Порівняльний огляд трьох преміальних шин: Michelin Pilot Sport 4, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 і Continental PremiumContact 6

Експерт спеціалізованого британського онлайн-видання Tyrereviews провів порівняльне дослідження трьох преміальних літніх моделей з метою визначити найкращі літні покришки. Тестування проводилося за кількома основними параметрами. У тому числі шини оцінювалися за суб'єктивними відчуттями і комфортом.
Критерії оцінювання шин і мета
Вибір моделей Michelin Pilot Sport 4, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 і Continental PremiumContact 6 був не випадковим: це найбільш досліджені шини у численних оглядах. Усі три моделі неодноразово отримували найвищі оцінки за всіма показниками і у своїй категорії вони однозначно лідирують. Тому, ймовірно, для водія може бути дуже складним вибір однієї з них.
Щоб точно дізнатися, на що схожа кожна з цих шин у реальному світі, було проведено порівняльне тестування на звичайних дорогах. Зокрема, перевірялися спортивні здібності кожного з учасників. Для випробування використовувався автомобіль Skoda Octavia. Розмір покришок - 225/40 R18 92Y XL. За вагою всі учасники випробування були практично однакові: шини Continental і Goodyear мають масу 9,15 кг, Michelin - 9,65 кг. Усього на трьох комплектах було пройдено кілька тисяч кілометрів.
Результати тестування
Перший показник - міцність шин. Якщо потрібний хороший захист ободу, то про Continental PremiumContact 6 краще забути. Ці шини взагалі позбавлені її, у Michelin є значний захист, але тільки Goodyear має хороший м'ясистий протектор. Цей показник не для всіх водіїв настільки важливий, але про нього варто пам'ятати.
Наступний момент - опір коченню, або здатність покришок економити паливо. У процесі тестування, після подолання кількох тисяч км не було помічено жодної різниці за цим показником між трьома випробовуваними покришками. При цьому, судячи з маркування, Goodyear повинні мати дещо слабший опір коченню. Але на практиці радикальних відмінностей не було, всі випробовувані літні шини були близькі одна до одної: на першому місці за економією пального виявилися Michelin, на другому - Continental і зовсім трохи відстали Goodyear.
Третій критерій оцінювання - комфорт. За цим показником однозначно найбільш високо оцінили Michelin Pilot Sport 4. Ця модель найкраще згладжує нерівності на дорогах, що особливо помітно в порівнянні з іншими двома учасниками. Goodyear також добре пом’якшує дефекти поверхні дороги, але ями відчуваються трохи сильніше. Тим не менш, після тестування Eagle F1 Asymmetric 5 їзда на Continental здається ще більш жорсткою і шумною. Оцінюючи шини тільки за комфортом, експерт поставив Michelin 10 балів, Goodyear - 9 і Continental - 7.
Незважаючи на поширену серед водіїв думку про те, що у шин Michelin дуже хороший знос, у процесі тестування був зроблений такий висновок: суттєвої різниці у зносі випробуваних трьох шин бути не може.
Дуже важливі у питанні безпеки показники - сухе і мокре гальмування. Michelin виявилися не тільки найбільш комфортними шинами, а й продемонстрували незначну перевагу в сухому гальмуванні. Результати гальмування на сухій дорозі:
- Michelin Pilot Sport 4 – 32,1 метра.
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 - 33,2 м.
- Continental PremiumContact 6 - 33,2 м.
Таким чином, Goodyear і Continental показали абсолютно однакову швидкість зупинки автомобіля в умовах сухої дороги.
За мокрим гальмуванням уже стабільну перевагу продемонстрували Michelin з показником в 46,5 м до повної зупинки. На другому місці - Continental (47,2 м), замикає рейтинг Goodyear (48,1 м). У керуванні на мокрій дорозі Michelin також були помітним лідером - навіть у досить глибокій воді коло на цих шинах було пройдене менше ніж за 45 секунд. Різниця між учасниками і тут була мінімальною: якщо шини французького бренду подолали дистанцію за 44,83 с, то Goodyear і Continental для цього знадобилося відповідно 45,44 с і 45,45 с.
Тим не менше ті, хто звикли до спортивного водіння, отримають більше задоволення від Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5. Порівняльне тестування показало, що вони більш швидкі і точні, дають більше інформації про дорогу. Це не означає, що Michelin гірші. Однак вони не дають таких спортивних відчуттів. Що стосується Continental PremiumContact 6, ці шини найменш комфортні з усіх трьох. Проте швидкість і точність рульового управління у них вища, ніж у Michelin і Goodyear. Інженери Continental наділили ці шини максимально динамічним поведінкою, зрозуміло, приносячи деякі жертви у плані комфорту. Таким чином, роблячи висновок про спортивні якостях всіх учасників тесту, експерт назвав найменш спортивними саме комфортні та м'які Michelin Pilot Sport 4. Найспортивніші покришки - Continental PremiumContact 6.