infoshina.ua
Пошук

Результати тесту літніх позашляхових шин від Gute Fahrt

24.03.2020
30731
3.8
428 оцінок
Результати тесту літніх позашляхових шин від Gute Fahrt

У березні 2020 року німецьке видання Gute Fahrt протестувало вісім шин RV 215/50 R18, використовуючи автомобіль VW T-Roc. Як і у тесті 18-дюймових покришок 18 дюймів, проведеному в 2019 році, Gute Fahrt вважав за краще не публікувати об'єктивні дані керованості, замість цього суб'єктивно оцінюючи всі шини як "дуже хороші", "хороші" або "задовільні". При цьому тестери до кожної перевіреної моделі залишали коментарі з детальними висновками. У тесті взяли участь основні шинні бренди преміум- і середнього класів. Підсумкові результати не здивували - на перших позиціях опинилися покришки відомих брендів Goodyear і Continental. А деякі учасники з середньої цінової категорії випередили навіть таких досвідчених виробників, як Nokian і Pirelli.

Випробування на сухій дорозі

 

За дослідженнями гальмування на сухій дорозі всі вісім моделей розподілили таким чином:

1.    Continental SportContact 5

2.    Nokian WetProof

3.    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

4.    Falken FK510 SUV

5.    Pirelli Cinturato P7

6.    Yokohama BluEarth RV02

7.    Vredestein Ultrac Satin

8.    Toyo Proxes SUV.

 

За суб'єктивною сухою керованістю на перше місце вийшли Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5. На другому місці - Continental SportContact 5, на третьому - FK510 SUV від Falken.

Випробування на вологому покритті

За сухим гальмуванням бренди-учасники розподілилися в такому порядку:

1.    Goodyear

2.    Falken

3.    Continental

4.    Nokian

5.    Vredestein

6.    Pirelli

7.    Yokohama

8.    Toyo.

За суб'єктивною керованістю на мокрій дорозі рейтинг виявився схожим, але з деякими несуттєвими змінами. Так, лідирує, як і раніше, Eagle F1 Asymmetric 5. На друге місце експерти поставили покришки Continental SportContact 5, на третє - Falken FK510 SUV. На найнижчій позиції за цим критерієм - Yokohama BluEarth RV02.

Ще один пункт, за яким моделі проходили тестування - поворот на вологому покритті. На перших трьох місцях рейтингу - Falken, Vredestein і Continental.

Протестовані літні шини показали такі результати по поздовжньому акваплануванню:

1.    Pirelli Cinturato P7

2.    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

3.    Continental SportContact 5

4.    Vredestein Ultrac Satin; Toyo Proxes SUV.

5.    Falken FK510 SUV

6.    Nokian WetProof

7.    Yokohama BluEarth RV02.

При цьому шини Yokohama продемонстрували значно слабший результат на воді.

Інші критерії випробувань

За суб'єктивним комфортом шини показали дуже схожі результати. Експерти назвали відразу трьох переможців за цим критерієм: Goodyear, Pirelli і Vredestein. Решта моделей формально посіли друге місце, але фактично значно відстали від лідерів.

Аналогічна ситуація - з суб'єктивною оцінкою шуму. Кращими були визнані цього разу Goodyear, Falken і Vredestein.

За спротивом коченню лідируючі три позиції - у Nokian, Pirelli і Continental. За ними в порядку зниження: Vredestein, Yokohama, Falken, Goodyear і Toyo.

Підсумкові результати випробувань

1 місце: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

Плюси: відмінно на мокрій дорозі, за більшістю показників випереджають всіх конкурентів, дуже хороші показники на сухій дорозі, хороший рівень комфорту.

Мінуси: високий опір коченню.

В цілому: дуже добре. Коли на трасі з'явилася вода, домінували Goodyear.

2 місце: Continental SportContact 5

Плюси: немає серйозних недоліків у сухій і мокрій керованості, а також при гальмуванні.

Мінуси: середній опір акваплануванню, середній рівень комфорту.

В цілому: Дуже добре. Continental виграли більше тестів, ніж будь-який інший бренд в Європі. Це було очевидно з відмінною моделлю SportContact 5, хоча зараз з'явилися SportContact 6.

3 місце: Falken FK510 SUV

Плюси: хороша керованість у будь-яких умовах.

Мінуси: високий опір коченню.

В цілому: дуже добре, Falken вже відходить від брендів другої категорії і наближається до преміум-класу.

4 місце: Nokian WetProof

Плюси: дуже коротке сухе гальмування, добре на мокрій дорозі, низький опір коченню.

Мінуси: поганий опір акваплануванню.

В цілому: добре. Фахівець з зимових шин Nokian зараз успішно показує себе у літніх випробуваннях.

5 місце: Pirelli Cinturato P7

Плюси: прийнятна керованість за будь-яких умов, високий опір акваплануванню, низький опір коченню.

Мінуси: тривале сухе гальмування, слабка бічна стійкість, високий рівень шуму.

В цілому: добре. Хороший баланс продуктивності, але не на рівні найкращих учасників тесту.

5 місце: Vredestein Ultrac Satin

Плюси: висока стійкість до аквапланування, короткий гальмівний шлях на мокрій дорозі, хороша керованість у будь-яких умовах, низький опір коченню.

Мінуси: тривале сухе гальмування, слабке бокове аквапланування.

В цілому: добре. Шини з гарним зовнішнім виглядом, хороші характеристики на мокрій дорозі, але є деякі недоліки.

7 місце: Toyo Proxes SUV

Плюси: хороша стійкість до прямого аквапланування.

Мінуси: дещо погане зчеплення у сухому і мокрому стані, високий опір коченню, середній комфорт.

В цілому: задовільно.

8 місце: Yokohama BluEarth RV02

Плюси: низький опір коченню.

Мінуси: погане зчеплення на сухому та вологому покритті, середній комфорт.

В цілому: задовільно. Низькі витрати палива, але за рахунок зчеплення з дорогою.