infoshina.ua
Пошук

Чому захист екології згубно позначається на автомобільній промисловості

19.10.2018
41241
4.5
475 оцінок
Чому захист екології згубно позначається на автомобільній промисловості

Днями в Німеччині (Вольфсбург) пройшла конференція автомобільних постачальників, на якій керівник концерну «Фольксваген» передрік німецькому автопрому досить безрадісне майбутнє. За словами пана Херберта Дисса, в найближчі роки на підприємства, що випускають транспортні засоби, буде надаватися величезний тиск. Це пов'язано з екологічними вимогами, курсом на електрифікацію і з забороною дизельних двигунів.

Детальніше про похмуре пророцтво

Спікер навів в приклад кілька великих міст, в яких провідні галузі промисловості втратили істотну частку ринку (Турин, Детройт). Що стосується, німецьких автовиробників, то вони також можуть втратити нинішній вплив і статус лідерів світової промисловості. Пан Дісс говорив про те, що ці шанси складають 50:50.

Крім цього зауваження він також сказав про негативні наслідки переходу на електромобілі. Незважаючи на більш сприятливу екологічну обстановку в країні, багато людей втратять свої робочі місця. Це обумовлено спрощеним складанням і обслуговуванням електромобілів. При цьому, екологи постійно посилюють свої вимоги по відношенню до виробників авто і шин, змушуючи їх витрачати більше коштів на утилізацію відходів. Згодом такі витрати можуть істотно підірвати економіку підприємств.

Може бути, саме з цими подіями пов'язане зниження попиту на нові автомобілі в Європі і в Німеччині зокрема. Минулого тижня Volkswagen опублікував дані про те, що продажі впали практично на 23% в порівнянні з тим же місяцем минулого року. Італія оголосила про падіння попиту на 25%, Великобританія - на 20%, а Франція - на 13%.

Факти і цифри

З початку осені цього року в європейських країнах діє новий стандарт, за яким перевіряють рівень шкідливих викидів транспорту.

Це дозволяє тестувати автомобілі в реальному часі і в неспотворених обставинах. Також рішенням ЄС в найближчі 12 років рівень шкідливих викидів від автомобілів повинен знизитися на 35%. Така стратегія буде реалізована завдяки забороні дизельних моторів і виводу на дороги електрокарів.

Пан Дісс говорив про Детройт тому, що кілька десятиліть тому це місто називали автомобільною столицею США. Однак в результаті економічної кризи і конкуренції з азіатськими виробниками, а також через фатальні помилки адміністрації міста, Детройт став банкрутом.

Це сталося п'ять років тому (2013 рік), коли фінансово-економічна ситуація була найбільш нестабільною. Зупинка автомобілебудівних підприємств призвела до того, що місто швидко спорожніло. Зараз Детройт називають містом-примарою, його вулиці порожні, будинки руйнуються, а злочинність цвіте махровим цвітом.

Хоча, правди заради варто відзначити, що поступово економіка міста налагоджується, наприклад, там досі розміщені головні офіси кількох найбільших компаній, таких як General Motors.