Чому Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV - одна з найкращих шин для позашляховиків?

Попит на якісні шини для позашляховиків швидко зростає після сплеску інтересу до ринку спортивних позашляховиків. За останні 5 - 7 років ми побачили понад 60 нових позашляховиків, і в наступні 5 років їх буде ще більше. Тому Goodyear, відомі в світі шин, розробили нову модель надвисокої продуктивності (UHP) спеціально для позашляховиків. Шини Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV вийшли у 2018 році. Експерти британського спеціалізованого журналу провели дослідження властивостей і переваг цієї моделі та оцінили її актуальність для сучасних дорожніх умов.
Базові відомості щодо Eagle F1 Asymmetric 3 SUV
З моделлю Eagle F1 Asymmetric 3 SUV Goodyear орієнтується на постійно зростаючий ринок позашляховиків. Це важкі і високі автомобілі із великою потужністю під капотом у поєднанні з гальмами, такими, що мають хороший відгук. Ці літні шини були розроблені для збереження керованості і гальмівного балансу в будь-яких умовах.
Разом з іншими властивостями позашляховики, для яких були розроблені Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, також підкреслюють вишуканість їзди та стильну дорожню манеру. Таким чином, ці шини повинні витримувати жорсткі експлуатаційні навантаження під час руху за кермом, зберігаючи при цьому відмінні ходові якості. Саме цих властивостей і очікують від них покупці. Покришки повинні добре працювати на вологому покритті, що особливо важливо для високих позашляховиків.
Технології та інновації
Звичайно, у Goodyear добре знають ці вимоги. З літніми флагманськими шинами Eagle F1 Asymmetric 3 SUV вони впровадили свої найкращі виробничі ноу-хау.
Одна з найбільш інтригуючих технологій нових шин - Active Braking. Вона передбачає, що пляма контакту шини істотно збільшується при гальмуванні. Патч протектора шини розширюється, відчуваючи додатковий тиск, що збільшує доступну гальмівну поверхню. У результаті автомобіль отримує можливість гальмувати більш ефективно.
Частково технологія Active Braking стала можливою завдяки особливостям суміші. Гума відрізняється високим вмістом кремнезему і великою кількістю натурального каучуку. Це означає, що Asymmetric 3 SUV на диво м'які і податливі.
Крім того, Goodyear впровадили власну технологію Grip Booster. До складу додається адгезивна смола, тому якщо потрібна більша тяга, шина може створювати більше зчеплення з дорогою, долаючи великі зазори на її поверхні.
Розроблені спеціально для позашляховиків, Goodyear також оптимізували склад протектора - різні прошарки шин додатково посилені, щоб добре справлятися з додатковою вагою. Це допомагає зменшити знос на високій швидкості, роблячи шини більш стійкими. Ця особливість дуже важлива, якщо врахувати, що позашляховики можуть розганятися до швидкості понад 160 км / год. Вся конструкція дозволяє додатково зменшувати масу і підвищувати міцність, ефективно знижуючи опір коченню.
Слідуючи з назви, Asymmetric 3 SUV мають асиметричний малюнок протектора. Разом з широкими глибокими канавками у шини це дозволяє краще витісняти воду, зменшуючи аквапланування, і підвищувати стійкість під час руху мокрою дорогою з високою швидкістю. Асиметричний малюнок протектора у поєднанні з більшими зовнішніми плечовими блоками і меншою кількістю канавок і ламелей також повинні допомогти при проходженні поворотів.
Враження при тестуванні Asymmetric 3 SUV
Asymmetric 3 SUV були протестовані на потужному Range Rover Velars, сучасному спортивному позашляховику, який підходить для звичайних доріг. Експерти на самому початку зазначили, що боковини шини доволі складні. Їх геометричний, грубуватий вигляд добре доповнює сам автомобіль.
Кількість тяги у сухих умовах вражає. Різке прискорення і швидкісні повороти забезпечують відчуття впевненості за кермом. При цьому на трасі демонструється винятковий рівень зчеплення. Шини, безумовно, дають можливість отримати від автомобіля більше динаміки, тому він відчувається інакше у порівнянні з класичним позашляховиком.
Ефективність гальмування так само вражає. При виборі сценаріїв гальмування експерти випробували короткий гальмівний шлях і переконалися у можливості повного контролю над автомобілем. Це особливо вразило під час тестування.
Шини Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV зберігають контроль навіть в екстремально мокру погоду, що дає водієві більшу впевненість. Експерти провели кілька різних тестів на мокрій дорозі, і виявилося, що ці шини дійсно забезпечують надпродуктивність відгуку і зчеплення з дорогою. Такі особливості роблять цю модель відмінним вибором для преміального і спортивного ринку позашляхових шин.
Одна з рис, які помітили експерти під час тестування: незважаючи на те, що Asymmetric 3 SUV пропонують спортивний стиль, вони не скупляться на комфорт. Шум від шин на високій швидкості автомагістралями цілком прийнятний. Вони добре реагують на вибоїни, не порушуючи їзду.
Підсумки тестування
За результатами випробувань експерти заявили, що знаходять шини Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV вельми вражаючими. Вони добре зберігають властивості високопродуктивного позашляховика Range Rover Velars. Результати тестування підтвердили, що ці шини є підходящим варіантом для будь-яких позашляховиків, оскільки навряд чи буде необхідність у більшому зчепленні, ніж вони можуть надати.