Символ шинної компанії «Michelin» отримав нагороду як «ікона тисячоліття»

Нещодавно в найбільшому місті Сполучених Штатів, в Нью-Йорку, проходила міжнародна конференція Advertising Week, в ході якої Бібендум отримав престижну нагороду. Всесвітньо відомий символ компанії-виробника шин, був створений ще в позаминулому столітті, і нагорода стала чудовим подарунком до його 120-й річниці.
Трохи історії: день народження Бібендума
Надувна (або «зефірна») людина, знайома багатьом за рекламними роликами і плакатами Michelin, носить ім'я Бібендум, також його називають «Містер Мішлен», а з моменту отримання нагороди його сміливо можна назвати «Іконою тисячоліття».
Прототипом знаменитого символу шинного бренду стала інсталяція, споруджена в 1884 році. В процесі оформлення стенду один з братів-засновників компанії вважав смішним вид двох колон з покришок різного діаметру. Він додав до конструкції руки і таким чином став творцем знаменитого Бібендума.
Пізніше Маріус Росільон намалював своєрідну карикатуру на головного пивовара і брати Мішлен замовили для себе малюнок вигаданого персонажа, ніби-то складеного з шин. По правді, рекламний плакат сильно нагадував картинку Росільона, але замість товстого пивовара був шинний чоловічок з келихом, наповненим битим склом і цвяхами. У перекладі слоган звучав як «Шини« випивають »нерівності з доріг», але автомобілісти стали називати Бібендума дорожнім п'яницею. До речі, ім'я йому дав один зі спортсменів, який брав участь в автоперегонах. Він назвав Андре Мішлена «татом шинного людини» (Бібендумом), але пізніше так стали називати саме символ компанії, а не його творця.
Популярність Бібендума стала приносити користь компанії вже в 1906 році. З розширенням масштабів Мішлен поширювався вплив «зефірного чоловічка»: в 70-х, 80-х і 90-х роках з'явилися наклейки, фігурки і сувеніри з символом шинного виробника.
Сьогодні Бібендум має у своєму розпорядженні власну, спеціально написану для нього біографю, яку перевели на 13 мов. В кінці ХХ століття Мішлен була визнана другою за популярністю французькою компанією (після Будинку Шанель) і в цьому є чимала заслуга мовчазного символу шинного виробника.
Роль Бібендума в розвитку бренду Мішлен
З найперших днів існування Бібендум став живим персонажем, які уособлюють всю компанію Мішлен з її цінностями, переконаннями і стратегічними завданнями.
Поряд з рекламними функціями Бібендум також допомагає виробнику налагодити зв'язок зі споживачами: він дає поради автомобілістам, пішоходам і пасажирам про правила поведінки на дорозі, допомагає вибрати літні або зимові шини , розповідає про їх сезонне зберігання і дає рекомендації про догляд.
Фактично, Bibendum став найстарішим торговим знаком у всьому світі. Змінюючись протягом усіх цих десятиліть, він допоміг компанії Мішлен зайняти 11-у сходинку в рейтингу міжнародного консалтингового агентства Reputation Institute. Це список найбільш популярних великих компаній з всесвітньо відомими іменами.