не має камери.
Нагадаємо, що інформаційний портал Інфошина вже розповідав про модель Belshina Bel-362, представлену виробником в кінці минулого року (грудень 2018). Це великогабаритна покришка 33.00R51 для самоскидів вантажопідйомністю 130 тонн, таких як БелАЗ 7513.
У червні 2019 року, була створена шина з цільним металевим кордом в діаметрі 25 дюймів (Bel-183). Її розробили для оснащення «БілАЗа» на 32 тонни.
Навіщо потрібні випробування
Як повідомила Валентина Скачкова, начальник технічного відділу НКГШ, виготовлення дослідної партії необхідно, щоб провести всі можливі тести реальних умовах експлуатації. По закінченню випробувань і після усунення недоліків (якщо такі будуть знайдені) покришки можна буде випускати в промислових масштабах.
У Бразилії покришки відправляються тому, що дані шини призначені для роботи при температурі від -55 до +45 градусів. Саме жорсткі бразильські кліматичні умови дозволяють максимально продуктивно протестувати нові шини.
Цікаво, що пані Скачкова назвала діагональні покришки вчорашнім днем шинної промисловості. Сьогодні все більш популярними стають саме цільнометалокордних конструкції, за ними майбутнє. Саме тому на заводі Белшина вже йде процес підготовки деталей і комплектуючих для нової моделі.