Пусто
Тест літніх шин NAF 2019
Дивитися всі Статті

Тест літніх шин NAF 2019

Норвезька Федерація автомобільного спорту (NAF) провела випробування семи моделей літніх покришок у розмірі 205/55 R16, для порівняння включивши у тестування зимові шини преміум-класу.

Зимова шина показала на диво гарні результати у випробуваннях на гальмування на мокрій поверхні. Тут вони продемонстрували результат 18 - 25 секунд, обійшовши літні шини Dunlop і Bridgestone. Управління на мокрій дорозі виявилося трохи слабшим, зимова модель фінішувала останньою, але вона виявилася всього на кілька відсотків гіршою за літню гуму.

Як зазвичай буває з усіма шинами цього типу, недолік виявився на сухій поверхні. Під час тестів на 21 - 23 секундах зимова шина опинилася у невигідному становищі, зупинивши автомобіль майже на 30% далі, ніж літня у цьому ж випробуванні, що фактично становить різницю між безпечної зупинкою і аварійною ситуацією. Незважаючи на те, що ця зимова гума стала поводитися набагато краще на сухій дорозі, вона, як і раніше, поступається літнім покришкам і гальмує набагато повільніше.

Цей тест має стати хорошим нагадуванням про те, чому ми не повинні використовувати зимові або літні шини   протягом цілого року. Повні дані про тест нижче.

Результати тестування шин

1. Continental PremiumContact 6

Гальмування на мокрій дорозі - 2-е місце (1,4 м). Гальмування на сухій дорозі - 1-е (0 м). Управління на вологій дорозі - 1-е (0 с). Управління на сухій дорозі - 1-е (0 с). Опір коченню - 3-е (0,14 кг / т). Шум - 1-е (0 дБ). Поздовжнє аквапланування – 8-ме (- 10 км / год.).

Позитивні якості: відмінна бічна стійкість на сухий і мокрій поверхні, вражаючі характеристики гальмування, особливо на сухій дорозі, низький рівень шуму.

Мінуси: найслабший опір акваплануванню.

2. Nokian Hakka Blue 2

Гальмування на мокрій дорозі - 3-е місце (1,8 м). Гальмування на сухій дорозі - 6-те (1,5 м). Управління на вологій дорозі - 4-те (0,72 с). Управління на сухій дорозі - 6-те (0,86 с). Опір коченню - 8-е (0,28 кг / т). Шум - 5-е (0,6 дБ). Поздовжнє аквапланування - 2-е (- 6,1 км / год.).

Позитивні якості: короткий гальмівний шлях, висока бічна стійкість, хороша управління на мокрій поверхні.

Мінуси: відносно великий гальмівний шлях, недостатня керованість на сухій дорозі, максимальні витрати палива.

3. Dunlop Sport BluResponse

Гальмування на мокрій дорозі - 7-е місце (3,4 м). Гальмування на сухій дорозі - 3-е (1 м). Управління на вологій дорозі - 5-те (0,92 с). Управління на сухій дорозі - 3-е (0,48 с). Опір коченню - 4-те (0,17 кг / т). Шум - 3-е (0,2 дБ). Аквапланування - 4-те (- 7,3 км / год.).

Плюси: точна і швидка реакція на рульове управління, низький рівень шуму.

Мінус: відносно великий гальмівний шлях на мокрій дорозі.

3. Firestone RoadHawk

Гальмування на мокрій дорозі - 4-е місце (2,2 м). Гальмування на сухій дорозі - 3-е (1 м). Управління на вологій дорозі - 2-е (0,36 с). Управління на сухій дорозі - 2-е (0,42 с).

Опір коченню - 6-те (0,24 кг / т). Шум - 3-е (0,2 дБ). Поздовжнє аквапланування - 5-те (- 8,2 км / год.).

Плюси: висока бічна стійкість, швидке рульове управління, нейтральний баланс.

Мінус: високий рівень шуму.

5. Michelin Primacy 4

Гальмування на мокрій дорозі - 1-е місце (0 м). Гальмування на сухій дорозі - 5-те (1,3 м). Управління на вологій дорозі - 7-е (1,68 с). Управління на сухій дорозі - 7-е (0,88 с). Опір коченню - 5-те (0,23 кг / т). Шум - восьмому (1,2 дБ). Поздовжнє аквапланування - 3-е (- 6,3 км / год.).

Плюс: відмінна ефективність гальмування.

Мінус: слабка бічна стійкість.

6. Goodyear EfficientGrip Performance

Гальмування на мокрій дорозі - 5-е місце (2,6 м). Гальмування на сухій дорозі - 7-е (1,7 м). Управління на вологій дорозі - 6-те (1,63 с). Управління на сухій дорозі - 5-те (0,79 с). Опір коченню - 2-е (0,05 кг / т). Шум - 7-е (0,8 дБ). Поздовжнє аквапланування - 6-те (- 8,3 км / год.).

Позитивні якості: низькі витрати палива, висока стійкість до аквапланування.

Мінуси: слабка бічна стійкість, недостатня маневреність і тривале гальмування на сухій поверхні, підвищений шум.

7. Bridgestone Turanza T005

Гальмування на мокрій дорозі - 8-е місце (4 м). Гальмування на сухій дорозі - 2-е (0,9 м). Управління на вологій дорозі - 3-е (0,62 с). Управління на сухій дорозі - 4-те (0,49 с). Опір коченню - 1-е (0 кг / т). Шум - 1-е (0 дБ). Поздовжнє аквапланування - 7-е (- 8,8 км / год.).

Плюси: хороша керованість і зчеплення на сухий і мокрій поверхні, короткий гальмівний шлях на сухій дорозі.

Мінуси: тривале гальмування на мокрій дорозі, низька стійкість до аквапланування, шумна.

8. Еталонна зимова шина

Гальмування на мокрій дорозі - 6-е місце (2,9 м). Гальмування на сухій дорозі – 8-ме (11,7 м). Управління на вологій дорозі - 8-е (2,05 с). Управління на сухій дорозі - 8-е (2,61 с). Опір коченню - 7-е (0,27 кг / т). Шум - 5-е (0,6 дБ). Поздовжнє аквапланування - 1-е (- 0 км / год.).

Плюси: дуже висока стійкість до аквапланування, коротка гальмівна дистанція, хороше бокове зчеплення на мокрій дорозі.

Мінуси: погана керованість, дуже довгий гальмівний шлях на сухій дорозі.

Підсумки тесту

Гальмування на мокрій дорозі

▲Michelin Primacy 4: 49,1 м

▼Bridgestone Turanza T005: 53,1 м

Гальмування на сухій дорозі

▲Continental Premium Contact 6: 34,6 м

▼Reference Winter: 46 м

Управління на мокрій дорозі

▲Continental Premium Contact 6: 69,46 сек.

▼Reference Winter: 71,51 сек.

Управління на сухій дорозі

▲Continental Premium Contact 6: 108,52 сек.

▼Reference Winter: 111,13 сек.

Опір коченню

▲Bridgestone Turanza T005: 5,34 кг/т

▼Nokian Hakka Blue 2: 5,62 кг/т

Шум

▲Continental Premium Contact 6: 72,2 дБ

▼Michelin Primacy 4: 73,4 дБ

Поздовжнє аквапланування

▲Reference Winter: 90,1 км/год.

▼Continental Premium Contact 6: 79,8 км/год.

17 травня 2019 р.