Sport Auto провів тест всесезонних шин-2020

Спеціалізований журнал Sport Auto протестував і порівняв популярні у 2020 році шини для використання протягом цілого року. Тест Sport Auto охопив сім кращих всесезонних моделей у 225/45 R18 на новому BMW 3-й серії.
Параметри тестування всесезонних моделей
Видання Sport Auto опублікувало докладні результати випробувань семи всесезонних моделей шин, актуальних у 2020 році. Більшість протестованих покришок були включені до більш раннього всесезонного тесту шин 2020 року, проте оскільки в Sport Auto використовували інший розмір і автомобіль, цей тест як і раніше представляє інтерес!
У процесі експерти виявили, що Bridgestone WeatherControl A005 є відмінною шиною як на сухій, так і на мокрій дорозі. Навіть з її середніми характеристиками на снігу, вона стала кращою в тестах, трохи випередивши Michelin CrossClimate +, яка показала кращі характеристики на мокрій дорозі.
Цікава інформація, якою поділилися у Sport Auto, стосувалася використаних у випробуваннях літніх і зимових еталонних шин. Зазвичай вони залишаються анонімними, але в цьому тесті це були Bridgestone Turanza T005 і Bridgestone Blizzak LM005. Це особливо цікаво, оскільки LM005 перемагає в більшості зимових тестів 2020 року, тому порівняння однієї з кращих зимових шин з найкращими всесезонними шинами дає відмінне розуміння відмінностей між двома типами покришок.
Усі учасники всесезонного випробування-2020: Bridgestone Weather Control A005, Continental AllSeasonContact, Michelin CrossClimate +, Maxxis Premitra All Season АР3, Vredestein Quatrac Pro, Falken EUROALL SEASON AS210, BFGoodrich Grip All Season 2.
Випробування на сухій дорозі
Не дивно, що літня шина мала значну перевагу на сухій дорозі, зупинивши BMW на цілих 3 метри попереду найкращої всесезонної моделі. Рейтинг з гальмування на сухій дорозі:
1. Літні шини.
2. Maxxis Premitra All Season АР3.
3. Bridgestone Weather Control A005.
4. Michelin CrossClimate +.
5. Continental AllSeasonContact.
6. Vredestein Quatrac Pro.
7. Falken EUROALL SEASON AS210.
8. BFGoodrich Grip All Season 2.
9. Зимові шини.
Літня шина зберегла свою перевагу в тестах на керованість на сухій дорозі, у той час як Bridgestone WeatherControl A005 випередила інші всесезонні шини:
1. Літні шини.
2. Bridgestone Weather Control A005.
3. Maxxis Premitra All Season АР3, Vredestein Quatrac Pro.
4. Michelin CrossClimate +, Falken EUROALL SEASON AS210.
5. Continental AllSeasonContact.
6. BFGoodrich Grip All Season 2.
7. Зимові шини.
Випробування на мокрій дорозі
Протягом усього сезону Bridgestone знову демонструвала найкращі результати у тестах на гальмування на мокрій дорозі зі значною перевагою, при цьому зимові шини також показали хороші результати. Рейтинг за мокрим гальмуванням:
1. Bridgestone.
2. Michelin.
3. Зимові шини.
4. Maxxis.
5. Літні шини.
6. Continental.
7. Vredestein.
8. BFGoodrich.
9. Falken.
Дивно, але зимова шина виявилася найкращою у випробуваннях на керованість на мокрій дорозі:
1. Зимові шини.
2. Літні шини.
3. Vredestein.
4. Bridgestone, Michelin.
5. Continental, Maxxis.
6. BFGoodrich.
7. Falken.
Під час тестування на пряме аквапланування успішно пройшли перевірку всі всесезонні шини:
1. Літні шини.
2. Maxxis.
3. Vredestein.
4. Зимові шини.
5. Continental.
6. Falken.
7. BFGoodrich.
8. Bridgestone.
9. Michelin.
Випробування на снігу
При гальмуванні на снігу всесезонна шина BFGoodrich несподівано перевершила повноцінну зимову модель, а Continental AllSeasonContact опинилася на третьому місці:
1. BFGoodrich.
2. Зимові шини.
3. Continental.
4. Falken.
5. Bridgestone.
6. Maxxis.
7. Michelin.
8. Vredestein.
9. Літні шини.
Завдяки керованості на снігу порівняльна зимова модель, Continental і BFGoodrich залишилися у трійці лідерів, тільки цього разу в іншому порядку:
1. Зимові шини.
2. Continental, BFGoodrich.
3. Michelin.
4. Falken.
5. Maxxis.
6. Vredestein.
7. Bridgestone.
8. Літні шини.
Інші критерії
Як зазвичай, у літньої шини найнижчий опір коченню. Вона ж зайняла за цим параметром першу позицію рейтингу. На другому і третьому місцях за економічністю Michelin CrossClimate і BFGoodrich Grip All Season 2. Найменш економічними з найбільшим показником опору гойдалці були визнані шини брендів Falken, Maxxis і Vredestein.
У той час як всі шини були відносно близькі за результатами тесту на акустичний комфорт, тестери відзначили наявність гудіння від пари шин-учасників. Таким чином, найбільш тихими визнали моделі BFGoodrich і Bridgestone. З невеликим відставанням від них і однаковим результатом на шкалі розмістилися Michelin, Maxxis і Vredestein. Найгучніші у тесті - Falken EUROALL SEASON AS210 і літня модель.
Підсумкові результати тесту
Розподіл балів у випробуванні відбувався наступним чином: продуктивність в сухих умовах - 30%, мокрих - 40%, на снігу - 20%, економія палива - 10%.
1 місце - Bridgestone Weather Control A005.
Переваги: дуже короткий гальмівний шлях і безпечне керування на мокрій дорозі, легка керованість на сухій дорозі.
Недоліки: обмежені характеристики на снігу для всесезонних шин.
Підсумок: обмежена на снігу, але найбезпечніша шина для холодних і мокрих доріг.
2 місце - Michelin CrossClimate +.
Переваги: хороші характеристики на мокрій дорозі, сильні на сухій.
Недоліки: чутливі до ковзання, тому не рекомендується для автомобілів без ESP. Середній захист від аквапланування. Гудіння під час поворотів.
Підсумок: Michelin були добре збалансовані в будь-яких умовах.
3 місце - Continental AllSeasonContact.
Переваги: хороше зчеплення з дорогою на снігу, нейтральне безпечне управління з високим рівнем захисту від аквапланування, стійкість при зміні смуги руху.
Недоліки: збільшений гальмівний шлях на сухій і мокрій дорозі з невеликою надлишковою повертальністю у швидких поворотах.
3 місце - Maxxis Premitra All Season АР3.
Переваги: добре збалансовані, хороші характеристики на мокрій дорозі, високий опір акваплануванню.
Недоліки: незбалансоване зчеплення на снігу, довгий гальмівний шлях на мокрій дорозі, гудіння.
5 місце - Vredestein Quatrac Pro.
Переваги: хороше зчеплення на сухій і мокрій дорозі, високий рівень комфорту.
Недоліки: сильна недостатня повертальність і низьке зчеплення на снігу.
6 місце - BFGoodrich Grip All Season 2.
Плюси: дуже короткий гальмівний шлях і хороше зчеплення на снігу.
Мінуси: погане гальмування на сухій і мокрій дорозі.
7 місце - Falken EUROALL SEASON AS210.
Плюси: прийнятні характеристики на засніжених і сухих дорогах.
Мінуси: більш тривале гальмування на мокрій дорозі і погана керованість на мокрій дорозі з надмірною повертальністю.